Jump to content

Probleme Relanti


jkohn
 Share

Postare recomandată

Revin cu noutati, asa cum am spus, dupa ce am schimbat si sonda lambda secundara, masina merge mult mai bine, se conduce usor si nu mai trepideaza asa de urat. Insa, de cateva zile a aparut o noua problema. Aleatoriu se intampla sa pornesc motorul (cold start) iar dupa 3-4 secunde se opreste singur. Apoi, daca il pornesc a 2-a oara nu mai face nicio figura. Uneori face chestia asta, alteori nu. Pe langa asta, a scuipat o parte din fibra de sticla din evacuarea finala. Am taiat bucata care atarna din evacuare si am lasat-o asa deocamdata. Care ar putea fi posibilele cauze pentru stalling si/sau fibra de sticla aruncata afafa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/18/2020 at 9:15 AM, vlad_rwd said:

Care ar putea fi posibilele cauze pentru stalling

Posibil ceva probleme la alimentarea cu combustibil, aer fals, canistra de vapori, este mai greu de determinat câtă vreme se manifestă aleatoriu.

On 6/18/2020 at 9:15 AM, vlad_rwd said:

a scuipat o parte din fibra de sticla din evacuarea finala.

dacă se exclude calitatea slabă a tobei în cazul că ai schimbat-o sau degradarea ei dacă este cea originală, posibil să fi avut ceva detonaţii în evacuare şi alea să o fi deranjat (dacă au fost probabil că îţi aduci aminte de ele). Oricum trebuie să te asiguri că evacuarea este perfect liberă altfel alterează funcţionarea motorului şi poate produce inclusiv opriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare.

Am un lupo 1.0 auc și am o problema la relanti ...oscileaza grav ..pun și video ..merge rotund și deodată da sa se oprească și se redresează sare în 1000 ture apoi iar scade la 500 ( cred) și tot asa.

Am o eroare 17746 senzor ax .

Am schimbat asa

-senzor ax came

-curatat clapeta acceleratie ...am și încercat alte 3 clapete...resetare și pe tester

- schimbat supapa 3 bari de pe rampa injectoarele

-schimbat furtune vacuum și eliminat orice pierdere...

-cautat fire sa nu fie arse rupte la senzor și pe sub baterie ..

-senzorul de la temperatura apa indica ok ...dacă îl scot arata -40 daca bag mufa arata ca in bord.

Masina pornește ok si la rece și la cald ...trage as zice eu normal pt 1.0 ...

Bâlbâie la relanti și câteodată se oprește dupa ce e e încinsă bine parca ar face mai puțin.

E singura eroare 17746 zice Permanent.

 

20210928_113944.jpg

Am luat din dezmembrări și senzorul de jos de la volant g28 ...cu ala schimbat îmi tine relantiul în 2500 rpm ...l-am pus pe al meu înapoi sila.fel îmi face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze eroarea e 17748 ..cum se vede și în poza.

Azi am dat jos și distribuția și e ok e la semne deci nici de aici nu-i problema. 

ORICE PARERE MI-AR FI DE AJUTOR 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi poate te ajută astea

470020125_AUCralantiinstabil.thumb.jpg.759432d3420de1e21e4bb395ed50787b.jpg

 

1794888923_AUCralantipreamare-mic.thumb.jpg.e4b86f6c891d4465fb2439e07a4e89e5.jpg

 

Trebuie verificat sistem cu sistem pentru că multe din ele dacă nu funcţionează corect nu dau erori.

Care nu ştii cum se verifică scrie aici şi dacă găsesc îţi ataşez.

14 hours ago, sasalucy said:

Am luat din dezmembrări și senzorul de jos de la volant g28 ...cu ala schimbat îmi tine relantiul în 2500 rpm ...l-am pus pe al meu înapoi sila.fel îmi face. 

Să înţeleg că după ce ai umblat la senzor s-a modificat comportamentul şi acum nu mai oscilează ci stă constant la 2500 rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu senzorul ala g28 de la volant îmi stătea turata în 2500...asa ca l-am pus iarasi pe al meu...sa fie oare din fise și aprindre ? 

Ea pornește ușor la rece și cald . Trage în toată plaja de turații.  

Nu îmi da voie sa postez video ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Video poţi pune pe youtube şi apoi pui link-ul aici.

Nu cred să fie aprinderea, ar fi mers motorul urât, în 3 pistoane şi ai mai fi avut ceva erori.

Din listele de mai sus elimini ce ştii că ai verificat şi verifici restul pentru că este posibil să fie un concurs de împrejurări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa îmi face ...aici e totuși ok adică ști și mai tare sa facă 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat și filtru benzina ...nimic ...parca ar fura curent ceva grav. Mai cercetez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi valva de la canistra de vapori

EVAP.pdf

Cu mufa de la EGR scoasă mai oscilează?

Ai vcds?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da face și cu mufa scoasa la egr.

Între timp am "rezolvat" în sensul ca am vândut masina asa cum era. Oricum facea doar la relanti în sarcina nu erau probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!