Jump to content

Skoda Octavia 3 - O alta "alba cheala"


ToniM

Postare recomandată

Si daca tot bati apropoul, o poza cu jucaria ta cand mai urci? :P

 

Pai eu n-am schimbat inca nimic la ea, asa ca nu prea are rost sa pun poze din "nshpe" unghiuri cu aceeasi masina.

 

PS: Nasol eveniment, sper sa scapi fara stres la casco.

Link către comentariu

OOOofff of drumul ala de [cenzurat] Cluj-Oradea...raiul tiristilor si al samsarilor moldoveni  de masini si iadul celorlalti... fac si eu drumul acesta aproape saptamanal de 13 ani..stiu ce spun. Nasol, cu CASCO se rezolva dar multa hartogarie si bani mai multi anul viitor pentru polita CASCO. 

Link către comentariu

Nasol momentul....si pe mine ma asteapta același lucru. Tot aman momentul dar nu scap.Si al tau e cu încălzire?

Modificat de corsi
Link către comentariu

Sunt evenimente care se intampla, nu tin de noi. Deloc placute, insa asta este.

 

In alta ordine de idei, masina este in jur de 21,xyz km....

 

Excursia a fost un pic peste 3.000km, voi reveni cu pareri artistice, si detalieri dupa ce ma uit peste poze, pana atunci cate ceva "tehnic"

 

- mi s-a aprins prin Germania prima data senzorul de la antigel - am completat cu aproximativ 100ml

- mi s-a aprins martorul de ulei in Ungaria inainte de granita cu Romania, urmeaza sa completez

 

Ambele de mai sus este prima oara cand se aprind de la achizitie.

 

Ce ma doare pe mine: la o iesire din parcare pe autostrada in Ungaria - martor bufii aprins, indicatorul de "pilot automat" din bord aprins pe fundal galben/portocaliu, 0 putere a masinii.... 0 turbina....am tras la primul refugiu, la urmatoarea cheie si-a "revenit.

 

Asa ca pe miercuri am programare pentru urmatoarele aspecte:

 

- parbriz Casco

- verificare computer masina pentru eroarea aparuta - doamne fereste sa se intample in momentul unei depasiri

- verificare "vizuala" anti-gel sa nu am ceva pierderi

- verificare ulei, desi programat la interval lung (2 ani sau 30.000km), o verificare a viscozitatii nu cred ca strica, sa vad daca completez sau si fac prima revizie

- si daca tot e masina la eie, poate am noroc sa "sune" pompa de combustibil astfel incat sa il perceapa si service-ul

 

Revin cu partea frumoasa a povestii, care a fost un roadtrip cu timp frumos si trasee nesperate.

 

Pe "curand" si zi faina tuturor!

Link către comentariu

Ai observat ceva diferența la consum? Ma refer la drumul asta fața de anteriorul.

Modificat de corsi
Link către comentariu

@corsi: greu de spus. Ultimul drum peste 2.000km a fost vara, cu clima, portbagaj plin ca si volum nu ca si greutate, si multe drumuri nationale. Acesta a fost fara clima, majoritatea drumului pe autostrada (in Germania regim de 160-190 in functie de trafic) iar jumatate dintre eie am avut un portbagaj plin de cartofi/mere si alte rahaturi - fara sa intru in polemici, insa aparent asa trimit parintii copiilor care sunt plecati in Germania ....

 

De fapt, si o poza cu media din bord ^^

7fiHqAU.jpg

 

Bun, revenim acuma un pic la traseu , ignorand desigur faptul ca trebuie sa schimb parbrizul si alte nimicuri :))

 

Drumul Cluj - Nürnberg via Passau a decurs fara probleme, conform radio se statea ~45min pe Salzburg, insa la Passau am trecut fara probleme. Da, se face o singura banda si te obliga la 20km/h insa este decent.

 

Nürnberg - Stuttgart este mai lejer decat München-Stuttgart, cel putin nu sunt atatea zone in lucru si parca si vadul de masini este mai mic. Stuttgart - Heilbronn - Stuttgart a fost doar un interviu pentru mine si shoping pentru sefa, deci nimica remotely pe langa partea de automobilistica.

 

A urmat insa partea frumoasa.

 

Stuttgart - Wattens via A7 - 179/189 - A12 - recomand de facut in off-season de schi

cWJH5Xg.jpg

ItU7LLt.jpg

q4VrZrN.jpg

0TvyGME.jpg

FwmZVUw.jpg

uUuPBWx.jpg

wxgVG92.jpg

83M8B4m.jpg

 

Ulterior, in Wattens, am vizitat muzeul Swarowski Kristallwelten, il recomand pe soare/cer senin, nu stiu exact cat de mult se poate aprecia zona de afara in alta conditii, cel din interior oricum nu conteaza vremea pentru vizitat :)

 

Aici o poza cu mobilul de afara :P

4MWz6mv.jpg

 

A urmat , inca un punct pentru sefa, shopping in Innsbruck. Eh, de aici a urmat inca un traseu dragut.

 

Innsbruck - Walchensee - traseu dragut, trecere de granita prin serpentine, zona turistica frumoasa - poate recomand trecerea pe zi, noaptea nu vezi mare lucru, si am si pierdut aproximativ 30 de minute cu granicerii care ne-au "luat in vizor" dupa granita, dupa 2 sate a venit a doua masina din fata....si tras pe dreapta la puricat :)

 

Insa, peisajul de dimineata a meritat :D

JWkXHas.jpg

3HBOyIe.jpg

 

Walchensee - Cluj a decurs ok... Trecut via Salzburg - era coada doar spre Germania, s-a aprins martorul de ulei - aici am "completat" 1 L sa ajung din nou la "jumatate" si cireasa de pe tort a fost episodul cu pierderea puterii, insa aceasta s-a "rezolvat" la urmatoarea cheie.

 

Insa a fost un roadtrip benefic, si nu il regret.

 

Drumuri bune tuturor si duminica faina!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si cu consumul acesta va urez seara faina si Weekend lung!

post-145647-0-19920600-1447435513_thumb.

Modificat de ToniM
Link către comentariu

Un consum foarte normal si decent de altfel pt motorizarea ta. Doar nu te asteptai sa consume ca in carte :))

Link către comentariu

Cred ca si producatorii motorului au ras cu lacrimi la consumurile oficiale :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am bifat -cu poza- o cifra in bord :)

 

11047946_10208373023342598_5119321279999

 

In rest, asteptam schimbatul parbrizului si nuca schimbatorului - 1 pe casco, 1 pe garantie - , cat si anul viitor cu temperaturi mai ridicate pentru bricolaje la masina ^^

 

Am vrut sa trag un review la asteptarile avute la brand, cat si motorizare, insa voi face pro's&con's, buline albe si negre, etc, dupa ce implineste 1 an :))

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa mai fac si eu un bump si sa mai  :mop:  de prin topic...ce ne aduce anul 2016...

 

Dupa cum poate unii au citit, cheala in 20.01 va face 1 anisor... Insa pe 18.01 vom avea si prima revizie :)

 

Pe moment ne invartim in jur de 27.0XY km, sambata am o delegatie pana spre Stuttgart, apoi zilnic Stuttgart-Heilbronn de luni pana miercuri, joi retur. Estimez in jur de 3.000 km , + / - 200km.

 

La revizie vom ajusta urmatoarele aspecte:

 

- Ulei

- Filtru Ulei

- Filtru Aer

- Filtru Polen

 

- Verificarea instalatiei de spalare a farurilor - duza stanga-sofer  nu mai intra de tot inapoi dupa actionare

 

- Scanare erori etc

 

- Masina va fi lasata peste noapte, cu putin noroc vor fi temperaturi mici, am observat in 2 ocazii la temperaturi de sub -10°C ca display-ul unitatii infotainment nu mai reactiona la touch - o data ce se incalzeste masina isi revine

 

- Schimbarea butucului de la schimbator pe garantie - incepe sa se exfolieze pielea, aspect observat de dealer in urma cu cateva luni - tot respectul aici fata de eie

 

Si voi mai adauga o codare 

DRL led light bar dimming when indicating

 

 

Prima estimare este in jur de 1000 de ron cu totul, nu am si nici nu am cerut ofertare concreta.

 

Ce aspecte am mai observat la aceasta masina: lateralele usilor fata sunt reci - probabil ca se pierde pe acolo multa caldura. Acest aspect l-am observat si la un Golf 7 GTD condus acu 2 saptamani, insa parca nu asa de accentuat. Mai sunt posesori de aceasi "generatie" cu mine care au observat acest aspect sau totusi nu este "design feature" ci "bug" :P

 

Mersi si o saptamana superba pe albul de afara,

 

Numai bine,

ToniM

Link către comentariu

Mai spunea lumea ca sare apa lateral la O3....acuma am reusit sa si fac ceva filmari la diferite viteze, cat si sa surprind acest fenomen, rar intalnit de mine prin tara unde de obicei, la precipitatii si conditiile noastre de carosabil, nu ajungi la astfel de viteze

 

 

Ca solutie aparent, daca esti insa prin Germania, si iti permite carosabilul, mareste "pasul de deplasare" :))

 

Cred ca la una din filmari am tras si la luneta, unde nu ajunge nici un strop de apa , deci se foloseste luneta ca design feature la Octavia 3

 

Insa, in tara eu personal nu am avut acest fenomen extraordinar, si de asemenea, m-am bucurat ca apa care ajungea laterala pe geamuri a fost "curata", si astfel, nu a fost nevoie sa ma opresc 

 

Cred ca corsi se plansese la un moment dat de acest fenomen, la ce motorizare are, il cred pe cuvant :)

Link către comentariu

Si una de noapte buna

post-145647-0-80489700-1452449776_thumb.

Modificat de ToniM
Link către comentariu

#faranumar

2e7O0nB.jpg

 

Luni avem programarea primei revizii...

 

In rest un aspect care mi-a displacut enorm de mers cu el pe autostrada...

xC4HOA5.jpg

m8ly9Dt.jpg

 

Din ce am observat dpdv. al pozitie soferului, ambele duze stropesc "ok" cu lichidul de parbriz, insa cea din pricina, nu vrea sa mai intre la nici o spalare inapoi, se "remediaza" cu tras pe dreapta si "impins" -.-

 

In rest, sa revin la consum...

 

Drum de Cluj- Stuttgart dus intors + 3x Stuttgart-Heilbronn dus intors

ih9QkIs.jpg

 

Povesteam cu un prieten - fost posesor de A1 1.6TDI - si el se invartea long term (in Germania) la 5.2...

 

Insa acuma el a trecut pe G7 GTD ... am avut si eu masina 2 zile....superb motorul -pentru nevoile mele- , cat am avut si placerea sa conduc cu lane assist si cu ACC .... vai ce confort :)

 

Si astea fiind spuse, la motorizarea de 2.0 184cp (in Germania) long term este de 5.9.... un pic parca pentru placerea condusului si zambetul acela care personal, m-il ofera cuplul...este pe moment, o motorizare care o vizez ^^

 

Revin next week cu spam, oricum imi acord singur atentie :P , dupa revizie

Link către comentariu

Imi place mult cum scrii despre masina. Mi se pare normal la motorizarea ta si mers legal in Germania acest consum(+motorina mai buna), conditii ideale pentru un motor diesel. La al meu 2.0TDI de 150CP long termul tot pe 3000 km dar si cu drumuri in minunatul nostru oras inghesuit este de 6%... Sunt curios oare acel spalator de ce nu se mai retrage... Bafta si numai drumuri din astea sa aveti cu skodita :)

Link către comentariu

Ok, revizie bifata la exact 30285 km.

 

 - Filtru praf si polen

 - Cartus filtru aer

 - Filtru ulei

 - Ulei Castrol Prof LL III

 

Pe langa revizie si verificarile "stoc", am mai bifat codarea semnalizarii - din pacate insa sunt cu piciorul in "pioneza"

 

De indata ce voi fi cu ambele picoare pe pamant si nu doar cu unul+2 carje voi reveni cu o filmare personala.

 

Pe garantie au fost comandate:

 

- butuc schimbator

- pompa duza stanga far - exact termenul imi scapa, insa este pentru defectul acela la instalatie de spalare faruri

 

Total cu manopera un pic sub 900 RON.

 

Ce mi sa mai comunicat este ca la 60k km, pe langa filtrele schimbate acuma, va fi si filtrul de motorina. Om trai si om vedea...

 

Saptamana faina si drumuri bune,

ToniM

Modificat de ToniM
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Exact acu 1 an primeam mail de la dealer ca maine imi pot ridica masina...ce euforie, ce "vremuri".

 

Astfel, am zis sa revin cu un feedback personal despre cheala:

 

Piese schimbate:

  • Parbriz incalzit - Casco - spart de la o piatra pe drum ~10 luni, ~25k km
  • Schimbator piele - Garantie - decojit in ~10 luni, ~25k km sesizat, schimbat revizie 30k km
  • Pompa duza spalator far sofer - Garantie - nu mai reintra la loc dupa actionare ~11 luni, ~27k km
  • Filtru aer/polen/habitaclu/ulei - Revizie - 30k km

Retusuri:

  • Bara fata parte copilot - Regie proprie - zgariata in parcare ~2luni
  • Stalp parte copilot - Casco - ciubit/indoit de la piatra care a spart si parbrizul ~10 luni, ~25k km

Ma gandeam sa enumar si blink-blink-urile aduse, dar aici mai degraba sa revin cu un review prin vara dupa urmatoarea tura :)

 

In rest, cu si despre skoda 1.6 tdi 105cp....

 

Spatiu&Confort:

  • Scaune sport foarte comode, inclusiv la drum lung
  • Spatiu mare si in spate, cu persoane de peste 1,80cm in fata
  • Suspensia spate cam zgomotoasa/rigida - aici poate sunt si subiectiv, Pneuri&Jante Vara&Iarna '17
  • Portabaj spatios si util cu plasele ca accesorii de depozitare
  • Tavita practiva portbagaj pentru depozitare
  • Torpedou decent

Personal deranjant:

  • Zgomot combustibil rezervor la peste 50% cu combustibil
  • La temperaturi joase cateodata are probleme cu o temperatura constanta in habitaclu - lateralul usilor sunt foarte reci - pierde caldura
  • Aruncarea apei de pe carosabil umed pe caroserie - motiv pentru care am pus si aparatoarele de noroi

 

Chichite nerezolvate/aparute aleatoriu:

  • Zgomot pompa combustibil (cred) la porniri la rece, sunet sesizat doar in afara habitaclului
  • In doua dati la temperaturi de sub -18°C display-ul infotainmentului nu a reactionat la touch
  • Pierderea puterii o singura data la o iesire din parcare de autostrada, desi temperatura motor adecvat

Motorizare:

  • Placuta la viteze de Romania
  • Decent la depasiri adecvate
  • Agreeabil la 4 persoane+bagaje

 

Una peste alta cam acestea ar fi poate unele din puncte care imi vin acuma la rece, poate mai sunt, poate nu, cine stie.

 

Pe moment inca sunt cu piciorul imobilizat, de indata ce ma pot deplasa voi reveni si cu filmarea codarii semnalizarii :)

 

O vinere cat mai scurta si un weekend cat mai lung,

ToniM

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Inca asteptam vremea calda...

Km undeva spre 32.000...

Mici "dulciuri" pentru interior, nimica nou...

Quote

"Cosmetica interioara"
-       Demontare scaune, banchete
-       Spalare cu masina de spalat injectie/extractie a scaunelor, elementelelor tapitate textil
-       Aspirare si spalare cu masina de spalat injectie/extractie a mochetei
-       Curatare a tuturor elemnetelor de plastic din  masina (inclusiv bord)
-       Acoperire cu dressing mat a elementelor de plastic din masina

Later edit: am uitat, dupa ce mi s-au ars becurile/ledurile de suportul de numar achizitionate de pe superskoda, cu un mail catre dansii, am primit altele noi, fara nici o plata extra, deci bravo lor pentru serviciile oferite (nu aveau 1 an de la achizitie)

Modificat de ToniM
Later edit
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
On 3/1/2015 at 7:55 PM, TudorM said:

Foarte faina masina, O3 arata f bine pe alb. Se vede ca e masina noua, o tii foarte curata. Mai vedem peste un an... ;)

...

Chiar azi dimineata am vazut "alba cheala" prin oras, am stat destul de mult pe banda din stanga ei. Am recunoscut numarul de inmatriculare de pe forum, doar ca nu stiam cine era proprietarul. Foarte faina masina, sa o stapanesti sanatos :)

PS: Era foarte curata.

Link către comentariu

Esti sigur ca de mine ai dat? Ca era murdara foc :))

Oare tu ai fot cu WOB la numar?

 

Link către comentariu

Si eram dator cu o "filmare", asa ca a iesit ceva prost si semi acoperit, dar ideea de baza se poate observa acel DIM de intensitate la DLR, desi in realitatea observata cu ochiul liber nu "flicare", ci doar isi pierde din intensitate "audi style" :vaidecapulmeu:

 

In rest ne bucuram inca de interiorul care a revenit la "moda" dupa detailing, si asteptam vremea calda pentru ca....automobile

 

Link către comentariu
On 2/26/2016 at 3:44 PM, ToniM said:

Esti sigur ca de mine ai dat? Ca era murdara foc :))

Oare tu ai fot cu WOB la numar?

Da si da. Am trecut pe langa tine cand ai oprit :).

Link către comentariu

Ce mica e lumea :)
Nu aveam nici eu cum sa ratez astfel de numar de inmatriculare :D

Duminica placuta incontinuare si mersi de apricierea chelei :P

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!