Jump to content

Fabia 3 - discuții generale


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Sunt in configurarea unei ascutitori. Intrebari:

1. Motorul 1.0 MPI are doua versiuni: 75CP respectiv 60CP. Diferenta de 15CP este data de soft sau motoarele sunt diferite? Sunt diferente notabile la mers in oras intre cele doua?

2. Cine are aceasta masina, imi poate spune cum e trecut la roti in certificat? Daca iau o masina cu roti pe 14, ii pot pune si roti pe 15 (si invers)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine in carte sunt trecute dimensiuni pentru roti de 15/16/17. 

Modificat de rianMa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mic facelift pentru Fabia si motoare noi:

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/2018-skoda-fabia-estate-gain-113bhp-10-litre-engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din toamna, 1.0TSI de 115CP va fi pe Rapid si, posibil din iarna, pe Fabia. Om trai si om vedea...

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De fapt incepand cu 7 aprilie nu se mai poate configura Fabia 3 cu motorul de 1.2 TSI, a fost inlocuit cu motorul 1.0 TSI cu aceiasi CP ca si cel de 1.2 insa cu 160 euro mai scump conform consilierului de vanzari de la Avia Pantelimon :) ieri am rezervat ultima masina din Romania pe varianta 1.2 TSI 110 CP pentru sotie :wub:

Modificat de sebidraghici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era alba? La ce pret ai prins-o? Acum singura de 110CP este  un smart rosu cu dsg la 13100...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @_R_A_D_U este tot un smart rosu, din pacate cea cu DSG mi-ar fi placut si mie :D dar domnisoara de la showroom mi-a spus ca este deja rezervata (desi nu stiu de ce mai apare pe site), eu am gasit-o la 11.700 singurul dezavantaj fiind lipsa climei, in rest are cam tot ce ii trebuie, scaune incalzite, senzori parcare spate, tempomat, bluetooth pentru telefon, comenzi pe volan, lipseste de asemenea si Hill Hold dar din ce m-am documentat poate fi activat ulterior prin VCDS :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A incercat cineva sa monteze legal, la autorizati, instalatie GPL pentru aceasta masina? Se pierde garantia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia de producator se pierde la toate componentele afectate de modificare daca modificarea nu e autorizata de producator (si nu e). Nu am cunostinta de dealeri care preiau garantia asupra lor si fac aceasta modificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Sapind" pe net, am vazut ca in Polonia chiar fabrica a "dotat" masina cu o instalatie originala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am comandat la sfârșitul lunii aprilie o Fabia Monte Carlo 1.2 Tsi cu Dsg. Aveți idee cat ar putea dura sa vina mașina? Avia Motors spun 10 săptămâni.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a venit in 8 saptamini. Am comandat-o la Autec Craiova JOI 26 ianuarie 2017 si am ridicat-o JOI 23 martie 2017(pe 28 februarie a fost fabricata).

In contractul de livrare a fost trecut 8 saptamini. Adevarat, nu mi-am dorit / luat masina cu DSG. Daca n-ai masina, e nasol pina la jumatea lui iulie... Eu am avut si m-a durut la basca. Cit a costat? Oricum, in afara de pretul dat, vei mai cheltui 1000 euro de voie (camera video, asigurare, casco, anvelope de iarna, etc)...

Asteptare usoara!

Modificat de _R_A_D_U
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Prețul final a fost 17000, ...am scăpat in porumb cu opționalele.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 15.06.2017 at 6:24, SebiG a scris:

Am comandat la sfârșitul lunii aprilie o Fabia Monte Carlo 1.2 Tsi cu Dsg. Aveți idee cat ar putea dura sa vina mașina? Avia Motors spun 10 săptămâni.

 

Mai multe detalii, se poate? Ce optiuni, ce echipare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A venit mașinuța! Mă duc astăzi la ora 2 sa o iau cu asigurarea în dinți.

Opționalele sunt (nu neapărat în ordine) Maxidot, Dab, tempomat, senzori spate, senzori ploaie, bolero, arkamys, clima, geamuri electrice fata spate, duze încălzite, cotieră. 

Nu am luat keyless, am senzația că e o opțiune inutilă. La fel cu start stop, mă enervează maxim. La restul opțiunilor am renunțat din motive financiare, oricum toți prietenii mei mi-au spus că sunt nebun, că luam sh super de banii ăștia, bla-bla... nu stau sa le explic.

Anyway, revin deseară cu impresii calde

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Second hand cu care ajungeai de cateva ori prin service inca din primele sase luni, in schimb cu una noua (in teorie) nu trebuie sa ai batai de cap. Astept curios primele pareri si poze. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SebiG S-o stapinesti sanatos!

Un jurnal, ceva poze, pareri la cald, se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Un review nou la Skoda Fabia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Se pare ca filtrul de particule pe motoarele pe benzina isi face intrarea si pe agregatele cu cilindree redusa (1.0 TSI in 3 pistoane ), acolo unde oricum nivelul de noxe era redus. Sunt curios cum vor rezista aceste motoare la mersul prin oras avand in vedere ca nu vor avea un rezervor de cenusa atat de mare precum 2.0 TDI.

"în timp ce propulsorul turbo TSI este disponibil în variante de 95 CP și 110 CP și include filtru de particule pentru reducerea emisiilor"

http://www.automarket.ro/stiri/skoda-fabia-facelift-subcompacta-renunta-la-motoarele-diesel-si-primeste-82647.html

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va fi prezent pe toate motorizarile, indiferent de cilindree. Si... surpriza, AdBlue de asemenea, intr-un viitor apropiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezenta GPF va fi un criteriu de departajare in acest caz. Pe masinile mici de uz preponderent in oras, gen Fabia, nu vad rostul acestui filtru. Experienta utilizatorului va fi destul de nasoala, mai ales ca benzina este recomandarea normala pentru oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, e complicat. Eu zic totusi ca DPF nu mai e asa o sperietoare ca in anii 2008-2009 cand a aparut prima data. Face regenerari mai dese, aproape ca nici nu bagi de seama. Uite pe rapid 1.6 cr my 2017 nici nu-i simt prezenta. Mai aud seara ventilatoarele dupa ce o parchez si mai miroase a incins pe langa ea dar nici nu o bag in seama.

Si la benzina ce dracu de particule sa se adune.... in fine, eu am ramas interzis cand am aflat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am mai spus cu alte ocazii, nu inteleg de unde vine teama de GPF (poate din lipsa de informare). La benzina nu va exista regenerare activa (cu modificare de injectie si combustibil in plus) pentru ca gazele de evacuare sunt suficient de fierbinti ca sa regenereze filtrul in mod pasiv. Ce sa deterioreze la experienta utilizatorului? Ca e ca un soi de catalizator aditional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mergi cu un Diesel 2 luni numai in oras, vei simti experienta regenerarilor in toata splendoarea ei. Extrapoleaza asta la rulajul preponderent urban pentru o benzinara mica. Nu stiu amanunte tehnice legate de diferentele DPF, GPF. Ai vazut tu clar vreun document oficial ?

Eventual, putem porni un topic dedicat pentru motoarele pe benzina cu GPF. Tocmai pentru a lamuri aspectele si problemele. Mai ales ca le vad anuntate din ce in ce mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am vazut analize tehnice pertinente in revistele de specialitate. In plus, fizica si chimia aia ne invata, ca gazele de evacuare la benzina sunt mult mai fierbinti decit cele de diesel cu vreo citeva sute de grade - este si motivul pentru care 1. Dieselul e mai economic decit benzina (pierde mai putina energie prin caldura) si 2. VGT la benzina exista doar pe Porsche si acum pe acest 1.5 TSI - turbinele cu geometrie variabila nu se impaca cu gazele fierbinti deoarece miezul necesita materiale speciale (ceramice). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!