ninu

Instalare Bord (ceasuri) cu turometru pe LT35 2001

24 postări în acest subiect de discuţie

Buna, vreau sa stiu daca pot sa schimb bordul, adica ceasurile.

Eu am unu care indica ora. Si vreau sa pun unu-l care sa indice turatile motorului.

 As vrea sa stiu, daca cumpa un cu turometru pot sa il instalez plug and play? Sau trebuie sa trag ceva fire in ceas, ptr a imi indica turatia motorului?

Ii vorba de un vw LT 35 ANJ din 07/2001

 

Merci

Modificat de ninu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

In imagini si parei LT am pus poze si explicat cum pui un turometru la LT.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am sa ma uit si acolo si am sa postez dupa ce am sa fac modificarea. Nu am fost atent.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@cornelyu, am citit acum pe pagina 8 parca si am vazut pozele. Tu ai pus unu aparte. Pe mine ma intereseaza cum imi inlocuiesc ceasurile si bordul OEM fara turometu cu un alt bord tot de LT OEM cu turometru.

Nu ma intereseaza Km din bord, oricum ii masina personala care o tin si nu o bag la produs, ci ii ptr uz personal. Vreau sa fac aceasta upgradare ptr aspect si ptr ca ii bine sa ai tur/min.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cauti ceasuri de bord cu codul 2D0919860F ( din etka reiese ca astea s-au pus pe motorul ANJ si au turometru)

Din ce vad nici adaptare nu ar prea fi nevoie, daca le iei de pe acelasi motor. Daca sunt de pe alt motor trebuie adaptata turatia

Modificat de andrei_221
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, deci ii plug and play.

Da, tot de pe ANJ am sa iau.  Am gasit ceva pe ebay dar nu cu codu asta parca. Am sa mai studiez. Vream doar sa stiu daca il dau jos si puna altu, da bine la mufe etc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sunt multe variante. Cu afisaj in Mile, cu indicator de temp exterioara, pentru diesel, pentru benzina, etc

trebuie vazut exact ce varianta este, daca ai poze, pune link sa vedem

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am linku, cautam aseara aiurea. Si era un cod mai scurt. Cred ca era de anglia. Oricum eu am sa iau din dezmebrari (franta) si o sa il demontez eu probabil, de pe un LT 35 2.5TDI cod motor AJN .  Eu vream sa stiu daca mufele sunt la fel, adica daca o sa aiba si pinii care sa indice turatia motorului.

 

P.S Daca cineva stie cum se demonteaza/monteaza consola cu ceasuri la LT din 2001. Merci

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, foarte simplu acum. Merci ptr Pdf-uri, chiar cautam. Am sa fac un DIY daca o sa pot sau macar poze...

Va tin la curent.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai reusit pana la urma sa iti cumperi ceasurile respective? Am eu niste ceasuri pentru LT cu turometru si ceas analog. Le-am luat ca sa le pun pe masina mea dar eu mi-am cumparat de sprinter si cu tahograf.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema cu autoutilitara mea. Detin un Mercedes Sprinter 2.9TD 102cp, 1998 fara turometru. Am intrat in posesia unor ceasuri cu tahograf si turometru. Acum ca am turometru, ce fire trebuie sa trag si ce senzori trebuie sa achizitionez?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am cumparat inca, eu vreau sa le schimb numai daca ii plug and play, adica daca dau cel vechi jos si pun cel nou in acelasi mufe si prinderi, daca trebuie sa fac modificari nu-i ok. Daca il vinzi pe al tau cel de LT trimitem un mesaj pe privat. Eventual poti pune poze aici cu el si cu mufele din spate sa vad daca sunt la fel.

 

La sprinter nu stiu cum ii lai ales la cel din 98.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai LT are din 95 pana in 2006 aceeasi caroserie, deci nu ai treaba. Sunt cu mufe, nu trebuie sa tai nimic, Vine perfect pe suruburi. Iti trimit link cu anuntul ca le am la vanzare!


http://olx.ro/oferta/ceasuri-vw-lt-mercedes-sprinter-cu-turometru-si-ceas-analog-ID2tvfr.html

 

Baga-te sub masina si uita-te la puntea de spate, dar privind de la usile de spate spre punte. In partea dreapta a puntii o sa gasesti o tablita pe care scrie ceva. Dac anu se vede, ia o perie de sarma si freaca acolo ca trebuie sa fie. Pe primele randuri trebuie sa scrie ori 11:41, ori 8:32. Asta este tipul de grup(grup de fuga sau grup de forta)


Sa te ajute Dumnezeu sa iti mearga turometrul din mufe, dar nu cred asa ceva. Daca a venit fara turometru din fabrica, atunci nu are cablaj :(

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna, multumesc de informati, doua persoane au spus ca normal merge asa fara sa modific. Si mie mi se pare bizara putina treaba.

 

Am gasit un anunt si am vb prin mail cu un tip care vinde numai asa ceva si zice ca are el cu turmoetru si se potriveste si imi scrie si cati Km vreau.  Acum prin 18 sau 19 Dec. cand ajung cu duba in tara o sa o fac daca am timp si daca ii simplu.

 

Nu am intales ce-i cu tablita de pe grup? Conteaza? A mea nu cred ca ii de forta, avand in vedere ca ii cu trei panouri si punte simpla. O sa ma uit dar ce trebuie sa scrie sa se poata...

 

Merci

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ma, pai de ex eu am 8/32 si cand pun ceasuriule de LT, ma minte cu 10 km. Am pus si punte de 11/41 cu ceasurile de LT si atunci indica perfect. Eu astazi am stat toata ziua cu ceasurile cu Tahograf si am constatat ca daca nu iau calculatorul, injectoarele si instalatia nu pot sa le folosesc. E foarte complicat. Cat despre ce zicea persoana care vinde asa ceva, eu nu cred ca or sa iti mearga fara sa tragi fire :(, cel putin mie nu imi merg

 


Aaaa, ca mi-am adus aminte... Am condus un LT de ambulanta cu grup de fuga si la 100km/h avea 2300 de ture

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Merci de informati, si atunci cum stiu eu pe ceasurile ce le cumpar ptr ce tip de punde sunt? scrie pe ceasuri ceva cod sau numai prin noroc.... Si firele de unde sa le trag si in ce sa le bag?

 

Eu inca nu am gasiti senzoru ala mizerabil de turatie de pe cutia de viteza... m-am bagat sub ia si nu gasesc nicaieri, nu am elevator sa o ridic deocmndata. Ma puteti ajuta ca inebunesc nu gasesc si nu imi merge idicatorul de viteza... pe vagcom am eroarea care zice ca ii senzor de viteza, contact imprefect, re apare duba ceva timp.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul arata cam asa :http://www.expertpiese.ro/Piese-Auto-VW/Model-3379-LT-28-46-II-caroserie-2DX0AE/Motor-14096-2-5-TDI/Gr-10349-Generator-impulsuri.

Uitate in compartimentul motor ,undeva sub pompa de injectie,e prins intr-un surub si mufa  si....mai intai fa-i o curatare,e posibil sa fie murdar si sa nu mai citeasca corect.

Legat de ceasuri nu cred ca se potrivesc (la mufe da)insa trebuie tras un fir la calculator.Cauta bine pe forumuri(vezi si pe forumul Mercedes sprinter) stiu sigur ca am vazut pe undeva cum trebuie facut .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi ca trebuie sa fie unul chiar in stanga cardanului, exact dupa ce se termina cardanul si incepe cutia de viteze. Trebuie sa ai un senzor cu un surub de 6mm din care ies niste fire care nu au mufa(sunt lipite de senzor). Acesta este senzorul de la chilometraj. Mai ai unul care se afla in partea dreapta a cardanului, in zona manetei de viteza; acesta este senzorul pentru marsarier. Senzor de turatie nu ai pe cutie. Din cate am inteles , e vorba de impulsurile generate de alternator. 

   Acum doua zile am intrebat pe un tip care e maniac dupa electronica si mi-a zis ca e aproape imposibil sa ii pui turometru pentru ca trebuie trase firele si te complici. Tot el imi spunea ca cel mai simplu si mai practic e sa cumper un turometru universal care se adapteaza super usor. Partea proasta e ca nu poti folosi ceasurile originale, din pacate :(


Eu trebuie sa trag instalatia de tahograf si mi-a spus specialistul ca trebuie schimbat senzorul ala cu unul care intra direct in tahograf. Un senzor clasic nu are cum sa coste mult la dezmembrari, cel de tahograf e undeva in jur de 700 de lei

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salutare! Stie cineva , unde este montat  senzorul de temperatura exterioara? As vrea sa montez si la masina mea unul si nu stiu unde vin din fabrica. Stiu ca nu sunt multe lt-uri care au aceasta "optiune" .... atasez boza cu bordul care are ceas de temperatura

ceasuri-bord-vw-lt-35-2507.jpg

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ce an este masina, ce motorizare ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si unde este indicatorul de temperatura exterioara pe bordul aratat de tine?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Revenire.

Am studiat pozele pe site-ul vanzatorului (anuntul este inactiv) si intradevar in partea din stanga (la apa si nivel combustibil )e  un afisaj care e posibil sa fie de temperatura exterioara.De regula din ce stiu eu senzorul de temperatura exterioara este  fixat in oglinda.  Am dat un search pe google si nu am mai vazut modelul aratat de tine.

Eu am un senzor separat de la instalatia frigorifica pentru temperatura exterioara, l-am montat in  diferite locuri dar nu -mi arata corect decat la pornirea motorului ,dupa ce se incalzeste motorul are devieri de temperatura.

Modificat de sir_galahad61
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.