Jump to content

Bujii incandescente instalatie incalzire Audi A4 1,9 TDI


eugen1975
 Share

Postare recomandată

Salut!

 

Am si eu o problema cu bujiile incandescente de la instalatia de incalzire,cele de pe piesa din spatele chiulasei.Pornesc masina nu e curent pe ele.In 10 secunde vine curent pe cea din mijloc,doar pe cea din mijloc.Dupa 20 secunde se opreste curentul pe cea din mijloc si vine pe cele de pe laterale,sau mai bine spus cea de sus si cea de jos.Cand ajunge apa pe la 40grade se taie curentul de pe laterale si vine doar pe cea din mijloc.Cand ajunge apa pe la 45grade se taie curentul de tot.

 

 

Stie cineva ce trebuie sa verific si mai ales cum trebuie sa functioneze excact?

 

As putea sa le unesc intre ele si indiferent la care vine curent se vor alimenta toate.Problema e k pana in 50 grade se taie plusul,si pe urma tot greu se va incalzi.Ele pana la ce temperatura sunt alimentate cu curent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le am schimbat,sunt toate noi noute.Mai intai le am schimbat si pe urma am inceput sa masor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am si eu o problema cu bujiile incandescente de la instalatia de incalzire,cele de pe piesa din spatele chiulasei.Pornesc masina nu e curent pe ele.In 10 secunde vine curent pe cea din mijloc,doar pe cea din mijloc.Dupa 20 secunde se opreste curentul pe cea din mijloc si vine pe cele de pe laterale,sau mai bine spus cea de sus si cea de jos.Cand ajunge apa pe la 40grade se taie curentul de pe laterale si vine doar pe cea din mijloc.Cand ajunge apa pe la 45grade se taie curentul de tot.

 

 

Stie cineva ce trebuie sa verific si mai ales cum trebuie sa functioneze excact?

 

As putea sa le unesc intre ele si indiferent la care vine curent se vor alimenta toate.Problema e k pana in 50 grade se taie plusul,si pe urma tot greu se va incalzi.Ele pana la ce temperatura sunt alimentate cu curent?

Asa si trebuie sa functioneze, daca opresti din consumatori (faruri, dezaburire, etc) o sa pornesca si toate 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si sa fie in parametrii alternatorul si bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e releu,daca zici ca leai schimbat pe toate asa trebuie sa semene si al tau

post-133177-0-30754200-1419156866_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai omule, din moment ce la toate bujiile vine curent in anumite momente e clar ca merg si bujiile si releu, doar ca le comanda calculatorul de motor diferit.

Cum spunea si Al Bundy mai sus, nu are destul curent, de aia nu le cupleaza toate odata. 

Si la VAG sunt 2 relee separate - unul cu 1 bujie, unul cu 2 bujii. Treapta mica si treapta mare.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.O sa vericic cat incarca alternatorul cu toate k nu am observat sa am probleme.Baterie e intradevar mica,dar buna,nu face figuri,doar k e mica nu e ce trebuie.Eu am crezut k e un releu care le comanda pe toate 3 odata.Verific maine incarcarea .Oricum dimineata cad o pornesc nu am nici un consumator pornit si ele au functionat cum am spus.Niciodata toate trei odata ceea ce e ciudat.K doar de aia sunt trei,k sa merga trei cand e nevoie,adica cand e apa la 0 grade.

 

Pana la ce grade trebuie sa ajunga apa k sa nu mai comande releul bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 relee, unul cimanda o bujie , celalalt 2 si uite asa , din combinatia lor, sunt  1, 2 sau 3 bujii alimentate. Uite mai multe detalii de prin 2006

http://vwforum.ro/topic/9003-mod-functionare-preincalzitor-lichid-racire-motor/?p=163724

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult Al Bundy,m-am edificat in sfarsit cat de cat.

 

Dar eu am o problema in continuare,as vrea sa le fac sa stea aprinse toate 3 in acelasi timp si sa stea pana ajunge apa la 70 grade.K nu vreau sa inghet in masina pana se incalzeste ...

 

1   Pot regla temperatura de oprire a bujiilor din calculatorul masinii?Imi poti face tu asta?

 

2  Daca la leg in serie,si indiferent care releu da comanda ele se vor alimenta toate 3 in permanenta,exista vreun risc sa iau foc.Adica eu nu prea le am cu electrica si nu stiu ce rau face un PLUS acolo unde nu este un plus in acel moment,dar este firul de plus de la bujie.Ma rog nu stiu cum sa explic dar sper k mai inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. NU

2. nu se leaga in serie ci in paralel, dar NU recomand modificari si legarea  pe un singur releu. LA cat consuma 1 bujie: 11-15 A, nu e de joaca u ce e eacolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti spune si mie unde sunt pozitionate cele doua relee care comanda cele 3 bujii.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de ce sa ma mai bag eu ,sati zica andrei221 ca el vad ca se pricepe ,nu ma bag peste el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult tuturor colegilor pentru informatii. Am citit si topicurile mai vechi si am inteles despre ceve vorba. Am inteles dar nu sunt de acord cu modul de fuctionare. Drept dovada am gandit propriul meu mod de functionare. Adica am tras fire de comanda de la cele 2 relee in masina, dimineata la -2 grade am pornit masina si am activat bujiile imediat. In 2 minute baga cald in 3 minute chiar cald. Deci e perfect. Cand a ajuns apa la 70 grade le am decuplat. In sfarsit nu am mai tremurat de frig k prostu in Audi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest mod de exploatare, nu te tin pana la primavara.Ai grija ca trecand peste releu este posibil sa se incalzeasca rau instalatia, sa nu dai de vreun mic incendiu, Doamne fereste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zice ca a tras fire de comanda, deci nu a trecut peste relee.

Oricum tot o improvizatie este. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta i-am spus si eu, acum sa nu vina mai tarziu sa se planga de alte stricaciuni pe masina de la improvizatiile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am trecut peste releu, doar k nu mai astept sa ii dea comanda calculatorul, io dau eu inainte. SI daca calculatorul ii taie comanda la 50 grade eu ii las mai mult pana la 80 grade, de fapt o las cat vreau. Nu are ce sa se incinta in plus. Si daca nu ma tin bujiile pana la primavara nu este bai. Costa 14 lei o bujie Deci. Deci merita si confortul meu 45 lei pe iarna.

Cu toate k nu vad de ce s ar arde pentru 3 sau 5 minute de folosinta in plus. Ele se pot doar usa mai repede. Adica in loc de 10 ani sa tina 7,sau 5.Dar chiar nu conteaza. AM CALDURA APROAPE INSTANT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut la al meu Audi a4 1.9tdi ahh nu funcționeza cele 3 bujii care încălzesc lichidul de răcire am dat output test din vag com si releele funcționează aveți idee ce sa mai verific siguranțele sunt bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!