ALeXXBody

Golf 6 - Pornire grea, motor CAYC

33 postări în acest subiect de discuţie

Buna seara,

 

Sa va povestesc patania mea:

 

In drum spre munca, dupa o plecare de la semafor, masina s-a oprit brusc si nu a mai vrut sa porneasca, marot motor aprins.

Ajuns la Avia Motors (pe plaftorma evident), mecanicii au inceput sa intuiasca problema incercand sa imi zica faptul ca am alimentat cu bezina. Dupa o jumatate de ora de contraziceri, au pus interfata de diagnoza si au gasit eroare la senzorul de acceleratie motor.

Au desfacut capacul de la distributiesi carenajul rotii din partea stanga si m-am crucit: cureaua de accesorii despicata pe latime, jumatate pe traseul ei si cealalta jumatate stransa pe fulia de la cureaua de distributie, pe undeva pe jos, pe unde este baia de ulei (poza atasata).

Cureaua de distributie sarita de la punct cu "2 dinti" dupa spusele mecanicilor. A necesitat aranjarea curelei de distributie, schimbarea curelei de accesorii, intinzator si fuliei de la alternator, masina a pornit, motorul merge "rotund", trage bine, consum parca putin mai mic. Cauza exacta nu stiu de unde e dar cand au dat scutul jos au cazut 2-3 "bolovani" de gheta.

 

Toate bune si frumoase dar am constatat o alta problema: dese ori se intampla ca motorul sa porneasca greu, sa invarta de 6-7 ori si cu greu sa pornesca, sa trebuiasca a 2-a incercare de pornire, dar sunt unele momenta cand porneste norma.

Start-Stop-ul functioneaza la fel ca inainte.

Initial am crezut ca din cauza frigului dar s-a mai incalzit afara si la fel face.

 

Mai pateste cineva cu motorul asta sa ii porneasca greu?

Aveti idee de la ce ar putea fi?

Mentionez ca i-am facut update de soft cu o saptamana inainte de incident!

 

post-132727-0-46187400-1426356920_thumb.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceleasi porniri greoaie uneori . In general porneste bine nu chiar sfert de cheie dar invarte odata si porneste . Alteori invarte de 6-7 ori dau la pedala de acceleratie ca la dacia 1300. Pornirea grea e mai ales cu motorul cald . La rece ff rar nu porneste la prima cheie . Am pornit si cu redresorul pus ... la fel . Am observat in ultimul timp ca daca pun contactul de cateva ori si apoi pornesc o ia din prima . Acum sunt la faza cu aditivi si motorina super plus .

Soft 9970 .

Distributie schimbata la 110k .probleme cu pompa apa si daca am schimbat pompa am pus si kit .

Acum am 160k .

Modificat de skodita100
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Se mai intampla si la mine sa nu porneasca din prima. Din ce am observat, asta se intampla cand opresc motorul in timpul curatirii DPF. Daca l-am oprit in timp ce-si facea curatirea, sansele sunt ca urmatoarea pornire sa fie ratata, in prima faza. In rest n-am patit sa nu porneasca sau sa porneasca lung, in cei 140 000km

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ca in unele momente un diesel sa porneasca mai greu (piede compresie motor, dezamorsare pompa motorina, etc) dar nu de 4-5 ori pe saptamana.

 

Inainte de "incident" asa pateam si eu, dar acu e prea des. Am observat ca daca pun contactul de 2 ori porneste mai bine.

Modificat de ALeXXBody
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa alexxbody . De 3-4 zile de cand am pus motorina max aditivata si o solutie de aditivare, curatare instalatie alimentare... etc, o singura data a pornit mai greu in rest in stilul ei din prima dar nu la sfert (parca invarte o data si apoi porneste) .

Vedem, inca suntem in teste am max 100 km facuti inca rezervorul e la 90% . Ce am observat e ca parca consuma mai putin ?!? Si in prima zi la plecarea de pe loc la debraiere parca rontaiau 1 sec injectoarele . Acum vad ca nu mai face .Oricum nu cred ca este de la motorina . Suspectez o dezamorsare ori la pompa ori la un injector . Am parcat si cu botu in jos si invers cand a pornit a pornit cand nu, nu . La fel cu contactul pus de cateva ori (4-5) de cele mai multe ori a pornit din prima (95%) dar parca de 2-3 ori a luat-o greu .

Nu exista sa nu porneasca la a 2-a cheie . 

Modificat de skodita100
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ce motorina si ce solutie? Ma gandesc as anu distrug motorul cu prostii!

Ieri am fost la TCM pentru remapare si baiatul de acolo mi-a spus ca s-ar auzi ceva pe la injectoare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

motorina de peco .. dar nu cea standard . Am pus din cea mai scumpa la 6 ron.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

"Start-Stop-ul functioneaza la fel ca inainte." Ai start-stop pe masina? Eu stiu ca in 2011 G6 nu avea dotarea asta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu folosesc start stop niciodata . trebuie sa ai centura cuplata ca sa fie activ . Eu o agat de frana de mana .

Oricum imbunatatire substantiala . In 2 sapt de pornit zilnic de cateva ori si un drum la buc  a mai pornit greu o singura data parca sau max de doua ori  . Am citit azi valorile la injectoare si surpriza sunt egalizate . 0.0 - 0,2 - 0.1 - 0.3  . La ultima citire aveam un injector la val 0.9 - 1.2 .

O sa mai fac un ful cu motorina premium si mai bag un aditiv . Se pare ca era de la un injector ?!? care s-a curatat ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca masina e "suparata" pe mine.

 

Am facut aproape un full cu motorina aditivata de la Gasprom, toate bune si frumoase: pronit ok, tragea, consum ok etc.

Zilele trecute, din graba am alimentat de la Omv, motorina normala (asta am gasit la pompa), dar problemele au reaparat, pornire grea, parca nu mai trage ca pana acu, consum mare.

Sa inteleg ca trebuie s-o "tratez regeste" si sa o servez doar cu motorina premium. Orice pentru "printul lui tata" :lol: .

 

 

 

"Start-Stop-ul functioneaza la fel ca inainte." Ai start-stop pe masina? Eu stiu ca in 2011 G6 nu avea dotarea asta.

 

Are, din cate stiu a fost o perioada prin 2009-2010 cand nu s-a mai pus din cauza unor probleme, dar apoi s-au rezolvat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Citi km aveai cind a cedat cureaua?! si de fapt care a cedat prima accesorii sau distributie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu pornirea.La un test la reprezentanta la cumpararea masinii,mecanicul mi-a spus ca bateria trebuie incarcata (nu schimbată)ca este la 80% din potential,mi-a spus. De atunci am facut drumuri cu ea prin oras,am prins si aglomeratii de o ora bara la bara.Start stopul functioneaza perfect dar uneori dimineata  cand sa o pornesc porneste ceva mai greu

Astazi cand sa plec de la munca,i-am dat cheie si am vazut ca nu voia sa o ia.Am zis sa nu fortez si sa mai incerc o data dar cand am luat mana dupa cheie ea tot incerca sa porneasca si a tot incercat pana a pornit.Mi se pare ciudat,avand in vedere ca la golf 4 daca luam mana dupa cheie si nu o mai tineam in pozitia de pornire nu mai invartea 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revin,poate isi rupe cineva cateva minute sa ma lamureasca cu ce as putea sa verific.E a doua oara cand porneste dupa 5-6 secunde de invartit.Dupa ce porneste,intr-un sfarsit,nu mai are probleme,start-stopul functioneaza perfect.Momentan nu am acces la tester,asta daca s-a stocat ceva.Fac drumuri destul de scurte,de 10 minute,in oras dar nu cred ca imi descarca bateria mai rau decat mi-o incarca in astea 10 minute pt ca la verificarea la reprezentanta a zis ca bateria trebuie pusa pe redresor ca nu este full dar ca electromotor,sper sa nu gresesc,incarca corespunzator

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

distante scurte si porniri / opriri dese scurteaza muuult durata normala de viata a unei baterii

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi,dupa ce am reusit sa o pornesc,am oprit-o dupa 5 minute si a pornit ok.Daca era,nu trebuia sa porneasca si atunci greu sau in timpul mersului,dupa ce a pornit,sa nu mearga start-stop-ul?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,din nou..Am si eu o mica problema cu pornirea,este deja a doua oara cand imi face in decurs de 2 saptamani.Mai exact,cand incerc sa pornesc masina,porneste dupa care imediat se opreste.Ca sa o pornesc trebuie sa insist de cel putin 10 ori,dupa care masina functioneaza normal,se opreste la start-stop,etc. Astazi am vazut ca,comutatorul de faruri era pe pozitia pentru faza scurta,le-am uitat de aseara dar stiu ca atunci cand scoti cheia se sting automat..

Las si un video daca poate cineva sa isi dea cu parerea,prima data am incercat sa pornesc,dupa care masina a incercat singura a doua oara sa porneasca cu acelasi rezultat

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

verifica alimentarea - carburant -pompa - etc si EGR-ul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii.Am fost sa pun vcds-ul pe ea si nu am nici macar o eroare stocata..nu stiu de unde sa incep.Am verificat doar injectoarele,masina nefiind la 90 stiu ca nu sunt relative dar totusi injectorul 3 depasa uneori pragul de 2000,cand sta la relanti.Cand e turata,sunt toate ok.Poate fii de la injector acea simptoma prezentata mai sus?

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au astfel de problema,la mine pare ca s-a rezolvat acea pornire grea dupa ce am inlocuit bujiile si o remontare a filtrului de motorina.Sper ca asta sa fi fost.Mai am doar o problema,si anume ca uneori porneste din prima dar invarte de mai multe ori,timp in care,uneori pentru o secunda mi se aprinde abs in bord

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua

Am si eu un golf 6 cu motor de 1.6 tdi si face asa la prima pornire. Aveti idee ce ar putea fi. Am fost cu masina la delcar BV pentru o diagnosticare si masina au spus ei ca este ok, injectoarele nu au priobleme iar restul adica dpf, egr nu au nimik. Sa fie de la motorina pentru ca in momentul in care bag motorina mai aditivata nu mai face asa puternic .

update de soft s-a facut iar prima data cand a aparut aceasta problema a fost in iarna la sub -20 de grade.

inca o chestie e normal la 15 grade sa intre in soc ca la -10 grade?

 

Multumesc  

scuze clipul este acesta

 

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cand face asa trebuie verificate valorile actual si specificat de la presiunea dim rampa 

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic și încă nu știe ce are a spus că trebuie sa mai investigheze.Am observat că după update de soft motorul merge mai rotund și mai silențios si numai că dacă merg mai sportiv in momentul in care ajung la un stop și iau piciorul de pe accelerație motorul de derutează normal iar când ajunge la turația de relantiu el singur de durează încă 200 de rotații iar apoi revine la normal. Nu cred că e normal o sa vedem daca cineva știe care ar fi problema asta fi foarte fericit mai ales că mașina nu are nici o eroare. Update ultimul a fost făcut pe reprezentanta in urma rechemări adică faza cu dieselgate. Mulțumesc 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am si eu o problema cu golful meu, 1.6 Tdi, 2011, aseara din mers s-a aprins spirala si pilotul automat, numai tragea absolut deloc, am tras pe dreapta, am oprit motorul, dupa care nu a mai pornit. Motorul pornea, dar murea imediat, dupa mai multe incercari a murit si bateria. Azi, am pus o alta baterie pe ea, a pornit 3,4 secunde dupa s-a oprit si tot asa, am scanat-o si mia dat eroarea G70, (signal too hight), stiu ca este debimetru, l-am scos, dar tot aceeasi eroare. Oare ce sa fie? Ms

 

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire mare.Dimineata,masina porneste bine,cand e calda,la fel.Problema vine cand ajung la munca cu ea(10 minute de mers)si sta acolo pentru 7-9 ore.Cand o pornesc,aproape mereu porneste greu la modul ca incearca singura sa porneasca chiar daca nu mai insist eu(din prima,ce-i drept,dar dureaza cam 5 secunde).Bujiile sunt schimbare,erori nu am

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si un video,poate isi da cineva seama de unde as putea sa incep

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.