Jump to content

Acumulator pentru Polo 6n2


leroiv-vd
 Share

Postare recomandată

Am cautat dar nu am gasit topic pe tema asta si am zis ca poate e bine sa postam aici in speranta ca mai sunt posesori de polo fara carti si manuale cu datele tehnice ale acumulatorilor folositi:

Pentru cei cu Polo 6n2 motor 1.4 TDI,75 CP, 55 Kw va rog sa postati ce baterii aveti si folositi fara probleme. Eu am schimbat 2 acumulatori pana acum si tind sa cred ca nu e cel ok (amperajul si curentul de pornire)... 1) Varta 56 Ah/480 si 2) Rombat 56 Ah/540. Un meserias mi-a verificat bateria zilele trecute (Rombat-ul) si mi-a zis ca ar fi cam mica pentru diesel si ar trebui cam 65 Ah... Confirma cineva? Primul acumulator (Varta - l-am luat dupa specificatiile vechii baterii ce era pe masina cand am cumparat-o) m-a tinut cam 1 an si deja acum la frig nu mai pornea masina... Am luat rombat-ul zilele astea, presupunand ca varta o fi "zacut" prin magazin si nu era in parametri ... Revenind la remarca meseriasului tind sa cred si eu ca nu e tipul de acumulator bun ce se foloseste pe polo-ul meu (vina celui de la care am luat masina ca a pus alt tip de acumulator :tuktuk: ?! ). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici un configurator

http://vanzariacumulatori.ro/configurator-varta

După cum o să vezi erau ok şi acumulatorii pe care i-ai pus, dar se pot pune şi de capacitate mai mare.

Verifică încărcarea şi mai ales dacă nu ai vreun consumator ascuns (pui un ampermetru serie cu bateria, închizi toţi consumatorii, închizi uşi, capotă, încui maşina şi apoi vezi după ce intră în standby ce consum ai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat..nu am consumatori...iar alternatorul incarca...indica 14,2V la bornele acumulatorului, cu motorul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa verifici incarcarea si in sarcina:

 

deci, fara consumatori 14,2v-e ok.

 

apoi, aprinzi farurile, verifici tensiunea, apoi dezaburire luneta+ventilatie pe max. si apoi verifici cat scade.

 

degeaba in gol ai 14,2, daca ai 12,3v cu multi consumatori de ex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci si in sarcina...ar trebui sa ramana acelasi voltaj de 14,2V. Daca scade...inseamna ca e problema cu alternatorul...?

Oricum..trebuie sa ma lamuresc care e acumulatorul standard pentru polo...56Ah sau 65Ah..

Modificat de leroiv-vd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate să scadă dar nu mult, mi se pare că nu sub 13,8V (în principiu să fie între 14-14,4V). dacă scade poate fi problemă cu releul de încărcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat in dupa-amiaza asta si am asa:

14,0 cu motorul pornit la relanti si consumatori (faza scurta + faza lunga + radio + dezaburire luneta + ventilatia la maxim)

14,4 cu motorul pornit si turat la 2000 rpm si consumatori (faza scurta + faza lunga + radio + dezaburire luneta + ventilatia la maxim)

14,2 cu motorul pornit si fara nici un consumator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok..deci cei care aveti Polo 6n2, 1,4 TDI, 2001...ce acumulator aveti si folositi fara probleme...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!