Jump to content

Probleme 1.8 ABS 66kw


scarfacet
 Share

Postare recomandată

Salutare am in posesie de 4 ani un Golf 3 , motorizare 1.8, Cod ABS , versiunea de 66 kw/90 cp. Dealungul timpului a mai facut probleme si asa am ajuns sa ma atasez de ea, pur si simplu reparand. De ceva timp motorul mergea intrerupt, uneori si in 3 cilindri din cauza ca luleaua mea era fisurata si sarea scanteia uneori -> s-a rezolvat prin schimbarea capacului delco + fise noi ca sa rezolv o treaba, acum folosind toate cele 4 pistoane iar nu sunt multumit caci am anumite trepidatii si totodata au revenit problemele cu intreruperi, pur si simplu masina icnea in mers.. am facut rost de un cablu vag am scanat si am descoperit ca sonda aferenta temperaturii apei indica mult peste 130 grade , senzorul de aer din corpul injector( throttle body) indiferent de temperatura indica 20 grade si ceva pe la lambda. Am schimbat pe toate 3 si pare ca acum merge dar mai are inca tremuriciul ala care deranjeaza...tin sa spun ca tatal meu... vechi posesor de dacie daca ma intelegeti a scos furtunul acela ce circula aer din carter in capacul de la culbutori) rolul furtunului zic eu este sa scoata gazele din carter prin depresiunea creata in admisie/capac culbutori astfel recirculand aerul si ajutand (teoretic) pistoanele sa efectueze o cursa mai usoara (repet teoretic cu vacumul creat in carter) la ce mai e bun furtunul ala.. intrebarea mea este cum trebuie sa fie aerul acela suflat din carter caci de acolo vine (presupun) - tin sa spun ca are un oarecare miros de combustibil dar nu un miros intepator - de la procentul de combustibil ne ars cred). Aerul ce vine pe acel racord flexibil este putin poluat de miros de combustibil si e ca un fum dar nu negru - gaze de carter presupun + oil mist. Ce fel trebuie sa fie aerul din carter? mirosul de combustibil este prezent si la voi?

Modificat de scarfacet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si eu Am acceasi Problema.A inceput motoru sa mi se Puna In cap CUm se zice Pr romaneste. Adica cand il acelerez da sa moara si dupaia is revine.Am fost cu ea la u mecanic si mia zis k din cauza fiselor.mam dus la piese auto am cuparat Fise+Buji+Capac Delcou+Distributoru din delcou.Problema ii ca acuma la Pornire imi scoate Fum alb si Merge Cu Intreruperi la Relanty.Acuma Urmeaza sa ma duc cu ea la un service de specialitate.Intrebare mea ii Se Poate Pune Tester Pe ea. Datele Masinu Sunt Golf 3 1.8 66 kW 90 Cp Tip ABS din anul 1994.Muktumesc

 

 

 

 

 

 

Stima si Respect VwForum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning;
- se lasa spatiu dupa si nu înaintea semnelor de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa. Aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!