Jump to content

Golf 6 - Probleme sistem Start/Stop


vallydragomir
 Share

Postare recomandată

recomand sa o lasi sa termine regenerarea, sa nu o opresti de fiecare data cand incearca sa faca acest lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce regenerare e vorba? Pana cand am dus-o in service mergea ok.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre regenerarea DPF-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, deci din cauza asta nu va functiona nici SS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand isi face regenerarea, nu functioneaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! 

Masina in cauza este un Golf 6 2.0 TDI 140cp.

Dupa un drum de circa 200 km, mi s-a aprins in bord martorul Check Engine, insotit de mesajul Error Start Stop. Daca dezactivez Start-Stop, nu-mi mai apare mesajul, ramane doar martorul aprins.

Am verificat pe un tester si mi-au dat urmatoarele erori, prima la Motor (1), a doua la Electronica Volan (16):

Vineri,18,Ianuarie,2019,15:56:34:00006

Versiune VCDS: ROJ 18.2.1 Ruleaza pe Windows 10 x64

www.vcds.ro

                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03L-906-018-CFF.clb

    Numar piesa modul comanda: 03L 906 018 GC    HW: 03L 907 309 N

    Component oi/sau versiune: R4 2.0l TDI   H24 9979

                  Codare soft: 00190012042401080000

                Numar atelier: WSC 59944 001 1048576

              Pachet ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018GC 003010 (VW36)

                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018GA_VW36.rod

                      VCID: 71E963C6A0A91CCCDE-8024

2  coduri de defecte:

12002 - Filtru de particule dizel;senzor diferen?a de presiune; semnal neplauzibil 

          P2453 00 [096] - -

          intermitent - Neconfirmat - Testat de la otergere de memorie

4891 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect func?ionare 

          P0403 00 [237] - -

          MIL aprins - Confirmat - Testat de la otergere de memorie

             împrejurari cod:

                    Stare defect: 00000001

                    Prioritate defect: 2

                    Frecven?a defect: 9

                    rulaj: 207499 km

                    Data: 2090.14.11

                    timp: 11:33:07

                    Tura?ie motor: 1380.50 /min

                    Valoare de sarcina normata: 14.1 %

                    Viteza vehicul: 12 km/h

                    Temperatura antigel: 67 °C

                    Temperatura aer admisie: 17 °C

                    Presiune aer ambiental: 1000 mbar

                    Tensiune terminal 30: 14.900 V

                    Numarator procese de adaptare nereuoite conform OBD: 40

                    Masa aer: valoare masurata (mg/cursa): 568.2 mg/cursa

                    Ventil EGR: activare: 15.00 %

                    Ventil EGR – valoare masurata: 95.69 %

                    Ventil EGR: devia?ie pozi?ie închisa: 1.97 %

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 0

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 0

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 55

                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 4

                    Actuator EGR de mare presiune: valoare masurata: 1070.2 mV

 

Gata de func?ie: 1 1 0 0 0 

 

 

Vineri,18,Ianuarie,2019,15:57:59:00006
Versiune VCDS: ROJ 18.2.1 Ruleaza pe Windows 10 x64
www.vcds.ro

                Adresa 16: Electronica volan       Eticheta: ROJ\5K0-953-569.clb
    Numar piesa modul comanda: 5K0 953 507 BC    HW: 5K0 953 549 E
    Component oi/sau versiune: Lenks.Modul   008 0080
                  Codare soft: 108A140000
                Numar atelier: WSC 01357 011 00200
              Pachet ASAM: EV_SMLSNGKUDS A05001 (VW36)
                       ROD: EV_SMLSNGKUDS_A05.rod
                      VCID: 72EB6CCAA5AF27D427-8026
1 cod a gasit:

530190 - Bus de date local 
          U1030 00 [008] - defect electric
          intermitent - Confirmat - Testat de la otergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 6
                    Frecven?a defect: 1
                    Resetare contor: 32
                    rulaj: 207473 km
                    Data: 2090.14.10
                    timp: 19:22:59

 

I-am dat reset, am mers putin cu masina, a disparut martorul Check Engine, insa mesajul Error Start Stop a ramas.

Dupa o noua verificare, a rezultat o singura eroare:

Vineri,18,Ianuarie,2019,16:17:14:00006
Versiune VCDS: ROJ 18.2.1 Ruleaza pe Windows 10 x64
www.vcds.ro

                Adresa 01: Motor       Eticheta: ROJ\03L-906-018-CFF.clb
    Numar piesa modul comanda: 03L 906 018 GC    HW: 03L 907 309 N
    Component oi/sau versiune: R4 2.0l TDI   H24 9979
                  Codare soft: 00190012042401080000
                Numar atelier: WSC 59944 001 1048576
              Pachet ASAM: EV_ECM20TDI01103L906018GC 003010 (VW36)
                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018GA_VW36.rod
                      VCID: 71E963C6A0A91CCCDE-8024
1 cod a gasit:

4891 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- defect func?ionare 
          P0403 00 [101] - -
          Neconfirmat - Testat de la otergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecven?a defect: 1
                    rulaj: 207690 km
                    Data: 2019.01.18
                    timp: 16:01:55

                    Tura?ie motor: 1046.00 /min
                    Valoare de sarcina normata: 60.4 %
                    Viteza vehicul: 6 km/h
                    Temperatura antigel: 64 °C
                    Temperatura aer admisie: 20 °C
                    Presiune aer ambiental: 990 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.480 V
                    Numarator procese de adaptare nereuoite conform OBD: 40
                    Masa aer: valoare masurata (mg/cursa): 542.5 mg/cursa
                    Ventil EGR: activare: 15.00 %
                    Ventil EGR – valoare masurata: 96.31 %
                    Ventil EGR: devia?ie pozi?ie închisa: 1.57 %
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 0
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 55
                    Actuator EGR de mare presiune: stare-Bits 0-7: 4
                    Actuator EGR de mare presiune: valoare masurata: 1063.2 mV


Gata de func?ie: 0 0 0 0 1 

 

 

Ma poate ajuta cineva, va rog? Multumesc!

 

 

 

WhatsApp Image 2019-01-18 at 17.28.31.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmejn

Ce vrea sa spuna @Al Bundy este ca tu nu ai o problema cu start-stop-ul, nefunctionarea acestuia este un efect al celorlalte erori care iti apar pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am vazut ca toata lumea se intreaba de ce nu le merge Start-Stop.ul....

Eu intreb daca exista vreo varianta de a.l dezactiva pe vecie, nu doar din butonul aferent care la urmatoarea pornire se reactiveaza. Parerea mea ca este o echipare inutila, cel putin ptr Romania....dar daca a fost pe masina cand am luat-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,se poate dezactiva.Din soft sau Hw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, dnysterian said:

Salutare, am vazut ca toata lumea se intreaba de ce nu le merge Start-Stop.ul....

Eu intreb daca exista vreo varianta de a.l dezactiva pe vecie, nu doar din butonul aferent care la urmatoarea pornire se reactiveaza. Parerea mea ca este o echipare inutila, cel putin ptr Romania....dar daca a fost pe masina cand am luat-o

Da, se poate cu vcds ul. Dacă n u ai asa ceva, poți deconecta mufa mica care vine pe borna de minus a bateriei. Automat, sistemul SS nu va mai funcționa. Când vrei sa lucreze, o poți baga la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muntumesc ptr variantele date. Stiam de la un tip care are service, ca singura  solutie de dezactivare este butonul, zicea el ca din soft nu merge (un BOU)

Din discutiile cu atii am ajuns la concluzia ca  SS-ul asta dauneaza si bateriei si electromotorului si EGR-ului. Nimic constructiv.

Are cine vreo poza cu localizarea acelei mufe pe borna de minus, nu de alta dar sa nu trag de altceva

Modificat de dnysterian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca el nu poate face din soft,nu inseamna ca nu se poate face..e doar nestiutor..

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, dnysterian said:

Are cine vreo poza cu localizarea acelei mufe pe borna de minus, nu de alta dar sa nu trag de altceva

este una singura mica, pe borna de minus.

se poate dezactiva, se modifica ceva si se dezactiveaza. Doar ca daca vei vinde masina, urmatorii o sa se chinuie sa il faca functional, daca isi doresc asta. Asa....il poti face instant functional/dezactiva, fara tester, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!