Cristian

Probleme Leon 5F

194 postări în acest subiect de discuţie

Stiu ca nu sunt singurul care a sesizat probleme mai mult sau mai putin importante, insa incep eu acest topic. Ar fi ok sa discutam cat mai putin in afara subiectului si cat mai mult despre probleme si eventualele rezolvari ale acestora.

 

1. Stergatoare foarte proaste

2. Duze parbriz cu 3 jeturi, nu cu difuzie a lichidului

3. Tacanit din zona stalpului B stang, acolo unde intra centura

4. Zdranganit metalic al cutiei DSG 7 la denivelari

 

Cred ca mai sunt si altele, insa nu mi le amintesc acum.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La subiect:

 

1. Sterg bine pana acum (9000km).

2. Nu ma deranjeaza in mod deosebit, se schimba cu 80 dolari dc e cazul (cele cu incalzire)

3. Am mai auzit cateodata ceva dar nimic concret.

4. Nu am :)

5. La 2.0 TDI pompa din rezervor poate face un zgomot ciudat, eu am schimbat-o pe garantie

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema cu pompa din rezervor, mi-am adus aminte, la fiecare pornire se aude un zgomot ascutit, care se reduce treptat si dispare in cateva secunde. Foarte posibil sa fie tot o problema cu pompa, insa e vorba de benzina.

Stergatoarele sterg foarte prost in comparatie cu cele de pe Leon 1P, vara dupa un drum pe autostrada parbrizul e pur si simplu ciuruit de gaze.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

dupa aproape 6000 km pe tot felul de drumuri:

 

1. cu stergatoarele nu am nici o problema. dupa parerea mea sterg foarte bine.

2. intr-adevar duzele nu sunt cea mai fericita alegere.

3.pana acum nu am

4. nu am simtit nimic pana acum. e adevarat se aude un zgomot dar pare ca un plastic acre nu e bine prins. de 2-3 ori s-a auzit un zgomot metalic la retrogadrea din 3 in 2 pe liber. dar daca apas frana nu se aude nimic.  

5. eu am benzina si nu am probleme pana acum

 

eu am altele:

 

6. scaunele sunt foarte proaste la drum lung. iar tetierele nu se pot regla sa-ti sprijini capul pe ele.

7. lumina in portbagaj e sublima dar lipseste cu  desavarsire.

8. si becurile din far puteau fi mai bune.

9. masina e mult mai rigida decat ma asteptam eu.

 

eu mai am o problema cu comenzile de pe volan dar e o problema de adaptare. sunt obisnuit ca la laguna cu comenzile in spatele volanului iar aici cand manevrez volanul pe loc, la parcari mai dau involuntar pe ste comenzi si fie schimb postul fie reduc sau cresc volumul. dar ma obisnuiesc in timp cu asta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem de becurile OEM care sunt jalnice - le-am schimbat dupa primul drum de seara cu X tream Vision si s-a rezolvat.

Scaunele de pe FR sunt foarte comode (cel putin dpmdv) - nici un fel de probleme la drumuri lungi.

FR are lumina in portbagaj :D sau poate tine de caroserie aici,

Eu am suspensie sport si mi se pare foarte decenta deci probabil e chestie de obisnuinta. E mai comoda decat suspensia sport OEM de pe Octavia 2 RS

N-are cotiera in spate. ST-ul parca are..

 

E normal zgomotul de pompa mai pronuntat la pornire.

Modificat de saibot
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

2. Duze parbriz cu 3 jeturi, nu cu difuzie a lichidului

Nu stiu despre restul, dar asta se rezolva foarte repede si destul de ieftin.

Pentru cei CU duze incalzite: link(click)

Pentru cei FARA duze incalzite: link(click)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

 

FR are lumina in portbagaj :D sau poate tine de caroserie aici,

 

si eu am lumina inportbagaj dar e chioara rau.

 

da, ST are in spate cotiera cu suport pentru doua sticle. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stiu de duze, sincer pentru mine este mai deranjanta treaba cu stergatoarele decat cea cu duzele.

Scaunele de FR nu imi par deloc comode, in sensul ca la coborarea scaunului coboara mai mult partea din spate a sezutului, iar partea din fata coboara mult mai putin, astfel incat cu scaunul complet coborat, stau cu fundul mult mai jos decat genunchii. Acum, este posibil ca scaunele care le are masina sotiei, din Itech sa nu fie cele de FR/Cupra, insa ma indoiesc, avand in vedere ca au aceeasi forma, chiar daca au alta tapiterie.

O chestie amuzanta, desi in Itech iluminarea interioara si iluminarea numarului spate sunt cu led, in portbagaj este o lampa cu bec.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

OT, dar eu zic ca e de bine sa stai cu genunchii putin ridicati.

La Toledo, scaunele(piele, electrice) aveau si reglajul asta si mereu tineam sezutul mai jos decat genunchii, era o pozitie mult mai comoda. Mi-a luat ceva sa ma obisnuiesc cu scaunele actuale si inca imi pare rau de optiunea asta...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cristiane, tu vrei sa stai in panta agatat in centura ? :)))))

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu, eu vreau ca scaunul sa coboare vertical, nu oblic. In fine, trebuie sa incerci pe viu ca sa-ti dai seama, e o diferenta enorma intre modul in care coboara scaunul la 1P si cum coboara scaunul la 5F. In plus, oi fi eu nebun, dar si la Ibiza aveam reglare pe inaltime si culmea, cobora la fel ca la 1P, normal. Am mai condus si alte masini, dar 5F e singura masina la care am vazut genul asta de reglare pe inaltime si mi se pare idiot, e ca si cum as sta pe toaleta, pentru ca genunchii sunt cam cu 10 cm mai sus decat fundul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cloncanitul ambreiajelor la DQ200 (DSG7 uscat) e ceva normal.

 

Faptul ca sunt 3 jeturi vs perdea tine si de obisnuinta. Da initial pare incomod si low tech, insa te obisnuiesti. Mare mi-a fost mirarea sa vad tot asa cu 3 jeturi pe A6 4G, A7 etc.

Beneficiul ar fi ca obstructioneaza putin spre deloc vizibilitatea cand sunt actionate.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mie chiar mi se pare un beneficiu real faptul ca nu obstructioneaza vizibilitatea. Si spun asta dupa 10 ani de duze perdea pe un Peugeot 307.

Scaunele de FR mi se par sublime. Daca nu erau scaunele, probabil ca acum aveam un style cu ceva optiuni suplimentare.

Stergatoarele mele se comporta foarte bine si sunt silentioase.

Greierasi.. aici poate fi subiectiva treaba. Am si eu unul la scaunul pasagerului, in zona mecanismului de rabatare/coborare, dar am gasit o pozitie in care e liniste. Si se mai aude din cand in cand cate un plastic.. dar o pun si pe seama suspensiei sport. Oricum, motorul fiind foarte silentios, se aude orice scartait, cat de mic. Dar in general e liniste deocamdata.

Suspensia este rigida dar nu deranjant. Eu ma asteptam ca la style sa fie mult mai confortabila dar inteleg ca nu e chiar asa. Bine.. si aici e chestie de perceptie. Comparativ cu Renault de exemplu, Seat-ul pare ca nu are amortizoare :). In schimb tinuta de drum este excelenta.

Modificat de baspri
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia e normal sa fie mai ferma, cam asta inseamna Seat, face parte din identitatea marcii, asa cam neclar definita cum e.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Legat de scaune, este exact asa cum spui tu - reglajul se face oblic dar asa este si la Octavia 2 (nu stiu la 3), tot asa aveam si la Mitsubishi.

Cand se ridica scaunul se si apropie de volan. Nu vad un impediment in lucrul asta - eventual dai scaunul mai in spate sau lasi spatarul pentru alegerea pozitie preferate. Nu stiu de ce e sistemul asa dar ma gandesc ca au avut ei ceva in cap..

 

Acum sa fiu sincer nu prea am avut probleme de adaptare in masini. Singura care mi-a facut probleme la capitolul scaune a fost Renault Kangoo 4x4 in care parca stateai pe o galeata cu spatar :))

Modificat de saibot
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@saibot

Stiu ca sunt OT. dar trebuie sa te felicit pt. simtul umorului; comparatile scrise in posturile #10 si #15(galeata cu spatar) imi aduc zambetul pe fata instantaneu.

@baspri

E greu sa compari mere cu pere: Renault cu Seat la capitolul suspensie, se stie ca Renault are una dintre cea mai confortabila suspensie iar Seat are cea mai ferma suspensie din grupul VAG, cum si Cristi zicea, este o caracteristica (mai sportiva) Seat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu am avut intentia sa compar mere cu pere si nici nu ma plang de suspensie. Am vrut doar sa subliniez ideea ca e vorba de perceptia omului care trece de la o marca la alta. In speta Bogdan Lungu care a facut trecerea Laguna-Leon(style) si caracterizeaza suspensia ca fiind rigida.

Modificat de baspri
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cred ca este o problema mai generala cu scaunele de la unele modele MQB...si la Octavia 3 scaunele sunt mai incomode decat la O2...la fel si la Leon 5F mi se par mai prost profilate decat la 1P...in plus, sunt mult si mai moi 9spatarele in special) iar asta pe mine ma deranjaza maxim...Sambata am avut ocazia sa ma plimb cu fostul Leon 1P putin si cand m-am urcat in el nu-mi venea sa ma mai dau jos din saunul ala..Este infinit mai bine profilat si mai confortabildecat ceea ce am acum in O3...Aceeiasi senzatie am avut-o si cand am mers cu un 5F si apoi am reveinit in 1P. Nu stiu ce au facut cu scaunele la modelele astea dar nu au facut deloc bine...

Legat de punctul 4..cutia DSG7..aia e ceva cu care oricine are asa ceva va trebui sa se obisnuiasca mai devreme sau mai tarziu; zgomote fac toate; important e sa nu faca probleme in fucntionare.

De curand am mers si cu un Superb 1.8 TSI si DSG7; cutia mergea perfect insa la plecare de pe loc si la denivelari cloncanea ca-n filme...

Modificat de Cowboy
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am achizitionat si eu un Seat Leon 5F. Intradevar si eu sunt dezamagit de sistemul de stropire al parbrizului cu  3 jeturi, dar am o problema cu un zgomat de balbotare a rezervorului banuiesc, deoarece cand pun frana se aude foarte urat. cred ca este pozitionat sub bancheta din spate, dar la fel este si la logan si nu se aude nici un zgomot. voi aveti aceasta problema?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am auzit zgomotul asta, cei cu Octavia 3 se plang de problema asta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Deci se pare ca ar fi si cu treaba asta probleme, asta nu este doar in mintea mea.... Tu ai tot 5F? spune-mi si mie ceva de el cum se comporta: consum, probleme ceva, cand se face schimbul de ulei, filtre, deoarece au spus ca la 2 ani sau 30000 Km, etc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sotia are 1.2 TSI DSG 7. Dupa aproape 7000 km, condus in toate regimurile (autostrada, drumuri nationale si Bucuresti), pot spune ca e diferenta mare intre generatia anterioara, 1P, masina mea si platforma noua, 5F. E mult mai usoara, consumul e mult mai mic si probleme mari pana acum nu au aparut. Singura problema probabila va fi DSG-ul, insa asta ne-am asumat-o de cand ne-am hotarat la DSG, e un risc asumat.

Avand in vedere ca tu ai 1.6 TDI, cifrele exacte de consum pentru 1.2 TSI nu sunt relevante pentru tine, insa sunt sigur ca daca eu am scos Bucuresti - Constanta - Bucuresti 5.9%, cu o viteza medie de 130 km/h, masina ta va scoate 4.5%., iar in Bucuresti media e de 8.9%.

Schimbul de ulei se face la 30.000 km sau 15.000 km, depinde cum doresti si cum te intelegi cu dealerul, noi am convenit de comun acord sa facem reviziile la 15.000 km, e mai sanatos pentru motor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de informatii..

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! La display-ul de pe plansa de bord se poate instala un sistem de navigare?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Salutari,

 

Problema sta in felul urmator. La pornirea la rece (temperaturi negative), prima pornire din zi, turatia oscileaza brusc. In rest nimic, nu caraie, nu paraie, nu da erori (pe calculatorul de bord, pe tester nu am pus-o). E vorba de un Seat Leon FR 1.8 TSI, 2014 cu vreo 1.500 km la bord. Ce ziceti?

 

Mersi, 

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Text publicitar

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.