Jump to content

Țiuit dinspre motor


kluand
 Share

Postare recomandată

Salut,

La 1.6FSI BLF, 125000km: astăzi când mergeam a început sa țiuie ceva foarte tare dinspre motor. La relanti se accelera singura pana la 1300-1800... Țiuit e constant indiferent de turație și apare / dispare din senin.

Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gândesc ca poate e cureaua de accesorii: poate patinează și atunci scade tensiunea pe alternator și motronic crește turația ca să compenseze.

Faza nașpa e ca sunt în deplasare departe de mecanic iar prețurile de manoperă de aici sunt cam mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de la curea, aia scartaie urat. Si nici Load mangament nu urca turatia mai sus de 1100 rot/ min

mai degraba trage aer fals.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta s-ar rezolva printr-o curatare de clapeta? (+ readaptare)

Si tiuitul era foarte puternic, asa cat pentru un cartier intreg. :(

Modificat de kluand
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, deci în principiu am înviorat astăzi tot cartierul. A urlat ca o freza stricata de dentist amplificata ca pentru un stadion și pe deasupra mai se și accelera la 2000 de ture sau trepida violent la relanti. Accelerez nu trece, frânez, nu trece. Opresc motorul și țiuie pana când turația e complet 0. Apoi dispare ca prin senin pentru un timp relativ și reapare tot din senin...

Acum am, bineînțeles și o durere zdravănă de cap. Mâine ii fac vânt în primul service ca astăzi nu a vrut nimeni sa se uite la ea. Tare aș fi vrut să știu ce ar putea fi, să nu mă încalțe ăștia cu cine știe ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai o fi ceva zgomot mecanic, ca alt tip de zgomot atat de tare, nu prea are de unde sa faca .... 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa vad astazi. O duce sotia acum dimineata la service si dupa amiaza cand ies de la munca merg sa o iau si sa ma 'bucur'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat masina din service: au banuit cureaua de accesorii, au dat-o jos si zgomotul era inca prezent. Au zis ca zgomotul provine din motor sau de sub motor. Presupunerea lor era pompa de benzina sau vreo valva/ventil. Recomandare: sa merg la Skoda - reprezentanta nu am nici aproape si e si scumpa cu draci. Factura de azi - 100euro doar pentru supozitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu, fara suparare dar pentru ce ti-au luat 100 Eur, din cate spui nu ti-au facut nimic, ce mecanici sunt de te-au trimis la Skoda? Eu nu le dadeam mai mult de 50 Ron pentru aceasta consultatie de rahat din care nu ti-au spus macar ce are.Mergeti frate la oameni cu experienta, este pacat de bani.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Calin, ai perfecta dreptate, dar sunt în deplasare, departe de casa... ( a se citi în tari străine) și nu pot face 1800km în starea asta, sunt dependent de hoțomanii de aici care la care ora de manoperă e 100 euro (deși dacă te plătesc 40-60 euro e bine)... Ce poți sa le faci? Și germana mea e de 2lei

Important e sa aflu ce e, sa ma pot duce la sursa și sa rezolv cu minimul necesar de investitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Detin o octavia 2 2.0tdi an 2006 cod motor bkd si vin cu urmatoarea problema: Cand motorul este CALD, in DECELERARE se aude un zgomot asemanator unor role tocite in spatele motorului.

 

Cand motorul este RECE nu se aude zgomotul respectiv,decelerarea este lina.

Mentionez ca turbina am schimbato acum 5000 km si am dat 50 mil pe ea.

 

Sunetul este absolut identic ca al masinii din videoclip:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te referi la acel gafait sacadat, este din cauza presiunii produse de turbina si care se intoarce inapoi in turbina...   ceva nu e reglat bine la geometria variabila sau probleme la linia de vacuum / elevtrovalva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wooow era  sa mi se sparga boxele. Nu inteleg cum la atita galagie nu si-au dat seama aia la service de unde e' problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi stai... Asta e încet... ;-) asta e nimica toată, a făcut mult mai urât de atât. Acum e încet și cu relanti instabil. Mai rău era când se accelera singura pe la 1600 - 1800 rpm și urla de ziceam că rămâne gripată

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred totusi ca trage aer fals pe undeva... si de acolo probabil se si accelereaza singura

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic nu, dar asta nu ar explica de ce pare ca trage sa moara la relanti. Și nici zgomotul absolut înspăimântător. Dacă scoți tobele amândouă tot nu tipa asa tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca trage aer fals, ar trebui sa aiba un relanti foarte instabil....

desi zgomotul seamana si cu un scartait mecanic.... 

 

ai luat legatura cu colegul indicat de mine sa te sfatuiasca? 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un tip de pe briskoda mi-a zis ca e valva pcv. Aștept să mai facă sa testez dacă e asta. M-am uitat la niște filmulețe pe youtube și zgomotul e foarte asemănător

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la o plimbare cu masina sa vad daca reusesc sa fac zgomotul sa reapara, a reaparut si am reidicat joja si zgomotul a disparut instant. am vazut ca trage aer din greu pe la joja si busonul de ulei.

Acum trebuie sa aflu unde se afla aceasta valva PCV. Stie cineva unde este si eventual un cod de piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca are PCV, din ce retin e doar un furtun intre capacul de chiulasa si carcasa filtrului de aer (capacul mare de pe motor)

 

Dar e psoibil ca pe furtnul ala sa fie o valva....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit furtunul de care zici si ala intradevar nu are nici o supapa decat daca este in chiulasa sau in carcasa filtrului.

cert e ca se face vid in baia de ulei...


Am gasit ceva:

http://www.partscats.info/skoda/en/?i=cat_vag_models&brand=sk&number=81&set=90&ein=2004&f=419&hauptgr=1234567890&hg=1&grf=010312253&bf=10312&hgug=103&ug=03&parent_id=99324&detail_id=99353

se pare ca asta ar fi. Am gasit cu 40euro pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aia este. e pozitionata pe capacul distributiei, de aia nu imi aduceam aminte de ea.

 

Acum ca stii unde e, dai capacul jos de pe motor, pornesti masina si vezi daca e vreo fisura pe acolo la valva sau pur si simplu valva e blocata pe deschis.

Daca e blocata pe deschis , e normal sa fie vacuum in motor, dar nu e normal pentru mersul motorului.

 

Prin furtunul acela de la filtrul de aer in capacul de chiulasa intra aer proaspat , trece prin motor - aduna gaze de carter - si este apoi directionat prin valva PCV in admisie.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da jos greu capacul ăla? Adică as putea schimba eu ala? În principiu am dexteritate la lucru manual și ceva scule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!