Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

SALUT.....LA PASSAT B 6 .....LA RELANTI , AUTO CU CV LA PUNCUL MORT -LA O APASARE USOARA A PEDALEI AMBREIAJ SIMTITI O VIBRATIE ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ai aceiasi problema?cati km ai ?acum , masina mea este la porsche si ei imi spun ca asa fac toate...dar sigur masina mea nu a facut asa cand am luat o ...vor sa ma abureasca da r n or sa reuseasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 1000km..si face asa de la inceput si toate fac la fel, inclusiv cele de pe masinile de drive test...vibratiile provind de la motor cred..

am 1000km..si face asa de la inceput si toate fac la fel, inclusiv cele de pe masinile de drive test...vibratiile provind de la motor cred..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...si se amplifica tzacanitul....

Daca exista si un pacanit e grav. De obicei te lasa ambreiajul. Dar din moment ce masinile sunt noi...m-ar mira sa fie asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Germania a fost un recall la Passat-uri B6 cu probleme la ambreiaj, nu vreau sa va sperii, dar s-ar putea ca el sa fie de vina. :D

Modificat de DANNY VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face Cu cat apesi mai mult se simte mai puternic pana la o anumita intensitate cand dispare brusc. Am masina de aproape 10.000 si nu am avut nici o problema cu schimbatul vitezelor sau altceva legat de ambreiaj. Asa sunt toate probabil. Pedala in pozitia de sus iti este tinuta de un arc si surubul care o fixeaza de carosesie. Cand apesi probabil cupleaza cumva cu o alta piesa ce are lagatura directa cu motorul, si de aici sa provina vibratiile...sunt curios la benzinare cum se simte;)

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT.....LA PASSAT B 6 .....LA RELANTI , AUTO CU CV LA PUNCUL MORT -LA O APASARE USOARA A PEDALEI AMBREIAJ SIMTITI O VIBRATIE ??

Este de la rulmentul de presiune (ma rog...el este cel care transmite aceasta vibratie in pedala) dar, cred ca este oarecum normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata m-am suit croit sa fiu atent cum e treaba cu vibratia. La ambreiaj este asa cum am spus mai sus. Sus nu simti nimic, pe masura ce apesi se intensifica, iar apoi dispare brusc.

Dar o chestie ciudata, daca apesi si putin pe pedala de frana(incercati stand pe loc) o sa simtiti aceeasi vibratie numai ca de o intensitate mult mai mica. Vibratia e aceeasi zic eu pt ca ce simti la ambreiaj e in faza cu ce e la frana, deci e vibratia provenita de la motor(hac, parerea mea :hainoroc:

Asa ca eu nu imi fac griji pana nu ma cheama astia

Eu nu am fost mai sus la ce ati scris voi, dar daca se aude si un zgomot atunci merita mers la service.(daca se simte o vibratie mai puternica in ultimele zile e si de la frigul asta cretin - incalziti bine motorul 3-5 min.)

Modificat de Ten2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normala trepidatia,si la OC 2 face la fel la ambele motorizari diesel,la fel si la golf si la polo,eu cred ca e de la pompa hidraulica care mentine presiunea in sistemul de ambreiaj,acesta fiind cu comanda hidraulica nu cu cablu,trepidatia este ritmica in functie de turatia motorului-deci nu e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu lucrez la ford si nici unul nu face asa ... deci , de ce ar fi normal? transit mondeo , au tot volant cu masa dubla....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu am aceasta trepidatie-daca nu o caut-de fapt nu e o trepidatie ,este mai mult ca o pulsatie ce se transmite in pedala,aceasta se simte in pedala de ambreiaj atunci cind apesi incet pe ea si ajungi la un punct-mentionez ca la o utilizare obisnuita nu simti nimic in pedala ,de aceea am specificat ca aceasta "trepidatie"trebuie cautata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda ... nu stiu ce sa zic dar la mine la service cand vine un ford cu aceiasi problema ca a noastra....poate putin mai pronuntata , - mi e frica sa nu fie doar un inceput la noi - , ii deschid comanda de garantie si ii schimb volant , bineinteles daca aceasta are un joc mai mare de 15 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ar fi normal? transit mondeo , au tot volant cu masa dubla....

Ce inseamna volant cu masa dubla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta ar fi volant cu masa dubla. :hainoroc:

Two-Mass Flywheel

In reciprocating-piston engines, rotary oscillations

are produced at the crankshaft and flywheel as a

result of the irregularity of the combustion process.

These oscillations are transmitted through the

clutch to the gearbox and drive train.

In the low engine speed range this manifests itself

in the form of vibrations and noises.

The two-mass flywheel prevents these rotary

oscillations being transmitted to the drive train

where they can produce resonance oscillations.

The operating principle consists in separating the

flywheel into two decoupled mass parts.

The primary flywheel mass is the one part and

forms part of the mass moment of inertia of

engine.

The other part, the secondary mass, increases

the mass moment of inertia of the gearbox.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu simt la fel

Dar nu este chiar o trepidatie , ai senzatia ca este ca o bataie cind tii apasat ,sa zic, 1 cm , ambreiajul

Asa a facut de la inceput si asa simteam si la masina anterioara , Peugeot 307 2.0 HDI

Eu zic ca este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...vibreaza si se amplifica si ggomotul....si mai face si daca tragi un pic de schimbatorul de viteze(1cm)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca prin volant sa nu transmita vibratiile (naturale poate) motorului spre cutia de viteze si/sau spre trenul de rulare. In general ideea e buna, dar se pare ca multi au ceva impotriva ei. Sper sa fi inteles bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa faca asa, se datoreaza intreg sistemului de actionare a abreiajului, nu exista parghii in cracasa ambreiajului pistonul de actionare este direct pe rulmentul de presiune + volant bimsica = reteta succesului.Asta la motoarele diesel cel putin. La benzine nu apare acea pulsatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! face ca naiba cel putin cand schimbi a doua si e putin subturat...ma refer la viraje usoare in oras si nu opresti masina, ci ii dai a doua si o lucrezi din ambreiaj...:) golful meu pe benzina nu facea asa...ce urat face asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzine nu apare acea pulsatie.

Ei nu ! Nu stiu cat de tare se simte la diesel dar, stiu ca se simte si la benzinare. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista parghii in cracasa ambreiajului pistonul de actionare este direct pe rulmentul de presiune + volant bimsica = reteta succesului.

Macar o parghie exista...si daca nu vrei s-o numesti asa, atunci ii spui in engleza "lever". Mai exact, vb. despre "clutch release lever". :) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am probat multe alte masini in ultimul timp....nici una nu are vibratiile astea in pedala....doar vw skoda , etc.....a mai intalnit careva si la alte tipuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!