Jump to content

Ajutor Clasicul Brake Light Switch


invisibblle
 Share

Postare recomandată

invisibblle

Salutare dragi colegi,

 

Revin din nou catre voi cu speranta ca ma puteti ajuta cu un sfat legat de clasica problema a "Brake Light Switch".

Sa incep povestea.

 

In timp ce mergeam catre munca a inceput sa se aprinda intermitent Indicatorul de preincalzire a bujiilor.

Tind sa precizec ca masina nu a fost spalata la motor deloc.

Cand am ajuns la munca colegii imi spun ca nu mi se aprind becurile pe spate.

Conectez VCDS si surpriza: Brake light switch implausible signal.

Ma duc in campul Measuring data pozitia 006 pentru a vedea efectiv ce face switch-ul si imi arata 0 0 1 in loc de 0 0 0.

Cand apas pedala de frana din 0 0 1 comuta in 0 1 1 si dupa ce ii dau drumul si revine in pozitia initiala trece in 0 0 1.

Dupa ce am citit mai peste tot ma duc si cumpar piesa pe original.

Prima problema dupa ce il cumpar este ca nu are aceeasi lungime ca cel de pe masina:

A se vedea poza de mai jos.

WP_20150429_10_23_14_Pro.jpg

Il desfac bucatele pe al meu il curat il montez si nimic. Aceeasi problema.

Poza cu el desfacut bucati:

WP_20150429_10_41_29_Pro.jpg

 Iau tija de pe cel demontat de pe masina si il pun pe cel nou aceeasi problema.

Verific Becurile de pe spate gasesc unul de pe frana ars le inlocuiesc pe toate si nimic nu comuta nu se aprinde.

Cu switch-ul deconectat in VCDS apare 0 1 1 dar nu se aprind becurile si este normal deoarece circuitul este intrerupt.

Trec mai departe si incep sa masor cu aparatul ce tensiune primesc.

Stim ca mufa este cu 4 pini care inseamna doua contacte. pinul 1 cu 4 este un contact si pinul 2 cu 3 alt contact.

Fara contact pus am +12V pe pin 1 si nimic pe 2, 3, 4 iar cu contact pus am +12V pe pinul 1 si 2 iar aici apare un lucru interesant ca pe pinul 3 nu am nimic dar pe pinul 4 am -10V!!!!! Wtf!!!!.

Spre norocul meu am un putut face testul pe un passat la care pe pinul 4 imi apare 0.

Atasez si o schema electrica pentru a putea observa si poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine de unde acei -10V pe pinul 4.

Am conectat un Bec si nu se aprinde deci pot spune ca nu e de putere in insa daca conectez becul de 12V pe pinul 2 cu 3 pecul se aprinde dar 4 cu 1 nu se aprinde.

 

Link schema

scanare.jpg

 

Cu aceasta ocazie va multumesc anticipat pentru sfaturi si totodata intre timp o sa programez si masina la VW daca nu reusesc sa o fac sa vedem ce solutie gasesc dansii si sa comunic rezolvarea aici pentru a stii si alti colegi pe viitor.

 

PS.

Lupo_BV nu am uitat de tempomat insa nu am avut timp de loc.

Cum cumpar firele ne auzim la un telefon sa montam tempomatul insa momentam trebuie sa rezolv acum buba asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

paiii... deconecteaza T10 si daca tot ai curent pe pin4 atunci ai o problema in ECU 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Sharan am intalnit problema cu brake light switch si mentionez ca ardea siguranta. Problema era cablajul ce ducea la haion, la a treia lampa. Verifica firele pe acolo si siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invisibblle

paiii... deconecteaza T10 si daca tot ai curent pe pin4 atunci ai o problema in ECU 

 

in 2 ore termin programul de munca si il deconectez si actualizez situatia...

ipotetic daca tot imi raman cei -10V e reparabil ECU? sau nu merita?

La Sharan am intalnit problema cu brake light switch si mentionez ca ardea siguranta. Problema era cablajul ce ducea la haion, la a treia lampa. Verifica firele pe acolo si siguranta

Am verificat ieri firele si erau in regula nu am vazut nici unul cu protectia de plastic rupta sau sifonata o sa verific din nou, iar siguranta este in regula nu e arsa.Masina o am de aproape 6 luni si nu a ars nici o siguranta. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invisibblle

Am verificat si problema a fost de la conectorul T10. Facea contact imperfect se plimba fata-spate presupun.

Nu imi pot explica cum s-a putut misca...

Deci este bine de stiut ca daca cuiva de pe aici ii apare -10V pe pinul 4 cu masa sa verifici si conectorul T4 daca este introdus corect.

 

Multumesc pentru indrumari si topicul se poate inchide.

 

Cu Respect,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!