Jump to content

Octavia 2 - 1.6 TDI Limp Mode si eroare 7461


ciuf
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

De o saptamana am probleme cu masina -  intra in Limp Mode si la o scanare cu VAG COM am urmatoarea eroare :

 

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
   Part No SW: 03L 906 023 AG    HW: 03L 906 023 AG
   Component: 1,6l R4 CR td H23 6930  
   Revision: --------    Serial number:               
   Coding: 00114014030400080000
   Shop #: WSC 73430 031 00000
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 003003
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A.rod
   VCID: 6BD5212E8225FD46511-803E
 
1 Fault Found:
7461 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [237] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Mileage: 262158 km
                    Date: 2054.14.11
                    Time: 17:55:55
 
Readiness: 0000 0000
 
Imi puteti da va rog un sfat de unde sa incep cautarile ? 
Mentionez ca dupa ce am sters toate erorile si am iesit la un test, masina mergea ireprosabil. A doua zi cand am intrat in aglomeratie si mers bara la bara a aparut din nou semnul de check engine si de bujie, iar masina sta tot timpul in Limp Mode. 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de valva EGR dupa cum este mentionat in eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu.

Asta incerc si eu sa aflu. Din pacate pe ross tech nu sunt explicatii pentru aceasta eroare si tot ce am citit pana acum nu ma ajuta ci mai mult ma incurca.

 

Intrebarea mea ar fi : daca egr-ul este defect, comportamentul motorului nu ar trebui sa fie modificat chiar daca becul de check engine este stins? Masina merge impecabil cand nu am eroare in bord. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai citi pe forum si cred ca este vorba de EGR.

O sa-mi incerc norocul la dealer, poate mai este valabila actiunea de inlocuire prin culanta. Am service pana la 237.000 facut doar in retea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la kilometri astia ma indoiesc ca iti acorda kulanza....  Deja apare uzura normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si racordul ala de la egr. O singura data am avut problema asta, racordul de la egr (furtun inalta presiune sau cum se numeste ) era sa zicem uzat, era plin de ulei la imbinarea cu egrul, ieseau gaze pe acolo etc. L- am schimbat si n- am mai avut probleme. E cam scump, vreo 300lei. Nu am avut martori aprinsi in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si racordul ala de la egr. O singura data am avut problema asta, racordul de la egr (furtun inalta presiune sau cum se numeste ) era sa zicem uzat, era plin de ulei la imbinarea cu egrul, ieseau gaze pe acolo etc. L- am schimbat si n- am mai avut probleme. E cam scump, vreo 300lei. Nu am avut martori aprinsi in bord.

Nu are ce sa verifice, EGR-ul la 1.6 cr este ingropat bine de tot in spatele motorului iar racordurile sunt defapt conducte metalice cu garnituri metalice la capete.

problema este ca EGR-ul se imbacseste foarte tare si N18 care actioneaza supapa nu mai poate executa cursa dupa necesitati si apare eroarea asta. O solutie ar fi demontarea si curatarea INSA EGR-ul e corp comun cu racitorul de gaze si nu mai ai cum sa-l reetansezi dupa dezasamblare pentru ca nu exista piese/garnituri etc. Piesa este disponibila doar ca un tot-unitar.

De aceea se inlocuieste. Ei bine, dupa inlocuire trebuie resoftat si calculatorul motor, versiunile noi de soft sunt mai "blande" cu interpretarea miscarii supapei EGR (pe calc. motor acum e 6930, versiunea actuala a ajuns pe la 9971 parca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

luni (08.12.2014) am schimbat EGR-ul.....aveam aceleasi "simptome" ca si tine. Te costa cam 2000 de lei (piesa , montaj si manopera ) operatiunea e destul de complicata si trebuie sa iti faca si directia dupa montaj...ca sa nu mai vb de faptul ca trebuie sa iti faca update de soft la masina. Toata treaba asta am facut-o la Adria in SV. 

 

Succes

Modificat de vdt.Andrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am luat un EGR schimbat de pe o masina ce dadea aceleasi coduri de eroare ca a mea si am desfacut-o. Sincer nu era foarte imbacsita dar cred ca eroarea aparea din cauza constructiei sistemului de translatie al supapei egr. Din pacate metoda aleasa de VAG pentru a transforma miscarea de rotatie a motorului in miscare liniara nu este cea mai fericita. Am observat ca tija care ar trebui sa alunece liber are tendinta de a se bloca la jumatatea cursei si pe capatul ei din cauza mizeriei (acea zona este acoperita doar de un capac de plastic neetans). Dupa ce am curatat cu simt de raspundere toata zona respectiva, miscarea este mult mai lina si nu mai agata deloc. Maine incerc operatiunea si pe masina si postez aici rezultatele.

Pun si poze cand le am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pana la urma am rezolvat problema prin inlocuire EGR cu altul nou.

Din pacate problema nu a fost mecanica cum am crezut initial ci electronica. Toata distractia 1357 lei EGR + 1200 lei manopera si alte maruntisuri AVIA.

Pe aceasta cale le multumesc celor de la AVIA pentru ca inca o data mi-au demonstrat ca masina nu are ce cauta la reprezentanta si ca esti tratat de 100 de ori mai bine intr-un service de cartier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1357 lei EGR+ 1200 manopera

Totusi,intreb si eu,nu va interesati inainte de preturile astea nesimtite?La o Octavia 2 din dezmembrari cu 100.000 km,un EGR e 200-300 lei;chiar e cu mult mai prost decat unul nou?Cat despre manopera nici nu mai zic nimic,

.Merita mai bine sa vii pana in Caransebes,dadeai manopera vreo 200-250,trageam si o betie pe munte si-ti mai ramaneau o poala de bani :D

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Pretul piesei e bun, dar manopera e dintr un alt film, enorm :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciuf....ti-au facut vreo reducere? La Adria in SV mi-au facut un card de reducere de 4%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe net: Descriere Egr cu racitor gaze Skoda Octavia 2 1.6 TDI 2009 2010 2011 2012

 

 

Vand egr cu racitor gaze Skoda Octavia 2 motor CAY 1.6 TDI 2009 2010 2011 2012
 
COD: 03L131512BL/0280751016
COD: 03L131512RB/0280751012
 
Am mai multe bucati pe mai bule coduri ! Detalii la telefon !
 
Este un produs original in stare perfecta de functionare. PRovine din dezmembrari de pe masina cu 80.000 km. Este fabricat in 9/06/2011 ! SE poate vedea in pozele de mai jos. Se ofera garantie 10 zile pentru montaj proba.
 
450 ron-negociabil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam dinainte cat o sa ma coste manopera...

in ceea ce priveste piesa, pretul este foarte bun, iar din dezmembrari nici nu vreau sa aud.

AVIA a avut oferta cea mai buna si nu aveau nimic impotriva sa vin cu piesa mea. De la Porsche aveam oferta de 3200 de lei piesa si manopera. In Valcea am avut deviz de 2400 de lei cu tot cu piesa dar nu putea sa ajung acolo la modul cum mergea masina.

Am stiut in ce ma bag din punct de vedere al costurilor dar pe mine nu asta m-a deranjat la AVIA. Problema mea o reprezinta :

 

1. Programare la 7.30, ajung la 8 din cauza traficului si masina intra in service la ora 11.30

2. La ora 13.00 ma suna receptionerul sa-mi spuna ca trebuie sa-mi taie colierul de la catalizator ca nu se desface si ca nu-l are pe stoc. Ii spun sa-l taie ca-l aduc eu. Ajung la ora 17.00 cu colierul si mecanicul imi rade in nas (program pana la 19.00) ca el nu sta sa monteze acum colierul si sa-mi faca geometria. Dupa un schimb de replici accepta sa-si faca treaba si imi spune ca mai are nevoie si de colierul de la evacuarea intermediara ca l-a taiat si pe ala (mi-e nu mi-a spus nimeni).

3. La ora 19.00 iau masina cu toba intermediara prinsa la misto si culmea, gasesc pe scaunul din dreapta colierul de la catalizator dupa care am alergat 2 ore in oras ca sa-l aduc.

 

Din aceste motive sunt suparat, nu din cauza banilor. Stiam cat ma va costa si nu vroiam sa fac o astfel de reparatie in afara reprezentantei.


Cred ca trebuie sa mai lamuresc ceva si anume cei 1200 de lei reprezinta :

 

manopera demontat/montat egr

manopera demontat/montat dpf

manopera demontat/montat punte fata

geometrie

resoftare

stergere coduri eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au mai si purtat asa.La banii aia trebuia sa-i spuna si poezii in timp ce lucra la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunteti norocosi..eu am schimbat egr.ul  SI AM DAT 800 EURO! IN ITALIA...!!!ma credeti nu ma credeti da atat am dat si nu am scris gresit! aici mana de lucru la reprezentanta este 60 de euro ora! in fine..eu sper sa nu mai am problemecu el...piesa 450 euro.... plus  alte alea atata am ajuns..ma intepet inima dar nu am avut incredere sa o duc la un service de cartier..cel putin aici... numai bine!

Modificat de davi_dav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ora la care am plecat de acolo facem reclamatie si o inaintam doar femeii de serviciu :) Nu a schimat mentalitatea oamenilor din domeniu criza financiara, crezi ca o reclamatie in plus face ceva? Era full de masini in service, ii doare fix in cot de calitate..

Mi-am mai adus aminte de un exemplu : acelasi colier de la esapament la avia era 160 de lei si eu l-am cumparat cu 35 de lei. Am lucrat in reprezentanta auto, am lucrat si in reprezentanta de utilaje, dar asta chiar mi se pare furt pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e niciun furt, e economie de piata perfect normala, parghia clientului este sa se intereseze de oferte si sa aleaga,efectul alegerii de bunavoie nu poate fi azvirlit in obrazul prestatorului.

Service-ul full? Romanii au ales, e ca in alegerile lor din politica, si apoi se vaieta. Eu nu pot intelege aceasta mentalitate... "la romani"".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul s-a plans  de nesimtirea cu care a fost tratat.Ai citit tot sau numai finalul?

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e niciun furt, e economie de piata perfect normala, parghia clientului este sa se intereseze de oferte si sa aleaga,efectul alegerii de bunavoie nu poate fi azvirlit in obrazul prestatorului.

Service-ul full? Romanii au ales, e ca in alegerile lor din politica, si apoi se vaieta. Eu nu pot intelege aceasta mentalitate... "la romani"".

 

Dar de mentalitatea din service tipic romaneasca de altfel ce zici?

Sa te mai intreb ceva : cand intri intr-un magazin spui tu buna ziua sau astepti sa fii salutat de vanzator? Cand platesti un produs tot tu cumparatorul multumesti primul sau vanzatorul ?

 

Vorbeam de o atitudine si de un exemplu de adaos grosolan. Am mentionat ca am lucrat in reprezentante si acum tot in domeniu conex auto lucrez dar atunci cand am asteptari de la cineva le am in comparatie cu mine. Nu sunt eu perfect, dar ce am vazut ieri a fost nesimtire crunta pe toate nivelurile.....

Modificat de ciuf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, dar trebuia sa ii parasesti si sa mergi in alta parte, eu asa procedez in magazine, localuri etc. In serviceuri, stiu ca suna ireal dar nu am prea intrat niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai Honda ,de aia.Dar si cand intri trebuie sa-ti iei concediu si rata la banca :lol: (glumesc,Doamne fereste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!