ady_uaic

Sfaturi achizitie Scirocco 3

234 postări în acest subiect de discuţie

salutare tuturor!

 

Ca sa nu mai deschid alt topic, o sa scriu aici cu scuzele de rigoare daca as fi putut face asta in alta parte.

 

Sunt un detonator de Accord 2008, o masina de care sunt tare multumit, insa e timpul pt ceva sport. Ma tot uit ca bezmeticul dupa tot felul de modele, insa imi tot face cu ochiul scirocco (initial am vrut sa merg pe imprezza, dar ori sunt cu problem, ori costa mult). Asadar, imi puteti spune ce probleme as intampina la VW, model de 265 CP? Legat de consum cum sta (atunci cand o alergi, ca in rest orice masina scoate consum bun la 80km/h :D ). Multumesc mult anticipat!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Versiunea de care intrebi tu e Scirocco R... Pe forum cred ca sunt 1 maxim 2 posesori si nu chiar atat de activi :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ok, atunci versiunea fara R? :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista fara R de 265. Dar mai mult ca sigur esti aceleasi motot de pe S3 si acolo nu am auzit de probleme.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

dap, am inteles ca nu exista R de 265, ceea ce inseamna o retrogradare dpdv al puterii. Insa, sunt curios la scirocco in general ce probleme intampinati, dpdv al fiabilitatii (de ex la Honda, inafara de ambreiaj si vopseaua, cam slabut partea de probleme).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai, ai inteles gresit.  Exista asa:

 

Scirocco normal - (1.4, 2.0) - 140, 160, 210 cai putere

Scirocco R - 265 cai putere

 

Cum spunea si tudy_cnu mai sus, posesorii de R nu prea sunt activi pe forum. Din experienta mea insa, 265 cai pe o masina cu tractiune fata este o prostie. Poate sa aiba ea orice diferential, orice traction control, tot nu poate sa ii foloseasca pe toti la plecare. Se intampla asta la masina mea, care are 210 cai, daramite cand sunt 50 in plus.

 

In rest, motorul de 2.0 se pare ca a fost foarte fiabil (doamne ajuta) intrucat eu tocmai am facut 100.000 km cu ea si nu am avut niciun fel de probleme. Ba chiar as spune ca e masina rezistenta, intrucat am cazut cu ea si in canale, am mers si offroad si nu m-a dezamagit. Nu se aud chestii desprinse, partea electrica functioneaza perfect, nu am ramas cu ea prin zapezi iarna. Si o folosesc zilnic, iar mai mult de a o tine in garaj si a ii face reviziile la timp nu am facut.

 

Consum? E simplu : poti merge cu ea si cu consum de 7.5 (pana in Polonia si inapoi iarna trecuta), si cu consum de 20 (pana la mare). Poti face Bucuresti - Pitesti cu 120 ron dus intors sau cu 300 ron dus intors. Totul depinde de tine. La 140 km la ora consuma 8.5 cam asa. La 200 consuma 18. La 250 consuma 22. 

 

Sper ca te-am lamurit. Daca nu te-am lamurit si mai ai dubii, uita-te la un Scirocco spalat si curat intr-o zi. O sa te indragostesti pe loc.

Modificat de putzy
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ms mult de info! legat de consum, da, e firesc in functie de stilul de condus si nu numai. eram doar curios asa default cat ia. danke!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze pentru ca stiu ca acesta nu este topicul unde sa intreb aceste lucruri dar m-am uitat cam peste tot pe forum si nu am gasit o sectiune pt aceste intrebari. Desii nu este chiar asa off-topic. 

Intentionez sa imi cumpar anul acesta un Scirocco TDI si vreau sa ma informez mai bine ce probleme au aceste motoare (ma intereseaza si cel de 140 CP si 170 CP). Care este mai bun si de ce? in afara de asta, ce probleme intalniti cel mai des (mai ales pt motorul de 170 CP) la partea electrica sau in general, ce va da cel mai mult bataie de cap (si aici ma refer si financiar, ca daca este o piesa care costa 100 lei si pica la toti sa zicem ca nu este asa problema, dar daca piesa costa 1000 euro deja este una destul de mare).

Si nu in ultimul rand credeti ca prin octombrie as putea gasii ceva in jur de 10-11 mii de euro? sa ma duc in germania sau mai bine o caut pe autovit sau ceva asemanator si o duc la reprezentanta si tot aia e? sper sa nu fie prea multe intrebari. Va multumesc mult!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa iei ceva minim MY2011  degeaba s-a facut update daca raul era deja facut si pe langa asta am senzatia ca nu au umblat numai la soft .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc foarte mult pentru informatii. Majoritatea modelelor pe care le vad spre vanzare sunt 160 <2011 ceea ce e un pic descurajator, de aceea am si postat intrebarea. @tudy, 2.0 am gasit dar majoritatea diesel 140cp, insa am gasit si unele de 1.4 122 2009-2010. Acestea sunt ok din ce am citit, corect? De asemenea, din experienta voastra, cam cat de greu e de intretinut un Scirocco, si aici ma refer la consum, consumabile(si pretul acestora), si in general disponibilatea pieselor(ati avut multe piese care nu erau "pe stoc" si a trebuit sa asteptati pana au ajuns)? Multumesc anticipat!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

E mai ok in cazul tau 1.4 122 cat despre piese, e vw, se gasesc piese pe toate drumurile, consumabile si consum e la nivel mediu asemanator opel,skoda, renault,seat etc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@Sinnerghost: Intretinerea e cam la fel ca la un Golf, sa zicem. Cum zicea si tizul meu, TDR, la 1.4 122 nu au fost raportate probleme, cel putin pe acest forum. Sunt cativa posesori de Golf 6 cu motor 1.4 122 care au tinut niste jurnale the bord extrem de bine documentate, in aria Masina mea. Daca ai timp si rabdare, ti'as recomanda sa le citesti

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat. am mai citit pe acolo dar informatia este foarte multa si nu prea gasesc exact ce caut eu. in principiu am inteles ca tdi ul este bun, cel de 170 chiar mai bun decat cel de 140. pana in toamna cand intentionez sa cumpar un scirocco o sa ma mai informez. in prezent detin o alfa 166 2.4 jtd... deci preocuparea mea este de inteles... m-am saturat sa stau prin service-uri si sa arunc aiurea banii pe fereastra. sper sa nu mai fac vro alegere stupida... astept orice alt sfat. va multumesc! 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@TDR, tudy  Din nou, multumesc mult pentru raspunsuri. Intrebarea legata de disponibilitatea pieselor a venit datorita faptului ca Scirocco nu e atat de comun ca Golf de exemplu, dar impartind platforma cu Golf 5, sunt unele piese comune nu? Sau aberez? Singura mea "frica" sa ii zic asa, legata de masina asta, e sa nu stau dupa piese ce trebuie aduse la comanda.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul ramane, sunt o gramada pe drumurile din europa si este o masina fabricata in europa intr-un nr foarte mare de exemplare, piese pt orice vw gasesti pe toate drumurile si de la o gramada de furnizori, de stat vei sta ca la oricare vw in caz ca nu gasesti in tara la furnizori pe stoc vin in vreo 2-5 zile maxim din strainatate .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@sinnerghost: Iti dai raspunsul singur. Impartind platforma cu G5/G6, nu doar "unele" piese sunt comune, ci majoritatea lor sunt comune chiar si cu alte modele din marca. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ok, pentru a nu stiu cata oara va multumesc foarte mult pentru rabdare si raspunsuri, si ma bucur ca am aflat aceste lucruri si de la persoane din Romania, nu doar de pe forumuri din afara, deoarece cum iarna nu-i ca vara, nici Anglia, Germania etc nu sunt ca Romania :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa-ti iei cu incredere 2.0 tdi de 170. Masina e foarte fun to drive. 

 

Am aproape 200.000 km si nici o problema

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Intentionez sa achizitionez, anul acesta, un Scirocco-SH. Bugetul pentru aceasta achizitie este undeva pe la 10.000 euro si imi face cu ochiul motorizarea pe benzina. As incerca o motorizare de 1.4-122 cp din prisma consumului (momentan venind dupa o laguna 3 cu motor diesel de 2.0-150 cp cu un consum de 5.7-5.8 extraurban, care implica depasiri si viteza max. de 140 km/h, stilul de condus nefiind unul sportiv cu schimburi aproape de zona rosie dar nici un "melc pe sosea") sau un 2.0-200 cp (l-as alege din prisma evolutiei pe care as facea-o, de la un motor de 150 cp, as trece la ceva mai vanjos). Mentionez ca aceasta masina va fi una de weekend, in timpul saptamanii masina stand mai mult in fata blocului intrucat am masina de serviciu. De aceea m-as gandi la o motorizare mai gurmanda si mai puternica. Singurul lucru care ma sperie cat de cat la aceasta motorizare ar fi consumul, dar deh, nu poti sa ai si putere si consum redus. Perfect ar fi fost pt. mine varianta de 160 cp dar din ce am am citit pe acest forum, nu as vrea sa stea masina mai mult in service si sa bag bani in pistoane si alte lucruri nedorite. Mai bine bag in benzina si ma plimb. Referitor la motorizarile diesel, acestea sunt mai scumpe si nu m-as incadra in buget.

Pentru a concluziona si de a-mi da un sfat cat mai aproape de nevoile mele, care dintre cele 2 motorizari pe benzina mi le-ati recomanda ?

 

Va multumesc anticipat.

O zi buna.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

In primul rand, tu singur ai expus avantajele si dezavantajele fiecarei optiuni. Noi nu avem de unde sa stim ce e mai important pentru tine (consumul/puterea). Din punctul meu de vedere, atunci cand te hotarasti la un Scirocco, consumul ar trebui sa fie ultimul lucru la care te gandesti.

De asemenea, motorul de 2.0 nu e vreun 3.6 benzina aspirat. De ex la 130 km/h autostrada, are un consum de 8-9 %.

Daca faci cu masina asta 10k km pe an (ai spus ca e masina de wknd), dintr'o diferenta de, sa spunem grosso-modo, 2.5% de consum intre cele 2 motoare, reies 250 de litri consumati in plus...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Ca o parere personala daca nu mergi zilnic cu masina, deci nu o sa faci multi km cu ea nu merita sa-ti iei diesel. Cat despre scirocco cu 122 cp ,  mi se pare prea slab, mai slab ca laguna 3 150cp.

 

E diferenta mare intre laguna si scirocco , laguna e mai grea, mai confortaila. Scirocco e masina usoara, mai rigida, in functie de ce roti vei avea trebuie sa te feresti de gropi cat mai mult.

 

Cat despre consum, in general o sa consume in functie de cum mergi cu ea, eu am 2.0 tdi 170 cp si imi ia in oras intre 8% si 12% , afara 5% si 8% in functie de cum merg cu ea.

 

Ti-as recomanda 2.0 benzina, dar incearca sa faci un efort sa ai si unele optiuni.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. raspunsuri.

Eu am luat in vedere motorul pe benzina pentru ca nu fac multi km pe ani astfel incat sa se amortizeze o investitie intr-un diesel. Referitor la benzina, 1.4-122 cp, am mers cu un leon 2014 cu acelasi motor (1.4-125 cp) si mi s-a parut un motor corect din punctul de vedere al puterii, comparand cu laguna pe care o detin, diferentele nefiind majore intre cele 2. Acum ramane sa vedem ce as putea gasi la banii acestia, depinde si de norocul pe care-l am in vederea achizitionarii unei masini cat mai corecte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ma uit la un scirrocco pt prietena, tot 1.4 TSI, oricare motorizare dintre acestea, dar vreau DSG. si albastra :)

aveti idee, incalzirea stationara (vad ca unele au) cum functioneaza? are ca la audi 2 chei diferite fata de cea de contact? cam cat consuma? la A6 TDI cam 200g pe ora.. 

alte sfaturi? 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, din cate stiu eu 1.4 de 160 bhp are DSG7. Deci ar fi un fel de double trouble   :D  Incalzire stationara nu am auzit pe nimeni sa aiba in zona asta a forumului, dar cine stie de unde sare iepurele.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hmm..ma pui pe ganduri, dar multumesc. probabil totusi voi opta pt DSG fiind mai usor pentru ea in oras. 

problema e ca sunt rare albastre, benzina DSG..si nici nu as vrea 2.0..ca nu merita pt scopul masinii. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • AndreiMM