Jump to content

Regulator presiune benzina A3 8L


jagoman
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Am intrat in posesia unui A3 8L din 1997, 1.6 benzina AEH.

 

Am cautat si n-am gasit relatari cu privire la intrebarile mele.

 

Dupa ce am rezolvat problema cu pornirea rece (era bobina de inductie), tot nu e stabil ralantiul. E mai bine decat inainte dar totusi nu e 100%. A fost deconectat acel furtunas de vacum care merge la regulatorul de presiune.

 

Ce face mai exact vacumul cu regulatorul?

 

Problema este urmatoarea. Daca e conectata furtunasul, corectia lamba scade pana la -25% la ralanti, variaza intre -20% si -25%.

 

Daca nu e conectata acel futunas, corectia este de -15% pana in -19%. Evident trage aer acolo (fals) si nu e nevoie de asa mare compensare.

 

Daca accelerez, corectia se aseaza la -5% pana in +5%. Deci in ture e ok.

 

La ralanti nu mi se pare, desi nu am erori stocate....

 

Astept sfaturi...

 

L.E.: Intre timp am aflat ce face acel vacuum aplicat la regulator... Teoretic cand vacumul scade, presiunea in rampa creste.

 

Deci ceva nu e bine, la mine cand vacumul scade (deconectez frutunul) corectia lambda se muta de la -20/-24 la -16/-19. Adica exact invers. Primeste mai mult carburant cu vacumul aplicat....

 

Ce sa fie???

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricat de ciudat ar parea, presiunea benzinei in rampa injectoarelor nu e aceeasi la orice regim.

la relanti regulatorul mentine o presiune redusa in rampa, prin vacuumul puternic care actioneaza asupra membranei.

cand ii dai forja, vacuumul scade si diafragma revine,premitand o crestere a presiunii in rampa injectoarelor.

faptul ca observi variatii de amestec,citite de de sensorul lambda nu se datoreaza neaparat vreunei fisuri pe unde trage aer fals, ci mai degraba  datorita functionarii necorespunzatoare a regulatorului,care variaza presiunea neconform.

daca presiunea stabilita de regulator e mai mica decat trebuie, amestecul va fi sarac, sonda lambda sesizeaza si ECU compenseaza prin marirea timpilor de injectie fata de reperul standard. Si viceversa, presiune prea mare, amestec bogat, ecu compenseaza prin micsorarea timpilor de injectie.

 

Daca zici ca la accelerare iti afiseaza corectii mici, inseamna ca regulatorul functioneaza bine pe partea de vacuum mic-presiune mare a benzinei in rampa.

 

Cel mai bine, fa proba cu un alt regulator si urmareste comportamentul.

 

Verifica totusi cu mare atentie si integritatea furtunasului pe toata lungimea.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!