Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

deci, surubul din centru se invarte sau nu odata cu fulia ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se invarte cu fulia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci trebuie incercat si strans surubul si blocat cu pasta antidesfacere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si multumesc pt raspuns. Am sa incerc sa strang surubul si vad ce se intampla. Am sa caut si un service pt clima, unde repara si compresoare. Preventiv.

Ma gandesc ca daca trebuie sa schimb si electrovalva si sa repar si compresorul, macar sa le fac intr-un singur loc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai strange surubul si vezi dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul trebuie sa se invarta o data cu fulia doar daca compresorul este alimentat cu curent(adica ac/clima pornita si setata mai jos decat temp ambientala).

Sistemul de cuplare este pe electromagnet. Cand este alimentat cu curent compresorul, bobina, care se gaseste pe compresor, formeaza un camp electromagnetic care trage "fata" fuliei cupland-o, astfel se antreneza partea mecanica din interiorul compresorului.

Surubul nu o sa il poti strange, deoarece se invarte impreuna cu bielele din copresor si nu ai cum sa il blochezi din exterior. Oricum 99.99% este strans.

Cel mai simplu de verificat daca compresorul este alimentat cu curent este sa masori cu o lampa de control daca primeste curent in mufa de alimentare. Daca primesti 12 V si nu cupleaza e arsa bobina de pe compresor, daca nu primesti 12V in mufa, deja se complica treaba.

 

Modificat de harrlequin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta era la generatia 4 de golf si la masinile de acea grneratie. La g5 nu mai ecasa si in pozele lui se vede ca are compresor variabil, nu cu cuplaj. 

Si , oricum, suntem in aria de B6, deci se aplica ce zic eu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,revin cu problema mea din pagina anterioara unde suspectam electrovalva...am cumarat si montat noua electrovalva de la Vemo(310 lei)incarcat si verificat din nou instalatia cu freon.....Surpiza nici acum nu porneste compresorul si nici ventilatoarele,astazi am incercat cu vechiul modul de clima si la fel nu da semne ca vrea sa porneasca,am facut din nou cateva print screenuri.

Nici la mine nu se invarte surubul de pe axul compresorului.

Este posibil sa se fi stricat compresorul?

20170506_154404.jpg

20170506_154404.jpg

Screenshot_20170506-172816.png

Screenshot_20170506-172941.png

Modificat de mrn_smn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am spus de la inceput sa nu schimbi electrovalva pana nu verifici/strangi acel surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Cristi,am incercat sa strang reapectivul surub...insa merge in gol in ambele directii...in continuare nu se invarte cu ac pornit...si nici aer nu face:(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum si cu ce ai incerct sa-l strangi, e si aici o tehnica.....

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am bagat mana usurel intre lonjeron si curea si am dat cateva ture si nu s.a deplasat nici un mm....drept este ca nu poti apasa foarte tare din cauza pozitiei ...sigur cu ea pe elevator si cu carenajul de la roata dat jos,ai pozitie mai buna si poti pune mai multa presiune pe cheie,aici aa fie secretul!?

Trebuie procedat alfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut....revin si eu cu informatii despre problema compresorului meu. Am fost la service-ul unde l-au montat (anul trecut),  mi-au schimbat fulia si a functionat A/C-ul doar vreo 4-5 ore. Bineinteles ca m-am intors la ei, au mai tinut masina inca 2 zile :( , mi-au schimbat compresorul si a mers pana mi-au montat la loc bara si scutul. Dupa aceea nu a mai pornit. Mi-au spus ca ei nu mai stiu ce sa mai faca si ca le pare rau sa-mi spuna ca ar trebui sa merg in alta parte. Curios este ca dupa ce am plecat de acolo, si-a revenit. Totusi cred ca ar trebui sa verific si electroventilatoarele sau cablajul.

Daca este ceva stricat in ventilatorul mare este posibil sa nu dea comanda celui mic? Sa fie vrun contact imperfect? Si din cauza asta sa faca figuri? Din cate am citit, daca nu porneste cel mic nu porneste nici compresorul

O zi frumosa sa aveti !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, Al Bundy said:

Depinde cum si cu ce ai incerct sa-l strangi, e si aici o tehnica.....

ce tehnica trebuie folosita,sau cum se face corect?

la cum am incercat eu nu am obtinut rezultate din pacate.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu cateva nedumeriri asupra surubului buclucas:

-se poate scoate afara din fulie pentru a pune pe el pasta autoblocanta,sau doar il desfiletez putin cat sa pot pune pasta si apoi il strang la loc?

-solutia de strangere si blocare a surubului este provizorie sau se remediaza problema "definitiv" pana pica altceva?

-care este motivul pentru care el se desface,ce se intampla acolo?

multumesc pentru rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate scoate, se pune pasta de blocare si apoi se strange la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult Cristi....stateam cu stres ca nu vreau sa il stric...vreau sa il fac cum trebuie si sa mearga..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema mea cu compresorul....intr-adevar din cauza acelui surub nu pornea compresorul.

O treaba de 10 min ma putea costa un compresor nou intr-un service :(.

Multumesc mult pentru sfaturi Cristi(raman dator de cinste).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Azi mi am reincarcat instalatia de ac.Dupa incarcare am pus clima pe low si automat ventilatoarele cupleaza dar baga rece f slab.La fel ca inainte si ca anu trecut.Am vazut pe aparatul de incarcat ca dupa 3 4 minute de mers clima pe Low o presiune era abia de 8 bar in loc de 12 si cealalta la 4 bar in loc de 2.5 .Concluzia baietilor a fost compresor dus.

Presiunile au fost masurate dupa compresor,inainte de electrovalva,deci nu cred ca e ea de vina.

Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat este curentul si cuplul absorbit de compresor ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul rece si clima pornita pe auto 16 grade :

pornitac.jpg.cb648da5cd2c0c2c67b698afac2522d9.jpgpornitac2.jpg.c6aed8265711bc6374c1dba8e5a015f7.jpg

 

 

Dupa 5 minute cu masina la relanti si clima tot pe auto la 16 grade,ventilatoarele nu erau pornite :

faraven.jpg.95fa1a513612da1aef3c1465e351d738.jpgfaraven2.jpg.c7cc748fab47a4092d7fc4cfb569f9d3.jpg

Am plecat cu masina si dupa 5 minute de mers a inceput sa bage slab rece cu clima pe low,ventilatoarele erau pornite :

cuvent.jpg.6458b4412bcdd186caaa1dec6e621b4a.jpgcuvent2.jpg.8fa1bccbda30acb01c2cf90a4d85188c.jpg

Dupa inca 5 minute de mers cu masina cu clima pe auto Low

dupa20min.jpg.90b7e12de90362ce214c41d9b38eaf7d.jpgdupa20m.jpg.73d2165f6a8b19a62796b577a63714e0.jpg



 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vad pozele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul rece am pornit clima in auto 16 grade si aveam 0.825 A , 0.820A si 1.9Nm ,6bar coolant pressure,evaportaor 32 grade,temp interior 37 de grade.

Dupa 5 minute de mers clima tot pe auto 16 ,la relanti,ventilatoarele nu erau pornite :0.805 A actual ,0.820 A ,3.5 Nm,8.2 bar,evaporator 31 grade

Am plecat cu masina si dupa 5 minute am simtit putin rece,clima era pe low,ventilatoarele au pornit :0.815 A,0.820 A,5.6 Nm,11 bar,evaporator 16 grade

Dupoa inca cateva minute de mers,tot pe low,0.830 A,0.820 A,6.2Nm,11.8 bar,evaporator 12 grade.

Cei de la service se refereau la electrovalva de sub parbriz ,ca nu are probleme.Dar e posibil sa fie problema supapa de presiune N280 din compresor nu?

 

Modificat de Ionut Leon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, pare a fi electrovalva de pe compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Al Bundy .

Am sa incep cu electrovalva intai.Trebuie sa ma uit ce tip de compresor am ca sa iau una compatibila nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!