Jump to content

Consum ulei Golf VII benzina


beowulf100
 Share

Postare recomandată

Merg cam amestecat. Din 18000 km pe an, sa zic ca 6000 - 8000 sunt in afara, restul in buc.Nu am drumuri scurte, minim 30-45 min, motorul apuca sa se incalzeasca.

Acum, indiferent de cum as merge, atat de mult ulei nu este normal sa fie consumat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, mariusbtc said:

stilul de condus, @beowulf100 ? mergi exclusiv in bucuresti, cu primele 2 viteze in coloana? 

Nu poate fi nici macar asta. Eu am facut mai mult de jumatate din cei 45.000 km in Bucuresti, multe dintre drumuri fiind scurte (pana in 10 km), drumuri in care motorul ajungea sa se incalzeasca doar spre sfarsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tsi din 2014 cbza, rodaj facut ca la carte.

 

Uleiurile folosite doar castrol edge LL 5w30 titanium.

 

Intotdeauna forje a primit doar cu motorul cald, primul schimb la 13000, al doilea la 21000(deci uleiul a stat 8000km in masina) acum am 25000, si tot la un an sau max 13000 vreau sa fac schimbul de ulei, mentionez ca eram la program de 2 ani sau 30000, dar  asa ceva mi se pare inuman ptr motor.

Fac drumuri scurte in general 6-7 km,

 

Consum ulei zero, cum a fost joja dupa schimb, asa este si peste un an.

 

Sigur ai motorul defect.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica se va lasa cu schimbare de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Inca nu, masina este in service la PBV. Se schimba chiulasa complet echipatan(supape, tacheti, etc).

Oricum, au fost draguti, mi-au dat un Passat HL masina la schimb :)

Modificat de beowulf100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a dat cineva minus la reputatie, oare de ce???   ce oameni...  

Bine ca iti rezolva problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a dat minus la reputatie ca ai schimbat uleiul inutil, prematur si asa ai poluat planeta. Ti-am dat eu plus de doua ori sa dormi linistit, si-ti mai dau unul data aviatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)))  Decat sa il schimb prea tarziu, mai bine mai devreme,  30000 sau 2 ani mi sa parut enorm de lung termenul, daca asi conduce doar pe drumuri lungi, sigur ar fi fost lasat 15000km, asa la drumuri scurte, si in oras majoritatea, si la mine la Brasov pot spune linistit ca sunt 7 luni de iarna... eu zic ca pe la 10000 e ok sa il schimb, prima oara a fost lasat 13000 ca am avut destule drumuri lungi, a doua oara drumuri multe, scurte, deci am injumatatit termenul.

Stiu ca si tata la dacia veche, prin anii 90 schimba de 2 ori pe an uleiul , vara punea ulei mai gros, iarna mai subtire (shell),  si cand a ajuns la mine masina, a primit forje multe, si motorul a fost super ok, toti se mirau ce fain trage masina,   uleiul este cel mai important lucru din motor... Si cum sunt multe facaturi de uleiuri pe piata, nu vreau sa risc.

 

Cumnatul meu a reusit sa strice motorul de 1.4 mpi de pe logan, care e un motor indistructibil, ulei prost mobil 5w40 (nu mobil1), forje cu masina rece, turatii mari si indelungate pe autostrada, si pa motor...   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Update: Am ridicat azi masina.

Din cate am inteles, s-a schimbat chiulasa (care a venit complet echipata cu supape, etc). S-a schimbat si cureaua de distributie.

Voi reveni la service peste 1000 Km pentru verificarea consumului, sa vedem daca s-a remediat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@beowulf100,

Nu ai mai zis nimic de rezultatul verificarii, consuma sau nu ulei in continuare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine este programata la service pentru verificarea de 100km.

Dupa cum arata joja (nivelul este un pic peste minim), problema nu s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: Confirmare de la service, problema nu s-a rezolvat, in continuare a consumat aprox. 800 ml ulei in 1000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vor inlocui pistoanele si segmentii.   :)

Later edit: are cineva o schema explodata a internelor motorului? As vrea sa arunc o privire la vilbrochen, cuzineți.

Modificat de beowulf100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut putin de tras cu masina, sper ca nu ti-a scos par alb, desi e aproape imposibil.

Nu se compara situatiile, dar ca idee, anterior am avut un Golf 4 si imediat dupa ce l-am cumparat, am avut nesansa de a descoperi ca papa ulei (cam 500-700 ml la 500 km), era un 1.6 AZD. Si dupa ce am schimbat pistonul, segmenti, cuzineti, valve sau ceva legat de ele, a mers ceas. Tocmai ce vroiam sa spun, ca probabil vei ajunge la asa ceva.

Sper sa rezolvi problema, macar te vei alege cu un motor nou.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) M-am obisnuit deja ca la fiecare 1000 Km sa dau o fuga in service.

Ce sa zic acum, se va rezolva pana la urma, evident. Probabil ca daca nici acum nu ii vor da de cap, urmeaza cuzinetii sau motorul cu totul. Bine ca e in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Update: Am ridicat masina din service joi. Urmeaza sa fac cei 1000km dupa care voi reveni pentru verificare. S-au schimbat pistoanele si segmentii (plus alte maruntisuri de pe langa).

Ce sesisez, masina este mai silentioasa la ralanti, zgomotul de masina de cusut parca nu mai este asa pregnant iar consumul (am facut aproape 100km) pare sa fi scazut putin.

Sper sa se fi rezolvat definitiv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca trebuie sa mergi in regim de rodaj, nu? Oricum, sper sa fie totul bine de aceasta data. Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura indicatie pe care am primit-o a fost sa nu depasesc 4000 rot/min. Acum, eu voi incerca sa fiu bland cu ea, poate am timp sa bag vreo 500 km extra urban. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aste este rodajul si la masina noua, 1000km sa nu depasesti 3/4 din turatia maxima, si daca se poate sa nu o tii constant la o anumita turatie timp indelungat.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

650 Km parcurși. Uleiul la maxim pe joja, sau foarte aproape de maxim. Cred ca de data asta problema s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

900 Km. Uleiul la maxim pe joja, sau foarte aproape de maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oficial, problema s-a rezolvat. S-a facut verificarea dupa 1000 Km parcursi, nu a mai consumat ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

1.2 TSI la 17400 km sa aprins martorul de la ulei(nivel minim).Am sunat la reprezentata si au spus ca trebuie completat cu maxim 0,5 l ulei.Am complectat sa vedem cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!