Jump to content

Montare / Demontare EGR


zonkkk
 Share

Postare recomandată

Consuma cam 150 g la 1000 de km.

Nu consumul de ulei este alarmant, ci faptul ca totusi nu cred ca este normal sa arunce ulei pe acoclo.

Sa fie din cauza uzurii motorului, si sa trebuiasca segmentat?

Masina are 147000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru consumul mare de ulei verifica la epuratorul de ulei sa nu fie acolo problema, daca se prelinge acolo trebuie schimbate simeringul si garnitura. La mine de acolo era consumul cel mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pierderi pe la epurator.

Consumul nu este mare, repet nu asta e ingrijorarea, ci faptul ca ajunge ulei in filtrul de aer si pe clapeta de acceleratie, provenienta fiind intr-adevar probabil din vaporii ce trec prin acel furtun de la epurator.

Totusi nu stie nimeni din ce cauza se intampla asta si daca se poate remedia cumva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr. linistea ta sufleteasca fa un test de compresie, la 147.000 km nu cred ca segmentii sa fie atat de uzati, ai zis ca nu ai nici consum de ulei exagerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

EGR-ul la voi are garnitura si in fata si in spatele lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi Crish are 2 garnituri :lol: banuiesc ca la fel e si la tine, numai ca prima cea dinspre blocul motor se cam lipeste de teava si n-ai vazut-o .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce-a dinspre teava am gasit-o, ce-a dinspre blocul motor ... pauza

am vazut si eu pe o schema ca are 2 garnituri si chiar am cautat-o pe aia dinspre blocul motor atunci cand l-am desfacut dar ... nu era

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine era atat de lipit o garnitura ca abia am observat. Dar era...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate o fi dar eu am sters acolo cu o carpa si cu wd40 ... ma gandesc ca ar fi trebuit sa ma trezesc cu ea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.

Am si eu probleme la fabia mea 1.4 16v motor aua. De faptsunt mai multe. Am scanat si mia dat urmatoarele erori cu martor EPC aprins:

2 Faults Found:

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 -- 35-00 - -

16956 - Cruise Control/Brake Switch A Circuit: Low

P0572 -- 35-00 - -

Masina are 160000 km. Am cumparat-o din italia in luna mai. Primul propietar a cam neglijato.(De fapt toti italieni tin rau masinile.)

Celelalte probleme sunt:

1-Filtru aer in partea stanga murdar ulei. tubul acela care intra e imbacsit rau de tot.

2-Deasupra la bujia 2 era plin de ulei. practic fisa era inecata in ulei. Sa si sfaramat fisa cand am traso afara.

Ce sa zic...masina porneste normal, nu scoate fum, nu stiu daca trage bine , are doar 55 kw. vin de la un bmw 525 si e normal sa simt o mare diferenta de putere, dar nu stiu cat de mare tre sa fie. Am facut 10000km deja. Nu am avut timp saptamana asta sa ma uit la ea deloc. sambata sa ved ce pot face si cu ajutorul vostru. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la egr ... gasesti pe aici cum se desface si se curata, nu e foarte complicat, un pic migalos pt ca nu prea ai loc si te murdaresti pe maini; la reprezentanta vroiau sa-mi inlocuiasca EGR-ul cu totul; costuri - niste diluant, spay de curatire, etc

referitor la a 2-a eroare, cred ca e vorba despre switch-ul de frana, probabil tb schimbat; sa fii atent la stopurile de frana pe spate sa nu ramana aprinse (si in cel mai fericit caz te lasa fara baterie) sau nu se mai aprind la actionarea pedalei de frana; e undeva in jurul a 50 de lei si, la fel, gasesti pe aici cum se schimba in fata blocului

eventual sterge toate erorile si vezi daca dupa cateva zile reapar.

la 1. - banuiesc ca oricum tb sa-i schimbi filrul de aer asa ca .... poti sa faci un pic curatenie

la 2. - bine ca merge

motorul e mai puturos, iar a ta daca e si combi... cred ca ii trebuie ceva timp sa se puna in miscare dar e ok - parerea mea

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Am si eu o nelamurire ce este cu furtunul care este prins de supapa egr si in capat cred ca are un filtru sau ceva de genul asta, ma poate ajuta cineva cu aceasta dilema?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este furtunul prin care "respira" egr. Ce e cu el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pei ce era in capatul furtunului, "filtrul" acela mi l-a rupt mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,si in capat cred" : ceea ce vezi tu in imagini.

Codul:

037133843A Filtru supapa EGR 14 lei pe original

post-25544-0-40392100-1351001592_thumb.j

post-25544-0-96363500-1351001594_thumb.j

post-25544-0-92405000-1351001597_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata. Am dat comanda maine trebuie sa vina.

Multumesc pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

probleme cu EGR-ul am avut la 1.4 16V motor AUB; am mers cu masina la reprezentanta, schimbat EGR si adaptat plus curatat/adaptat clapeta acceleratie dar nu s-a rezolvat.

 

Eroare: insuficient air flow.

 

eroarea aparea imediat dupa stergere; masina nu consuma mai mult in schimb avea in schimb un comportament ciudat in principal cand era foarte cald afara si era in sarcina.

 

am gasit urmatorull material pe net:

 

 

dupa ce am curat (un pic superficial pentru ca nu eram foarte increzator) s-a stins becul din bord fara sa mai sterg eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest filmulet este prezentata curatarea clapetei de acceleratie.

Inseamna ca la tine s-a inlocuit valva EGR  care era functionala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul era dus; cei de la skoda au spus ca datorita functionarii defectuoase a EGR-ului (am mers ceva km cu eroarea) au fost depuneri pe admisie;

cert e ca mecanicii de acolo nu au curatat cum trebuie clapeta;

 

Oricum cred ca trebuie curatat ceva mai temeinic pentru ca in special cand e f cald afara si motorul e in sarcina parca nu are destula forta, parca se tureaza in gol. Eu zic ca tot de aici e problema probabil nu ajunge destul aer sa se faca bine arderea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi si termostatul de la admisia aer, cel situal in carcasa filtrului de aer situat in zona de unde trage aer de pe galeria de evacuare, pe al meu l-am incalzit in iarna deasupra aragazului si parea mort si chiar parca se simte mai lenesa masina cand afara sunt peste 30 de grade, inca n-am avut timp sa ma plimb cu laptopu pe masina sa vad pana la ce temperatura urca aerul in admisie dar din ce am citit aceasta nu trebuie sa depaseasca 60 de grade, in caz contrar ar fi defect acel termostat sau mecanismul ce actioneaza acea clapeta de aer cald/rece

 

in locul tau as curata si senzorul map

 

clapeta se curata pe partea inferioara + se adapteaza prin interfata sa se vada eventualele erori, la fel si egr cu precizarea ca temp. pe engine la adaptarea acestuia trebuie sa fie in intervalul 10-50 grade

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa imi trimiti cateva imagini cu cele 2 componente sa stiu unde sa caut? vine acusi canicula si devine suparatoare situatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am demontat acel soi de termostat pentru admisia de aer, sitemul e denumit " intake air preheating "

 

se vede in poze zona unde e situat in carcasa filtrului de aer respectiv capacul motorului, si din ce este format

 

trebuie sa caut doar acel bulb, sper sa gasesc in magazine

 

pana una alta circul fara clapeta sistem fiindca e prea cald afara

 

 

legat de problema ta mai bine vezi si ce zice o diagnoza, eventual o curatare/adaptare clapeta acceleratie

 

 

deja sunt offtopic si inchei aici continuam pe topicurile dedicate

post-75511-0-89270800-1369169522_thumb.j

post-75511-0-84210700-1369169532_thumb.j

post-75511-0-86590000-1369169543_thumb.j

post-75511-0-41712800-1369169554_thumb.j

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Asa arata. Am dat comanda maine trebuie sa vina.

Multumesc pentru ajutor!

Salut. Imi poti spune si mie de unde ai gasit acel filtru supapa EGR? Am cautat pe net si nu prea il gasesc. Am un golf 4 1.6 si nu mai functioneaza aceasta supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna am o intrebare cum se verifica daca lucreaza supapa egr la bornele bateriei ? care este procedura de verficare daca lucreaza stiu ca, se leaga la niste borne la capacul de baterie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pinul 1 la plusul bateriei si pinul 5 la minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!