Jump to content

Probleme stopuri pe frana!


codrut19
 Share

Postare recomandată

Bina ziua,aceiasi masina audi a6 b4c5 din 2002 1.9 tdi aceleasi multe multe probleme,o masina plina de probleme care imi face par alb,acum de curand nu imi mai merge nici un stop pe frana,nimic nici cele 2 laterale dinci cel de al 3-lea de sus,am verificat becurile si sunt bune,am luat la rand toate sigurantele,alea mici de 5 si 10 nu alea mari de 20-25 care dupa cate stiu eu sunt de la alte treburi,va rog frumos sa imi spuneti daca mai este ceva de contolat si cum as putea rezolva problema,precizez caci cele de la pozitii si marsarier merg,doar franele nu.

Am avut probleme cu ambreiajul si volant,leam schimbat,acum tre sa desfac turbina ca nu mai trage si mi-a zis mecanicul caci ar fi geometria turbinei si posibil sa trebuiasca schimbata,mi s-au aprins in bord martorul de la bujii sau injectoare si cel de la esp nu stiu ce sa mai fac,va rog sa imi dati un sfat,in special in legatura cu stopurile pe frana caci ma tem sa umblu asa pe strada!ms frumos tuturor!!!!

post-129856-0-13242400-1431005751_thumb.   aici sunt martorii aprinsi,pot merge asa,am cateva zile de cand merg asa si vad ca merge normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o diagnoza la masina? La turbo poate fi si senzorul de pe intercooler, un furtun de vaccum spart....etc. Sigurantele trebuie verificate toate nu numai cele de 5 si 10, posibil sa fie dus switchul de la pedala de frana.

Modificat de kamei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da la turbo da,le-am mai postat si pe aici pe forum,din cate mi-a zis mecanicul e 100% geometria,furtune sparte nu are si cand am pus pe forum log-urile mi-au zis baietii ca nu imi intra aer in turbina,daca vrei iti trimit un log:)   ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur e dus switch-ul de la pedala de frana daca ai si martorul de bujii aprins.... Pe diagnoza iti spune exact.

 

Martorul de la bujii se aprinde si daca e switch-ul de frana defect.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil,imi explici un pic te rog unde este exact si daca pot sa il scot singur sa il comand sau sa merg la un mecanic???ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este chiar sub pedala de frana. Se schimba destul de usor. Il scoti si iei codul de pe el si cumperi unul identic cu acelasi cod.

 

Doar sa ai grija ca are un fel de blocaj on/off cand il montezi sa fie exact cum e cel de pe masina setat. Daca nu te descurci sigur gasesti un tutorial pe forum sau pe net.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos!!!Sa vad maine ce pot rezolva si ma scriu dupa.ms inca o data! :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu functioneaza deloc turbo sau intra in limp mode?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Fa un  log in mers cu VCDS-ul, sa vedem parametrii in care lucreaza turbina, debitmetru, etc.

 

switch-ul de frana - cel original nou, nu are nevoie de reglaj - sunt fara reglaj, de ceva timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge turbina,cate odata merge bine bine perfect,cate odata merge bine dar se aude un suflu foarte puternic cand accelerez,iar cate odata intra iar dupa pur si simplu cand trci de 3000 ture cade in nas,o sa imi iau un alt vag zilele astea pt ca ala ce l-am luat nu merge,am luat unul de pe internet 409 dar nu merge cand dau sa scanez masina,am vb cu niste baieti de la timisoara.

Am rezolvat problema cu stopurile,partial am cumparat switch nou l-am inlocuit cu cel vechi,s-au stins martorii din bord dar stopurile tot nu mergeau,am scos ala nou si l-am pus pe ala vechi si merg aman2 alea laterale(stopurile pe frana)dar aia de sus tot nu merge,acum merge si cu ala vechi,nu pot sa imi dau seama ce a avut!!ms de informatii,o sa incerc sa il revand pe ebay!!!!

Ps.datimi un sfat despre cumpararea vag-ului,nu de 500 euro ca nu merita sa dau atatia bani sa scanez doar masina mea!!!ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se aude suflu puternic cand merge turbina ai ceva furtun sau intercooler spart. ea baga presiune dar scapa pe undeva, si intra in limp mode cu presiune mai mica decat minim necesar.

stopul frana central poate fi "ars" .

intrerupatorul "switch" frana cel mai ok e cel original, am intalnit si eu aftermarket defecte. oricum toate trei stopuri merg pe aceasi intrerupator, deci daca 1 functioneaza celelalte au ceva problema, bec sau contacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Merge turbina,cate odata merge bine bine perfect,cate odata merge bine dar se aude un suflu foarte puternic cand accelerez,iar cate odata intra iar dupa pur si simplu cand trci de 3000 ture cade in nas,o sa imi iau un alt vag zilele astea pt ca ala ce l-am luat nu merge,am luat unul de pe internet 409 dar nu merge cand dau sa scanez masina,am vb cu niste baieti de la timisoara.

Am rezolvat problema cu stopurile,partial am cumparat switch nou l-am inlocuit cu cel vechi,s-au stins martorii din bord dar stopurile tot nu mergeau,am scos ala nou si l-am pus pe ala vechi si merg aman2 alea laterale(stopurile pe frana)dar aia de sus tot nu merge,acum merge si cu ala vechi,nu pot sa imi dau seama ce a avut!!ms de informatii,o sa incerc sa il revand pe ebay!!!!

Ps.datimi un sfat despre cumpararea vag-ului,nu de 500 euro ca nu merita sa dau atatia bani sa scanez doar masina mea!!!ms frumos

 

incearca o versiune mai noua de VCDS... 

 

dupa ce ai cu ce... sa faci un log in mers, sa vedem despre ce e vb.

 

lampile - switch-ul de frana, recomand numai OEM - restul sunt proaste.. si poate l-ai stricat la montaj - daca e modelul cu reglaj - aftermarket - si nu ai fost atent cum se monteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-129856-0-97089300-1431597467_thumb. asta este ala nou ce l-am cumparat,ala vachi este exact la fel identic,nu au nici un reglaj,doar trebuie insurubat langa pedala pana ramane tot timpul apasat,atunci stopul e stins iar cand apesi pedala ia isi da drumu si stopul se aprinde,acum asta nou nu sa ars,merge este nou problema este ca atunci cand l-am pus asta nou tot nu mergeau stopurile dar s-au stins martorii din bord, (ESP si Bujii)....am vazut ca tot nu merge am scos ala nou si l-am pus ala vechi,minune mergeau stopurile,acum merg aman2 si ala nou si ala vachi:))nu stiu daca a influientat cu ceva ala nou sau nu dar si ala vechi era bun.

Acum,se poate schimba stopul central de sus?Eu am incercat sa il scot,are 2 suruburi pe el astupate cu 2 bucatele mici de stop,dar are un fel de lipici pentru a nu intra apa si nu l-am tras afara,gasesc altu nou sa il inlocuiesc,daca da cum se numeste si in engleza daca este posibil sa il caut pe ebay.

Nu imi da voie sa uploadez un log pe site direct imi scrie asa      

  • LOG-01-003-010-011 LOG A1A1A1.csv

    You aren't permitted to upload this kind of file   

     

    voiam sa va arat ala vechi sa va dati o parere,ms mult de informatii!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

da, modelul acesta este fara reglaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

 

Suflul ala de la "turbo" se auzea si la mine.

Ghici ce ? 

Furtunul care intra in intercooler era putin iesit, dar putin...aproape ca nu iti dai seama ca e de acolo daca nu o ridici pe elevator. Iar siguranta de la furtun era rupta. Adica era doar jumatate de siguranta care tinea furtunul.

In concluzie masina nu tragea asa cum trebuie si facea si zgomot. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci,auzind atat de multe in legatura cu intercooler-ul ca sar putea sa aiba un furtun spart,crapat etc,m-am hotarat,maine desfac bara din fata si verific iar absolut toate furtunasele,sa vedem poate este intradevar ceva,oricum este un semn de intrebare cumnde cateodata nu se aude acel suflu si masina merge bine.iar cate odata merge rau de tot,maine desfac si va anunt ms mult!!!!


Si inca o intrebare daca ar fi intradevar geometria variabila a turbinii e posibil ca acel suflu sa vine din ia?adica din turbina cand nu functioneaza????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e legatura cu titlul topicului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!