Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

undertacher2001

Nu am verificat traseul de admisie,tocmai din aceasta cauza am montat OCC -ul pentru ca ma saturasem sa tot desfac,insa nu mai gasesc picaturi de ulei sub intercooler.

Oil catch can-ul folosit de mine este D1 Spec si furtunul este cumparat de la un magazin de specialitate intrucat am considerat ca gazele au o temperatura crescuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara. Am un AXR si am o problema , senzorul din bord de la bujii (spirala) indiferent de temperatura de afara imi sta aprins doar 2 secunde , nu stiu care ar fi cauza . Am vazut la alti colegi ca el se stinge ultimul din bord  . Pareri , cauze ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temp.G62 cu vdcs daca nu ai eroare sau dim.inainte de a porni verifica ce temp.afiseaza in BM fata de temp.exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Aleex91 said:

Buna seara. Am un AXR si am o problema , senzorul din bord de la bujii (spirala) indiferent de temperatura de afara imi sta aprins doar 2 secunde , nu stiu care ar fi cauza . Am vazut la alti colegi ca el se stinge ultimul din bord  . Pareri , cauze ?

depinde si de motorizari, etc - timpul de actionare al bujiilor, se poate modifica.

Eventual vezi cu mufa scoasa la g62.

Verifica diferenta afisata in VCDS, de pe Engine si Instrumente = daca e mai mare de cateva grade, schimba senzorul - cumpara numai Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare 

Pot sa pun o turbina după un asv pe axr ambele sunt golf 4 1.9 tdi .. dacă merge trebuie făcută vreo modificare ceva ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul motor frate cu AXR e ATD din ce stiu eu ... turbina KKK ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

am un amic cu o masina la fel ca a mea, cea din semnatura, motor AXR.

De cca. o saptamâna, i se aprinde in bord lampa cu simbolul unui motor si pe display ii apare mesajul "Abgas Werkstatt".

Cu putin timp inainte de aparitia mesajului si a aprinderii becului, motorul isi mareste turatia de ralanti la cca. 1100 de ture si ramâne asa

un timp mai lung sau mai scurt, dar de ordinul a 2-3 minute, apoi revine la normal. Dupa o vreme lampa se stinge si mesajul dispare, insa dupa 2-3 zile, in functie de cât merge cu masina, iar apar, apoi iar dispar si tot asa.

La scanare am gasit eroarea urmatoare:

Address 01     -------------------------------------------------------
   Controller: 038 906 019 KP
   Component: 1,9l R4 EDC G000SG  4902
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01317
   WVWZZZ1JZ4W030061     VWZ7Z0C7914525
1 Fault Found:
17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus
            P1256 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

Am sters eroarea si s-a stins si lampa si mesajul a disparut.

Prima tentatie ar fi sa inlocuim senzorul G62, insa as dori sa intreb daca nu cumva ar mai fi si alte verificari de facut ca sa nu schimbam senzorul

degeaba. Poate un senzor G62 defect sa dea un astfel de defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

stiti ce volant ar fi pe un golf4, axr din 2005?

ma refer la cel din fabrica. da semne de oboseala si as vrea sa merg pe acelasi producator.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat anul trecut si era Sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am facut o scanare cu vagcom si a reiesit urmatoarea eroare

 

1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control 
            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 

 

 

Precizez ca uneori motorul in sarcina imi da Limp Mode. Pe autostrada nu mi s-a intamplat oricat i-am dat, in schimb pe un drum national unde am avut de urcat o panta si masina a fost in sarcina a intrat in limp mode imediat.

Care ar fi problema ? Curatare de Turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuum ,membrana actuator sparta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat fiecare furtunas insa nici unul dintre ele nu e fisurat. Precizez faptu ca am EGR electronic el functioneaza insa am si acea supapa de control de vacuum ciuperca aceea neagra cu tija de plastic insa nu este pe EGR si din ce am observat nici nu functioneaza in sensul ca acea tija se misca destul de greoi (fortat cu mana/surubelnita) si am reusit sa o deschid impingand cu o surubelnita lasand-o pe pozitia deschis si am pornit motorul l-am turat putin insa dupa oprire acea tija era in aceeasi pozitie in care am lasat-o. 

 

 

17431418_1454580274572320_509496213_o.jpg

17499708_1454580201238994_600538317_o.jpg

17500041_1454580271238987_1163419160_o.jpg

Modificat de Lac0ste
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuum la actuatorul turbinei ,membra actuator turbo sparta .

AXR-ul are EGR mecanic cu membrana vacuumatica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu AXR am si asa este la mine. Dupa cum am pus in pozele atasate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le incurci rau ! Dupa furtunul negru prima piesa e clapeta ,a2a piesa e egr-ul ,a3a piesa galeria de admisie.

Cauta un mecanic priceput ,confuziile astea te pot costa scump

image.jpeg

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, imi pare rau. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari revin cu un update la problema, am schimbat supapa controlului de vacuum a carei membrana era sparta si arcul din ea rupt dar mecanicul la care merg eu avea una si mi-a dat-o. Pana acum nu am reusit sa iau limp mode desi am incercat sa-l provoc. Schimbari sunt, iar acel furtun gros dupa EGR se umfla inainte nu se umfla. Sper ca problema sa se fi rezolvat. O sa mai revin cu un update cand am un drum unde sunt penti deoarece in momentul acela luam limp mode cel mai mult. 

Modificat de Lac0ste
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seara buna,

        Unde se gaseste senzorul G2/G62 la AXR. Simt ca innebunesc, nici pe net nu gasesc nimic relevant despre locatia lui la AXR.

Raman dator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

g 62 e senzorul de temeratura antigel?daca da, e sub pompa tandem in partea din spate...scoate carcasa de la filtru de aer ca sa ai acces

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti, acum 2 zile am pornit golful meu si am dat sa plec. Va pot spune ca intre 1000 si 2000 de ture merge in suturi; peste 2000 trage binisor, nu cum eram obisnuit,parca se chinuie sa traga. Cand trece de pragul de mers in suturi, da un nor de fum negru! Cateodata isi da drumu si trage nebuneste. Am schimbat filtrul de motorina si nimic. Ce mi.a venit azi, am deconectat debitmetrul, masina nu mai merge in suturi la turatii de pana in 2000 constant, nu mai da fum dar nici in turatii ridicate nu creste repede. Sa fie debitmetrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic
  • 4 weeks later...

Salut!

Am si eu o mica problema la masina si anume ca la relanti,indiferent daca este cald sau rece afara,atunci cand motorul este incalzit incepe sa dea,sa zic asa,niste  "rateuri ",nu incontinuu,dar cand o face se simte binisor.Am turat-o sa vad daca are simptomele astea si la cresterea RPM-ului si am observat ca face urat cand ajung pe la 1300-1400 RPM,iar Dupa ce trec de 1500 nu se mai simte.Banuiesc ca e un injector de vina,am mers la niste drumuri lungi cu ea si am calcat-o bine si parca nu mai e asa rau,dar tot o mai face.Ma gandeam sa fac un diesel purge sa curat injectoarele,dar vrea si parerea voastra ca sa stiu la ce sa ma astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La injectoarele PD nu este indicat să faci asta pune vag.com.ul vezi care injector e pe moarte şi îl schimbi. E cea mai bună variantă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna colegi.Nu stiu daca este topic separat dar am o nedumerire Este vorba de pompa de alimentare din rezervor.Pana acum nu făcea zgomot nare doar un sunet foarte plăcut si estompat.Acum când pun contactul se aud ca doua batai sa zic asa la pompa si apoi se opreste.Masina merge bine.Am scos pompa dib rezervor sa o verific am văzut ca sita pompei este curata am scos papucii de curent si am strâns puti ca aveau un pic de joc.Ce poate fi?Multumesc.Pompa de motorina este marca Abe.Multumesc mult 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!