Jump to content

Motoare TSI pe Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Salut, cateva pareri despre un golf 7 motor 1,2 tsi cod motor cjza merita sau nu cumparata? masina are vreo 240 000 km 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, urmarind marea majoritate a posturilor, realizez ca aici e cel mai potrivit loc sa solicit ajutor.

 

Pe scurt, Golf VII Tsi, 1.2, benzina - se apropie schimbul de ulei (il fac la aprox. 10.000 km ca mananca de rupe, dar nu asta e problema), problema pe care o am e ca, atunci cand scad viteza fara a frana (de la 120 km/h -> la 100 km/h - in a cincea viteza), iar ulterior accelerez, imi da un mic rateu/sut, mentionez ca la turatii sunt intre 2.000 si 2.500, doar acolo intervine acest mic rateu/sut. Repet, e foarte scurt, dar sesizabil. Ulterior, am observat ca si intre 80 km/h - 90km/h am acelasi rateu/sut.

 

S-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare? Aveti vreun sfat/indrumare?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut , nu pot face un nou post asa ca o sa las si eu aici urmatoarea problema. Am un golf 7 , 1.4 tsi 140 cp , cutie automata , de cateva zile imi vibreaza pedala de acceleratie de cand o pornesc si pana cand o opresc . Mentionez ca pe franare nu are nimic. Geometria este facuta acum 2 luni cu schimbat de capete e bara si etc . Posibil sa fie volant pe duca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Tocmai am achizitionat un Golf 7 2015 1.4 TSI 140 CP cod motor CHP(A) , scrie CHP in cartea masinii si din ce m-am prins nu are ACT. As avea nevoie de informatii in ceea ce priveste mentenanta si reviziile.

Ce tip de ulei are nevoie si la cat timp?

La cat timp/km se schimba distributia, pompa apa etc?

Si eventual alte informatii utile.

Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii de unde as putea afla cele necesare?

 

Multumesc

Modificat de zurstef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

 

Sunt in cautarea unui Golf 7, automat, an 2018 minim, benzina, pana in 100 000km, doar ca nu ma pricep la motoare, deloc.

Puteti sa-mi spuneti va rog de care motoare sa ma feresc? Sau mai degraba pe care ati putea sa-l recomandati? Unul care sa nu manance ulei, caci n-as vrea sa stau sa tot alimentez cu ulei.

 

Am inteles ca motoarele de 1.0 sunt problematice, iar singurul cel mai "bun" din gama noua 2018+ ar fi cel de 1.5 TSI. O parere, sugestie?

 

Multumesc!

Modificat de iepurescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bună ziua tuturor,  am o problema cu mașina mea, este un golf sportsvan 1.5 tsi 130cv din 2018. Mașina are acum +/- 35000km și am cumparat-o de ocazie la 22000 km, după aproape 10000km am constatat o lipsă de putere, (la turații mai mici ale motorului dar nu mai jos de 2000 t/mim) ceea ce nu se întâmpla când am cumparat-o. Fiind în garanție am dus-o la reprezentanta vw din Bruxelles unde nu au găsit nimic anormal, au făcut tot felul de teste dar nu au găsit nimic, cu toate că au zis și ei că totuși nu trage cum ar trebui dar este încă în parametrii normali, menționez că nu avea nici un martor aprins în bord. Mașina a stat la ei aproape o lună. După ce am luat-o de la reprezentanta am mai mers 2000km și s-a oprit în mers dar ciudat nu s-a aprins nimic în bord. După ce s-a oprit a pornit normal la ralanti dar nu avea putere sa plece de pe loc. Menționez că nu scoate fum nici nu merge întrerupt și nici zgomote ciudate la ralanti. După ce a venit asistenta de la vw și nustiu câte teste pe loc, au luat-o și au dus-o din nou la reprezentanta unde că și data trecuta nu au găsit nimic anormal. Practic mașina pornea normal fără nici un cod de eroare dar când se comuta treapta 1 ca să pleci de pe loc pur și simplu murea motorul. Au verificat to ce se poate verifica, bujii ,pompa de benzina, turbo, tot felul de senzori,circuite electrice, catalizator ,filtru particule etc. 3 zile doi mecanici s-au ocupat numai de mașina mea dar tot nu au găsit problema. După care m-au informat că în câteva zile va veni un specialist din Germania care va evalua problema și va decide ce trebuie făcut,  schimbat motorul s-au desfăcut pentru a vedea dacă nu are vreo problema interna etc. și surpriza când a ajuns specialistul după 3 săptămâni de stat în parcare mașina mea și-a revenit singură dar tot nu merge la parametrii normali, ca atunci când am cumparat-o. Singurele piese pe care le-au înlocuit sunt sondele lambda și debitmetru de aer. Dacă a mai pățit cineva ceva asemănător sau are o idee de ce ar putea avea ,poate un mecanic care chiar știe meserie să-mi dea un sfat pentru a rezolva problema a-și fi foarte recunoscător. Mulțumesc anticipat pentru răspuns. 

PS. Menționez că locuiesc în Bruxelles și pe aici mecanicii adevărați sunt cam rari,aici dacă testerul nu da nimic sunt depășiți de situație. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!