Jump to content

Jaguar XF versus Audi A5


Dudulik
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor.

Sunt putin nedumerit in ceea ce vreau sa fac. Intentionez sa imi cumpar o masina(in urmatoarele 2 saptamani maxim) si sunt indecis ce sa aleg.

Prima masina este acest jaguar : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=203949075

A doua masina este acest audi :

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=198591898

Ceva opinii ? Ma indrept catre jaguar dar nu stiu ce fel de motor este. Am inteles ca este motorul de la bmw care echipeaza 535d. Este motorul mai bun ca 2.7 de la audi ? Ce sa aleg dintre cele doua ? Multumesc.

P.S. : Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti spun parerea unui cumparator de Jaguar de nou, dupa un an a cumparat un Audi la 120K pentru baiat.Este vorba despre un amic bun, Audi este mult peste Jaguar d.t.p.d.v .Si acum se oftica ca a dat peste 20k Eur. pe Jaguar, cauta sa scape de el, nu se cauta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AUDI.

daca tot iei peste 2000 cilindree.....cauta-ti un 3.0 quattro si stii ca ai facut un lucru bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosc pe cineva(vara trecuta l-am cunoscut ) lucreaza la Bucuresti la Rolls Royce ca inginer si printre alte masini cand l-am intalnit povestea despre jaguar in comparatie cu bmw-audi-mercedes,cele de la generatia 2010-2012 in sus si spunea ca toate cele 3 marci audi-bmw-mercedes in ordinea asta sunt peste jaguar.Hai sa zicem sa fie acelasi pret...dar si este mult mai scump jaguarul...normal marca.Am profesor la facultate cu 330d ,530d si jaguar XF.A zis ca de multe ori pleaca cu 530d in defavoarea jaguarului.

 

Sincer ca design si cand auzi numele de Jaguar...nici eu nu as fi sigur ce sa aleg,dar na sigur piesele mai scumpe pe jaguar si cum o sa-ti zica multa lume ca audi este mai bun poate o sa te decizi ce vrei in final.

 

Alege cu inima,dar in Romania 2015 cu inima ramai in drum:))),glumesc.Sa mai vedem ce zic alti colegi!Succes!

 

 

P.S cum zice si colegul Stefan,ia-ti un 3.0 quattro daca tot esti dispus sa iei o masina mai scumpa(daca stii ca te tii la impozit+casco daca iti faci,la consum te mai descurci)

Modificat de BazavanFlo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot cautat un 3.0 tdi quattro dar nu am gasit nici unul in aproprierea mea(200 de km) de unde ma aflu si ce am gasit e peste bugetul meu(17k). Locuiesc de ceva timp in germania.1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vazut cati proprietari a avut Audi-ul? ...3. Probabil nu degeaba...

Multitronicul are probleme de fiabilitate, iar masina in cauza are deja aproape 160 tkm.

Sustin si eu achizitia mororului de 3 l in cazul in care doresti cutie automata.

Tinand cont de infrastructura Germaniei nu cred ca distanta e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jaguarul odata cu aparitia modelului   X-TYPE ,a intrat in secmentul de piata a masinilor cu ,,pret normal'' si a cautat sa acapareze secmentul de piata detinut de marcile germane premium.

Acum 20 ani nu puteam compara nici macar 1 secunda Jaguarul cu Audi....Jaguarul era ,,altceva si din alt film ''.

Motorizarea de pe Jaguar provine de la psa-ul CITROËN C5 III 3.0 HDi 240 cod motor DT20C si  CITROËN C6 3.0 HDi Cod motor   DT20C si are distributia pe curea.

pixel.gifpixel.gifpixel.gifpixel.gifpixel.gifpixel.gifpixel.gifpixel.gifpixel.gif        
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca Jaguar are 4 usi si nu 2 ca acel audi a5...banuiesc ca practicalitatea nu se discuta aici. Poate gasesti un A5 in 4 usi ca sa fie totul perfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia iti iei A5 din 2011 cu sub 100K din Italia ,desi eu as alege XFul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu inclin spre XF.Jaguarul e o masina de lux si ca aspect mi se pare peste A5'ul din 2008.Numai pun la socoteala numarul de km pe care ii are fiecare masina in parte.Audi deja l-am vazut si e intr-o stare exceptionala. Urmeaza pe 3 februarie sa fac un "test-drive" cu XF-ul si sa ma hotarasc dupa.Grea decizie.

P.S. : nu compara masinile din italia cu astea din germania. Nu stiu de ce nu ii vad bine deloc pe italieni la felul cum ingrijesc masinile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca vad totusi si recomandari catre Jaguar, nu doar ""ia-ti Haudi"".

Nu se compara imaginea pe care o ai coborand dintr-un XF, prestanta liniei si indrazneala pe care o sugerezi cu o asemena alegere. E o masina dupa care intorci obligatoriu capul, careia ii aloci minute bune pentru a-i studia linia ,a-i cintari proportiile, a-i trage o ocheada in interior.

Romanii,robii vag, isi iau masina de nu o ti-o gasesti intr-o parcare ca mai e o duzina la fel .

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A5 din acel an posibil sa aibe si probleme, este in 2 usi

Jaguar ofera mai mult decat Audi, se vede asta cu ochiul liber, masina arata mai bine.

 

Daca ai de gand sa o folosesti max 1 an cumpara-ti Jaguar , iti vei recupera o mare parte din investitie, masina e Euro5 

 

Daca vrei o masina pentru mai mult de 1 an , cauta ..un Mercedes

 

 Spui ca locuiesti in Germania. Daca o inmatriculai in Romania , prima optiune era categoric tot Jaguar, Timbru de mediu e mic fiind Euro 5

 

La Audi timbrul e prohibitiv

 

 

Cat priveste intretinerea masinilor , preturile sunt sensibil egale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in opinia mea jaguarul este o masina aparte,foarte frumoasa, luxoasa si care ofera o anume prestanta..mai stiu si ca tinuta de drum este foarte buna ; la altceva nu ma pricep din pacate..nu stiu cum sta treaba cu servisul si piesele..dar este si asta un aspect de studiat si luat in seama ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intereseaza taxele. Masina o iau pentru mai multi ani si va fi masina de zi cu zi.Nu am de gand sa imi recuperez investitia si nici nu ma intereseaza ca se devalorizeaza.Ce e important ptr mine este care din cele 2 masini ar fi mai fiabila...motorul de pe jaguar sau cel de pe audi.Sunt constient ca orice masina se strica,dar nu as vrea ca dupa o perioada scurta de timp sa mai bag inca jumatate din valoarea masinii in ea :) .

Modificat de Dudulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. : nu compara masinile din italia cu astea din germania. Nu stiu de ce nu ii vad bine deloc pe italieni la felul cum ingrijesc masinile :)

De trei ori am fost sa cumparam (cu rude ,amici) masini din DE si de doua ori teapa ,masini luate din reprezentante  nu de pe marginea strazii ;una din masini a fost un A5 ca cel din linkul tau dar din 2011 ,masina avea aproape un an de viata cand a cumparat-o .... amicul meu inca regreta Celica lui din 2001 cu 400Kkm ,asa de bun e A5ul luat din DE . Sunt sigur ca ai sa gasesti si multi posesori cu experiente pozitive .

 

Sunt total offtopic cu ce am comentat ;ideea mea e sa alegi ce-ti place tie mai mult ,fiabilitatea nu ti-o poate garanta nimeni .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur nu vei primi decat pareri subiective..sfatul meu este sa te apuci sa te documentezi pe siteurile de afara..ca la noi, nu stiu cat nu isi permite lumea jaguar..dar nu stiu nici cati stiu ce e aia..cu testele de riguare la achizitie si cu o intretinere exemplara cred ca nu vei avea probleme cu nicio masina..important este sa nu aiba defecte de fabricatie gen cutie cu probleme, axe cu came, senzori si alte nebunii care sa fie exagerat de scumpe ; daca ajungi sa regreti masina ce ti-ai luat-o, o vinzi si revii la ce ai avut ; important este sa fii constient si de costurile de intretinere ale unei astfel de masini raportat cu cele ale unui golf / celica..spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de fiabilitate=vag... cred ca se stie prea bine.

fa-ti un cont pe niste forumuri jaguar si zapeaza print topic-uri motor,mecanica. eu asa am procedat pe rand, fiat, alfa, mazda...pina cind in final am gasit un forum cu cea mai mare liniste pe aria motoare,singurele ""probleme"" fiind alegerea uleiului,ce combustibil,cea mai tare bujie cum sa spal motorul si de-astea :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, bine, acum depinde mult si de factorul "om" ; pt ca majoritatea isi iau masini faramate bucurandu-se la pretul mic si apoi se plang de ele ca au auzit ca trebuie sa tina o viata ; si mai conteaza si numarul lor..pt ca in Romania sa zicem daca exista 1.000.000 de vwuri si 10.000 fiaturi, e normal sa se strice un procent mai mare de vwuri..mai ales ca avem si numai soferi unu si unu care schimba uleiul la 2 ani minim ; oricum discutia asta nu isi are rost, el a cerut pareri despre masini aproape noi..2-3-4 ani vechime...probabil nu va tine cat un 600 SEL dar cativa ani nu ar trebui sa aiba treaba cu servisul ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca vad totusi si recomandari catre Jaguar, nu doar ""ia-ti Haudi"".

Nu se compara imaginea pe care o ai coborand dintr-un XF, prestanta liniei si indrazneala pe care o sugerezi cu o asemena alegere. E o masina dupa care intorci obligatoriu capul, careia ii aloci minute bune pentru a-i studia linia ,a-i cintari proportiile, a-i trage o ocheada in interior.

Romanii,robii vag, isi iau masina de nu o ti-o gasesti intr-o parcare ca mai e o duzina la fel .

 

Eram sigur ca o sa avem si pareri de genul aici...dudulik daca vrei sa asculti asemenea sfaturi si sa-ti iei masina ca sa se uite altii la ea si dupa care sa intoarca altii capul dupa ea si sa fi mandru doar cand se uita lumea la tine cand te dai jos din ea iti doresc mult succes.Jaguar este o masina mai aparte normal,dar nu poti sa zici ca este mai luxoasa ca Audi-ul in cauza.Acum am vazut ca este coupe,am avut masina in 2 usi si nu-ti doresc asa ceva...mai ales daca vrei sa o tii mai multi ani,daca tot dai atatia bani pe o masina ,ia-ti o limuzina,un 4 usi acolo macar orice marca ar fi.Gandeste-te si la preturile pieselor,gandeste-te si la fiabilitate,nu numai la marca.Uitate si la Top Gear sa auzi niste comentari despre jaguar XF si chiar mai multe modele ,unul dintre ele este "o masina prea scumpa pentru ce ofera,sunt masini cu 10-50 mii dolari mai ieftine si chiar mai bune"...e normal se plateste marca.

 

Sincer fara suparare,dar numai romanii cand vad o masina mai rara ca un VW-Audi-bmw si se benocleaza pana trece sunt mai tarani,parerea mea!numai vorbesc de cei care chiar pun pret si mandrie atunci cand se uita altii la masina lor ,una e sa se uite din cauza propriilor modificari si una e sa cumperi o marca care in principiu intoarce mai multe capete de romani.Una e cand e o discutie de masini si te intreaba cineva ce masina ai si tu zici "Jaguar XF",decat "Audi A5" ...no?!sau zici "jaguar" si dupa astepti sa te mai intrebe si de model ca sa rada inima in tine si zici asa mai neinteresat "xf..":)))).

 

Mai in gluma mai in serios sper ca ai inteles sfaturile mele si parerile mele,de asemenea cum zice si bgd,uitate pe niste site-uri externe ca la noi mai rar gasesti.Rupe youtube si google sa te interesezi despre orice.bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt ambele foarte frumoase insa eu nu-ti doresc sa ai vreo problema cu oricare dintre ele in Germania. Ca exemplu, ora de manopera in service incepe de la 70 E si asta la Opel...ma intreb cat o fi la marcile astea la care te-ai hotarat tu. Absolut totul va fi scump la ele, taxe, asigurare, intretinere, asta chiar la nivelul veniturilor din DE. Ai spus ca vrei o masina pe mai multi ani si ca nu te intereseaza devalorizarea. Dupa mine alegerea logica in cazul asta este masina noua cu garantie cat mai lunga, 4-5 ani, apoi extinsa inca cat o mai fii posibil sau coreeana ca tot dau ei garantie 7 ani si prin Germania sunt destul de appreciate nu sta nimeni sa le judece pe criterii de snobism. La sh, in afara de Jahreswagen nu m-ar interesa nimic din sh-urile din DE, mai ales ca spui ca locuiesti acolo. Binenteles, mai trebuie sa sti si ca, dau un exemplu, un BMW 520 D poate costa 30 000 E la 100 000+ km in bord si 2-3 ani vechime insa cu 30 000 E poti lua un 320 D la un an vechime si pana in 40 000 km in bord.  Asta se traduce prin mai multa garantie la 320 fata de 520, adica, scoti mai putin sau deloc din buzunar daca alegi 320 pe o perioada mai lunga de timp. Cam acelas lucru-pret si la Audi intre A6 si A4.

Bafta la orice masina ai alege!

Modificat de sorindf2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu incerc sa nu iti spun ce sa alegi, ci ce sa nu alegi: 2,7 TDI . Are un prieten pe un A5 in 2 usi din 2011 cred. Nu e motor grozav, e destul de lenes, mult sub 3.0 TDI. Ca exemplu, 320d-ul de 184 cp cu ZF8 se misca muuult mai bine, chiar daca e doar in 4 cilindri are cai mai putini si cuplu mai mic. Gandeste-te serios si la cutia multitronic. Esti sigur ca vrei asa ceva? Ai condus vreuna? 

 

PS: Pana acum am m-am urcat in 2 A 5-uri, ambele cu pachet partial piele, unul la 90000 km, unul la 138000. Ambele aveau piele de pe suportii lombari ai scaunelor extrem de uzata, culoarea stearsa de tot arata ca si musamaua intoarsa pe dor (partea care nu e vopsita, si cel cu mai multi km, din 2009, avea cateva butoane exfoliate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!