Jump to content

Spuma alba pe busonul de umplere ulei


nik87
 Share

Postare recomandată

Am schimbat de curand uleiul de motor (2000km) si azi cand am vrut sa completez am constatat ca pe busonul de umplere este o spuma alba destul de consistenta pe care pana acum nu am avut-o,are cineva idee de la ce ar putea fii? Uleiul folosit Castrol 10W40 ,motor 1,6 BFQ,ulei care si fostul proprietar l-a folosit din ce mi-a spus...

Ulei in vasul de expansiune nu este,nivelul in baie nu a crescut ca sa suspectez garnitura de chiulasa.

Astept sugestii dc cineva s-a mai confruntat cu problema aceasta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe undeva a intrat putina apa , garnitura de chiulasa scapa pe undeva dar nu mult ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic, doar condens de la vremea de afara. Stai linistit si nu te complica inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca nu e prea stralucit uleuul, trebuie 5w40.
nu stiu de ce incapataneaza unii sa puna 10w40

 

Acum cand vine frigul, toate motoarele o sa aiba acea spuma la buson, in special cele care merg pe distante scurte ( in oras)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic, doar condens de la vremea de afara. Stai linistit si nu te complica inutil.

Multumesc frumos!

doar ca nu e prea stralucit uleuul, trebuie 5w40.

nu stiu de ce incapataneaza unii sa puna 10w40

I-am pus 10W40 pentru ca asa mi-a zis fostul proprietar ca a folosit si pt ca masina are GPL si 200000km dar dc credeti ca e ok in conditiile astea 5w40 voi pune! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura diferenta la GPL, este ca uleiul se schimba mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e o crema galbuie, este normal. Este de la multe drumuri scurte, si apare pe frig.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt multe considerente.  Intervalul specificat este de 1 an sau 15.000 km, care intervine prima.

 

Daca masina circula mai mult in oras, se scurteaza intervalul de km, si se schimba undeva la 10.000 uleiul.

Daca masina are si GPL si circula in oras, undeva la 8.000 km.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuma este de la condens.mergi pe distante scurte.

10w40 este gros pentru iarna.

In schimb eu nu inteleg de ce sa schimbi uleiul m-ai des fiinca mergi pe gaz.Din ce am citit, gazul are o ardere mai completa, de unde rezulta  noxe mai putin nocive si reziduri spre deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos tuturor pt lamuriri!

Intradevar merg cca 15 km dimineata 15-20 dupa amiaza,pana acum nu am avut probleme,ce as putea face?

Poate cauza cu ceva daca mai merg asa ? Sau totusi sa fac un efort si sa schimb uleiul,ce sa pun specificatie si marca ulei si ce altceva ar trebuii sa-i fac?

Multumesc anticipat!

daca e o crema galbuie, este normal. Este de la multe drumuri scurte, si apare pe frig.

Da este o crema/spuma alb galbuie,ce ar trebuii sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul a mers 200.000Km cu 10W40, n-ai sa-l strici tu acum ca mai mergi inca 15.000Km pana la urmatorul schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam o crema, nu spuma, eu nu am facut nimic, aparea doar iarna, vara nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici eu nu am avut nimic pana acum si masina din iulie...da e un fel de crema...

Oricum eu nu merg mai mult de maxim 10000 km cu un ulei,ce sa-i bag? Tot Castrol?cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Revenim....

Cu toate ca vremea s-a mai incalzit,mai exista ceva urme pe capacul de umplere a uleiului,dar asa cum am mai zis lichidul de racire nu scade din vas si nu se vad alte urme ca ar fi cumva garnitura de chiulasa fisurata,iar ca si kilometri am mai facut aproximativ 5000,deci probabil este din uleiul prea vascos (10w40)....

Intrebarea la voi este urmatoarea pentru ca se apropie schimbul de ulei ce sa pun ca si specificatie (eventual si marca de ulei)?

In momentul acesta avand 10w40 Castrol Magnatec consuma ceva (aproximativ 1l am pus in acesti 5000 km) si ma gandesc ca daca bag 5w40 sa nu consume mai mult de atat....

 

Astept cu interes sugestii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa consume mai mult... alea sunt povesti. oricum 10w40 se face ciorba mai rapid decat 5w40 si tot acolo ajungi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa consume mai mult... alea sunt povesti. oricum 10w40 se face ciorba mai rapid decat 5w40 si tot acolo ajungi

Multumesc frumos!

O sa incerc si 5w40 sa vedem cum se comporta cu el,cu toate ca nu am fost niciodata adeptul la "incercari de genul acesta",dar....voi incerca totusi!

Ca si marca de ulei ce imi puteti recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt motorul tau, 5w40-ul este mai potrivit pt ca respecta in totalitate norme mai recente de uleiuri. De aceea iti treb un ulei ce sa respecte norma vw502.00. 10w40-urule nu prea respecta norla asta, ci doar 500.00. Plus de asta, 5w40-ul are si o baza mai buna a uleiului.

Ca vascozitate tot pe acolo sunt, deoarece la cald ambele sunt 40, iar pe tine asta trebuie sa te intereseze, 10w-ul e mai gros la rece, unde sincer e bine ca uleiul sa fie cat mai subtire.

 

Ca marci, alege dintre Mobil, Motul, Liqui Molly, Valvoline, Fuchs.

 

Castrol e bunicel, insa e sub toate aceste marci.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt motorul tau, 5w40-ul este mai potrivit pt ca respecta in totalitate norme mai recente de uleiuri. De aceea iti treb un ulei ce sa respecte norma vw502.00. 10w40-urule nu prea respecta norla asta, ci doar 500.00. Plus de asta, 5w40-ul are si o baza mai buna a uleiului.

Ca vascozitate tot pe acolo sunt, deoarece la cald ambele sunt 40, iar pe tine asta trebuie sa te intereseze, 10w-ul e mai gros la rece, unde sincer e bine ca uleiul sa fie cat mai subtire.

 

Ca marci, alege dintre Mobil, Motul, Liqui Molly, Valvoline, Fuchs.

 

Castrol e bunicel, insa e sub toate aceste marci.

Ok,multumesc frumos pentru raspunsul detaliat!

Ca si ordine de marci care ar fi te rog,adica sincer nu vreau sa ma uit la pret,vreau neaparat calitate! Si exclud castrol...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieftin si bun e Fuchs titan gt1 5w40.

Apoi Mobil 3000 x1 5w40

 

Motul si Lm sunt putin mai scumpe si au vascozitatea si cea mai mare.

Ar fi Motul xcess 8100 5w40

si Lm Top tech 5w40

 

Orice ai pune masina treb sa functioneze perfect.

 

Recomandarea mea, din experienta proprie ar fi Motul.

 

Insa la fel de importanta ca alegerea uleiului este si exploatarea.

Daca faci drumuri f scurte poti avea mama uleiului ca acesta va face spuma la buson cand e rece afara si se va uza mai repede, caz in care va treb sa-l schimbi la 7500 Km (regim sever de exploatare)

Daca mergi mixt, iti recomand schimbul la 10.000 Km.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Pt motorul tau, 5w40-ul este mai potrivit pt ca respecta in totalitate norme mai recente de uleiuri. De aceea iti treb un ulei ce sa respecte norma vw502.00. 10w40-urule nu prea respecta norla asta, ci doar 500.00. Plus de asta, 5w40-ul are si o baza mai buna a uleiului.

Ca vascozitate tot pe acolo sunt, deoarece la cald ambele sunt 40, iar pe tine asta trebuie sa te intereseze, 10w-ul e mai gros la rece, unde sincer e bine ca uleiul sa fie cat mai subtire.

 

Ca marci, alege dintre Mobil, Motul, Liqui Molly, Valvoline, Fuchs.

 

Castrol e bunicel, insa e sub toate aceste marci.

Ok,multumesc frumos pentru raspunsul detaliat!

Ca si ordine de marci care ar fi te rog,adica sincer nu vreau sa ma uit la pret,vreau neaparat calitate! Si exclud castrol...

 

 

 

nik87 daca pretul nu e o problema pune ulei OEM VAG Special Plus 5w-40 cod G052167M4

post-34129-0-66465600-1429349255_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca are rost uleiul oem de motor. Fuchs face uleiurile oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca decat Motul Castrol Ravenol etc mai bine ulei OEM , nu prea cred ca Fuchs e furnizor de OEM

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte probabil castrol sau mobil sunt furnizorii oem. restul nu au puterea sa intre in jocul mega discount.urilor necesare pt aceasta afacere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!