Jump to content

Temperatura apa si relanti mare MK2 1.6i EZ Automat.


oldtimer
 Share

Postare recomandată

Salutare baieti, am achizitioant curand un Golf 2 1.6 benzina EZ 75cp automat (3 viteze) si am constatat 3 problemute. Defapt 4.

 

Astept raspunsuri de la cei care s-au mai lovit de asemenea probleme si le-au rezovlat sau de la cei care au aceasta masina si cunsoc "bubele".

 

 

1. Cand am venit cu el pe drum temperatura apei abea se ridicase, defapt a ramas jos. Apoi in oras ceva ceva putin (adica sub un sfert), desi furtunele erau fierbinti (inclusiv cel de jos care vine de la termostat). Lansand sa mearga motorul la relanti, la un moment dat a ajuns cumva idicatorul la jumatate si a pornit ventilatorul.  Asadar termostatul pare sa deschida, ventilatorul porneste. Bun am zis ca schimb senorii de apa. Am unul alb cu 2 picioruse si unul rosu tot cu 2 picioruse in aceeasi zona, si unul cu un singur piciorus in lateralul motorului.

 

Am schimbat cel alb si cel mic cu un piciorus. Dupa acest lucru am constatat urmatoarele :

a) Temperatura apei din bord nu se ridica de loc. 

 

b) Turatia motorului pare sa fi scazut putin, si cand motorul se incalzeste scade destul de ok, dar aici intervine problema 2 cu turatia.

 

2. Sta destul de turat motorul. Am tras distributia la semne si am reglat delcoul la semn. In acest caz sta foarte turat.

Ma gandesc ca are legatura cu senzorii de apa. As vrea careva sa ma lamureasca daca senzorii pe care i am adica rosu si alb sunt cei originali cu ce vine aceasta masina. Si daca ma poate cineva lamurii, care senzor "serveste" indicatorului din bord. 

Am observat ca garnitura dintre carburator si carcasa este putin fisurata. Poate de fi de aici relantiul mare, ca trage aer fals? (Asta mi-a spus cineva da ca)

 

3. Mi-a consumat cam mult la drum lung undeva la un 8-9, pe autostrada am venit cu 90-100. Cred totusi ca din cauza apei ca statea jos. Motorul merge rotund si frumos, asta dupa un minut de la pornire. Chiar cand il pornesc, parca merge in 3. Stiti cumva de ce? Bujiile inca nu le-am verificat. Azi vreau sa le verific si sa le schimb. Eventual ce bujii recomadnati.

 

si 

 

4. Dimineata proenste la prima cheie, la fel si cand opresc masina si apoi in urmatorul minut o pornesc, dar daca motorul este cald si il las cca 30 minute, invarte foarte mult pana porneste.

 

Mersi anticipat pentru raspunsuri.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!