Jump to content

Spray reparatie pana


Al Bundy
 Share

Postare recomandată

NU am gasit pana acum un topic in care sa se discute de acest lucru, asa ca ...

 

Povestea este asa. Am o anvelopa de doar 6 luni care pana acum are 2 petice in interior. Nimic deosebit pana acum, merge ok.

De 2 zile se tot lasa pana la 1 bar.

Am bagat-o in apa si am observat ca pe la imbinarea talonului cu partea de rulare are un por pe unde iese aerul. Cei de la vulcanizare au zis ca acolo nu rezista un petec pe interior si mi-au sugerat sa bag o solutie de reparatie, sa merg un timp cu ea si apoi sa o scot ca nu e bine sa ramana inauntru, nu mai poate fi echilibrata si asa poate se repara anvelopa.

 

Ce ziceti? Sa ma mai complic sau sa iau o alta anvelopa?

 

Si intrebarea e, de care spray, stiu ca sunt unele care fac o pasta ca se depune pe interior , pasta care mai poate fi indepartata, si un alt tip, care face o spuma, ce nu mai poate fi indepartata ?

Si inca o intrebare: spray care si umfla anvelopa sau solitie la un recipient vce se baga inauntru, care poate fi spalata si care necesita umflare apoi cu compresorul ?

NU e problema de compresor, caut doar cea mai buna solutie.

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spray sau compresor cu spuma nu, ca nu mai scoti pasta aia din cauciuc, e un fel de latex care se intareste la contact cu aerul ! Incearca sa bagi niste lapte prins, ai sanse foarte mari sa scapi de por ! Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi scapa pe langa janta si i-am rugat sa puna mai multa vaselina pe acolo la a 2a incercare si nu a mai scapat. Oare aia sa astupe si porul din cazul tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-104305-0-77081700-1416167749_thumb.

daca am inteles corect ,ai pierdere pe la "sageata" rosie nu cea albastra

exista solutii pentru ambele defecte , eu daca as avea acest defect (sageata rosie) as apela la un spray cu spuma .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut la fel, 2 anvelope ce pierdeau constant presiune pe la gauri reparate cu snur.
am bagat in fiecarw cate un spray Sonax 432300 Tyrefix  si nu am mai avut treaba.
nu s.a intamplat nimic cu rotile, nici nu se cunostea pe interiorul anvelopei cand le am dejantat, doar putin lichid.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am folosit la baieuri, cand nu aveam chef de desfacut si apoi de cusut (la cursiere old school... ) cele cu latex cu rezultate bune, insa pe o perioada relativ scurta avand in vedere ca porii la un moment dat tot au cedat, insa acolo aveam ~ 9 - 11 bari. Am incercat si metoda cu lapte si tot ce pot zice ca putea ca draq fara efectul scontat  :)

Neamtul de la care am luat masina a reparat o anvelopa (la achizitie observasem un cui tot cam in zona indicata de Cristi si i-am explicat ca asa nu pot lua masina, dupa care a plecat si a revenit in 30 de min...) cu spuma deoarece cand am renuntat la anvelopa (dupa 3 ani) am gasit urme de spuma - oricum uscata, care parea greu de indepartat (nici macar nu am incercat a-l curata...) fara sa fi remarcat vreo problema in utilizare ( la inceputul fiecarui sezon efectuez o centrare a anvelopelor).

In concluzie daca ar fi sa aleg acum, as opta pentru cele cu latex si nu m-ar interesa ce si cum se formeaza pe interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porul la mine este cam in zona cu cerc rosu.

post-1788-0-16018700-1416202773_thumb.jp

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix acolo am avut si eu; i-am bagat snur si n-am mai avut probleme. Si daca nu ma insel, cei de la Autosoft au si o solutie de petic pt asa ceva...Mergi pana la ei si intreaba.

Solutia cu spray-urile e doar una temporara care de regula se foloseste sa tina pana ajungi  la o vulcanizare..insa nu este ceva pt termen prea lung

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut o problema de genul asta si mi-au pus petec la vulcanizare ; a ținut pana am schimbat anvelopele (aproximativ 2 ani) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fix acolo am avut si eu; i-am bagat snur si n-am mai avut probleme. Si daca nu ma insel, cei de la Autosoft au si o solutie de petic pt asa ceva...Mergi pana la ei si intreaba.

Solutia cu spray-urile e doar una temporara care de regula se foloseste sa tina pana ajungi  la o vulcanizare..insa nu este ceva pt termen prea lung

PAi la Autosoft am fost si au zis ca nu pun petec ca nu tine.

recomand Slime

Dupa Slime ma uitam si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as promova-o drept rezerva si pus alta anvelopa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reparat 2 perne de aer la un Allroad cu slime, masina merge si astazi dupa mai bine de 1 an, si sta in toate "pozitiile" fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Fix acolo am avut si eu; i-am bagat snur si n-am mai avut probleme. Si daca nu ma insel, cei de la Autosoft au si o solutie de petic pt asa ceva...Mergi pana la ei si intreaba.

Solutia cu spray-urile e doar una temporara care de regula se foloseste sa tina pana ajungi  la o vulcanizare..insa nu este ceva pt termen prea lung

PAi la Autosoft am fost si au zis ca nu pun petec ca nu tine.

 

:D asa am patit si eu intr-o alta ocazie; la Autosoft Dudesti mi-au spus ca nu exista solutie de reparatie si trebuie sa schimb anvelopa, iar la Autosoft Fundeni mi-au reparat-o :) Depinde mult peste cine dai si cat de calificat e. Era vorba la vremea aia de o galma pe lateral la care au aplicat un petic special si galma n-a mai aparut la umflare....petic despre care in partea celalta imi spusesera ca nu exista. Insa la ce ai tu eu zic sa incerci snurul...unul din ala mai ingust in diametru

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

           Recomand lapte dulce, cateva seringi prin ventil,astupa porii,intareste oasele, reface tesuturile,etc.

   Am facut proba pe camera de bicicleta,se confirma, stiu ce spun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as promova-o drept rezerva si pus alta anvelopa...

Rezerva am si e buna, cred ca la primavara alta anvelopa.

 

 

Fix acolo am avut si eu; i-am bagat snur si n-am mai avut probleme. Si daca nu ma insel, cei de la Autosoft au si o solutie de petic pt asa ceva...Mergi pana la ei si intreaba.

Solutia cu spray-urile e doar una temporara care de regula se foloseste sa tina pana ajungi  la o vulcanizare..insa nu este ceva pt termen prea lung

PAi la Autosoft am fost si au zis ca nu pun petec ca nu tine.

 

:D asa am patit si eu intr-o alta ocazie; la Autosoft Dudesti mi-au spus ca nu exista solutie de reparatie si trebuie sa schimb anvelopa, iar la Autosoft Fundeni mi-au reparat-o :) Depinde mult peste cine dai si cat de calificat e. Era vorba la vremea aia de o galma pe lateral la care au aplicat un petic special si galma n-a mai aparut la umflare....petic despre care in partea celalta imi spusesera ca nu exista. Insa la ce ai tu eu zic sa incerci snurul...unul din ala mai ingust in diametru

 

Eu am fost pe Fundeni, ma mai duc odata poate dau de altcineva mai priceput, daca nu, pe Dudesti  :lol:

Eu am reparat 2 perne de aer la un Allroad cu slime, masina merge si astazi dupa mai bine de 1 an, si sta in toate "pozitiile" fara probleme

Cred ca ma bag la un slime, e 40 lei , sa vad daca o salvez.

Dupa aia, o dejantez si scot ce a ramas inauntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie, nu fac reclama. insa, compozitia slime-ului difera de cele "obisnuite". in ideea in care nu trebuie scos nimic, bagi si lasi acolo. nu reactioneaza cu cauciucul, nu intervine cu nimic asupra rularii, etc. odata bagat, il poti lasa acolo fara griji, iar cand vine momentul dejantarii sa nu te sperii de pelicula  phosphorescent GREEN :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut,

Am observat ca solutia(OEM) din kit-ul de pana urmeaza sa expire. Nu am folosit-o niciodata si nici nu am folosit alt tip.

Prin prisma concediului unde urmeaza doresc sa o inlocuiesc chiar daca am si roata de rezerva.

Intrebari:

-recomandati alta solutie decat cea de origine VW?

-daca aveti alta recomandare, de unde as putea-o achizitiona?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti in orice peco sau supermarket mare spray pentru pana. Recomand sa fie de unica folosinta.

Eu am mers cu un cui in roata cateva sute de km, iar dupa 48 de ore inca era tare anvelopa, folosind un astfel de spray.

Ceva de genul, probabil toate sunt la fel, doar firma sa fie mai rasarita. https://www.emag.ro/spray-mannol-pentru-reparatii-anvelope-450-ml-24995/pd/D581LBBBM/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, sunt curios de unde pot sa cumpar si eu solutie originala pt kit pana. Aveti alta idee in afara de un drum pana la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o fi ca piesa de schimb cu cod, la un magazin de piese auto?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!