Jump to content

Vw T5 - modificari ce pot fi aduse


rosal10
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

 

Nu am putut deschide un nou subiect, asadar postez in cel mai ,,apropiat” subiect.

 

In Romania, exista ambulante VW T5 modificate, proiectate astfel incat sa depaseasca viteza ,,din fabrica”, cu urmatoarele specificatii:

 

Autosasiu Volkwagen Transporter T5 cu suprainaltare, 4x4, EURO 5. Tractiune integrala permanenta tip 4Motion cu sistem de control al tractiunii tip ESP, sistem antipatinare ASR si blocare electronica a diferentialului.

Link: http://www.deltamed.ro/product/ambulanta-tip-b-volkswagen-transporter-t5-4x4/

 

Autosasiu Volkswagen Transporter T5, furgon, motorizare 2.0 BiTDI, 180 CP, 4Motion, Euro 5, cutie de viteze manuala, ampatament 3400 mm, suprainaltare medie. Suspensie intarita si inaltata pentru acces in teren accidentat. Pneuri off-road BG Goodridge.

Link: http://www.deltamed.ro/product/ambulanta-tip-b-vw-transporter-4x4-off-road/

 

Ma intereseaza in principiu:

- ce modificari sunt aduse la astfel de masini (spre deosebire de masinile standard din fabrica)? In afara de delimitarea clasica.

Ambulantele ar trebui sa fie proiectate astfel incat sa poate depasi lejer 180km/h (cel putin in Germania, astfel de modele ajung la v max 200km/h). Care ar fi viteza maxima pe care o poate ,,prinde” un VW T5, 2.0 BitDI, 180CP, 4Motion, cu toate modificarile necesare?

- care este consumul (mult mai mare, avand in vedere echipamentele din spate) mediu la o astfel de ambulanta? 

(Bineinteles, vorbim de accelerari bruste, frane bruste, viteza mai mare de deplasare, etc).

 

Pe site-ul oficial, vitezele maxime sunt in jur de 170km/h (dar stim cu totii ca acelea sunt vitezele standard pentru masinile scoase din fabrica, pentru cetateanul de rand).

 

Ca bonus, aceleasi intrebari le am si pentru modelul VW Crafter de ambulanta:

Link: http://www.deltamed.ro/product/ambulanta-tip-b-volkswagen-crafter/

Modificat de rosal10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt modelele standard de 2.5tdi 174 cai si 4motion   respectiv motorul 2.0 tdi biturbo 180 cai de pe modelul t5 facelift.  Cu ambele ajungi la 200km/h dar foarte greu si cu un consum imens/100km datorita coeficientului aerodinamic specific unei dubitze.   

 

  Am analizat si eu cateva filmari cu acceleratia modelului de 180 cai 2.0tdi biturbo si nu mi se pare absolut nimic spectaculos. Sa nu mai vorbim ca supraalimentarea  puternica aunui motor de 2.0 cu 2 turbine si combinatia cu o cutie DSG pe o dubitza este reteta perfecta pentru un vehicul NON-fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, de ce sunt utilizate ca ambulante daca:

- nu au un demaraj ,,spectaculos”

- nu ating greu viteze foarte mari (>180km/h) mai ales ca stim ca sunt transporturi inter-spitale (PitestI -Bucuresti) pe autostrada? 

 

Sa nu uitam ca exista si ambulante Mercedes Vito (115 CDI), dar de care nu sunt foarte informat (modelele exacte, etc.).

 

Vorbind strict de aceste modele de VW, ce modificari credeti ca li se fac din fabrica, ca sa poata face fata misiunilor de urgenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa le luam pe rand.  Cu un t4 de 102 cai atingi 170km/h fara probleme  iar cu versiunea de 150 cai ajungi la 180km/h lejer pe GPS  iar dupa o resoftare merge 200km/h. iti spun sigur asta pentru ca am masina respectiva.

 

 

 T5 de 174 cai  atinge 200km/h  fara nici o modificare.  

 

  In toate aceste cazuri rularea cu asemenea viteze implica costuri ff mari!  la 200km/h  consumul e de peste 15L/100km.  Modelele 4motion dupa mine sunt asa de dragul de a avea tractiune 4x4.  Nu e un sistem stralucit nici in teren accidentat si nici pe zapada.  4motion nu te ajuta nici in ceea ce priveste stabilitatea.. sunt inaltate dubitzele 4motion care oricum au centrul de greutate mai sus decat  un autoturism.  Daca ai 4motion pe un t5 ai din start adaugat 1L la consumul extraurban si mai mult de 1L in + la consumul urban.  + mai multe componente care necesita intretinere si costuri suplimentare.

 

 

   O dubitza v-a ramane o dubitza, coeficient aerodinamic prost si un centru de greutate destul de sus. Rularea cu 160 km/h+ personal o consider periculoasa indiferent de autostrada sau limita legala.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

oare la T5 86 cp se poate face resoftare?la citi CP se ajunge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

~100-110cai si ceva cuplu in plus.   E o masina foarte lenesa.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare cine poate resofta un T5?conteaza 20 cp.

 

as mai pune un tempomat,are cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru soft discuta cu Voinea aici --  http://vwforum.ro/topic/27506-chiptuning-tcmturbo-pentru-membri-forumului-la-pret-special/

Sigur are vreun distribuitor in zona ta.

Daca nu la Oradea, macar la Tg Mures sau Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti pune si 50cp, dar ce faci cu, cutia ? ca nu rezista la atata cuplu... 400Nm pentru o masina de 2.3 tone (modelul meu cu banchete) este enorm pentru o cutie de viteze chiar si in 6 trepte, la sarcina si la viteze mari nu rezista decat 250.000km pana crapa....

 

nu stiu cum o fi motorul de 2.0 biturbo in 4 pistoane, dar cu siguranta e mai fragil decat cel 2.5 R5 in 5 pistoane.

 

tempomat se poate pune, trebuie maneta si activat in ECU

 

alte modificari ar tine de turbina... geometria variabila face multe figuri daca e obosita, de asemenea egr-ul s-a putea mari la fel la acest model... ar mai fi modificari de performanta, dar trebuie sa stii unde sa le faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!