Jump to content

Vine un miros urat in masina


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Sunt la un service specializat AC. Au 3 programe 15 / 30 / 60 minute. Am zis să merg direct pe 60 minute. Am povestit că sunt separate circuitele și a insistat sa pornesc căldura. A spus că în cazul meu trebuie să pornesc ac și să dau ventilația pe căldură. A spus că e cu atât mai eficient cu cât evaporatorul e mai uscat. 

@toni și eu până acum am stat cu AC on. De asta am fost contrariat. Și eu am introdus spumă direct în compartimentul care conține evaporatorul. 

Au spus ca pentru Leon vor ține ventilația pornită și AC oprit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai gândit un pic și a scos mufă la compresor - el se învârte dar nu mai cuplează (adică nu mai merge AC dar merge ventilatorul AC). Se mai simțea un pic de miros și a zis să îl mai țin 15 minute așa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am aceeasi problema cu mirosul neplacut in masina. Eu am cumparat masina recent si nu stiu exact care e sursa mirosului dar nu e prea important acum aspectul asta. Am de gand sa incerc solutia de la OMV in prima faza, pare destul de profi si din ce am citit in posturile anterioare e si eficienta.Apoi am de gand sa schimb filtrul de polen, motiv pentru care am achizitionat azi unul cu carbune activ. Intrebarea mea este daca sa-l montez dupa igienizare sau inainte? Sper sa scap de miros intr-un fel sau altul avand in vedere ca o igienizare la Midocar ma costa 450-500 RON???

Modificat de Skilltester
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de igienizare...si verifica sa NU ai scurgeri de apa in masina si mocheta uda pe undeva

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de raspuns. Nu cred ca e mocheta sau altceva din masina, miroase doar cu clima pornita....ma gandesc ca ar fi mirosit si cand nu merge instalatia daca era de la mocheta. 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ai citit deja ce s-a discutat pe topicul asta.

la omv baga ozon. clima pe recilculare. filtrul de polen nu are treaba cu mirosul sau cu procedura omv - il schimbi cand vrei.

la midocar iti face igienizarea cu un nebulizator cu bactericide, mai bun ca ozonul omv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat acum filtrul de polen si deocamdata mirosul a disparut. Banuiesc ca exista totusi o legatura intre miros si filtru. O sa merg si la OMV pentru siguranta. Din ce am inteles eu, problema cu mirosurile se poate rezolva in multe feluri, trebuie incercate pe rand(filtru, omv, vaporizator, samd) si una cu siguranta rezolva problema. Multumesc de raspuns. Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca filtrul vechi era ud/mucegait - era el cauza.

in 99% din cazuri, radiatorul din bord e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era destul de imbacsit dar am vazut mai rau de atat. Sper sa fi fost de la el si sa nu fiu nevoit sa ma apuc de alte operatiuni mai complicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Nu miroase urat in masina, dar vreau sa fac o igienizare a vaporizatorului  dupa care schimb si filtrul de habitaclu.Ideea este ca am fost in urma cu 2 ani la o firma care a introdus o substanta lichida de curatare cu ajutorul unui mic vermorel direct pe vaporizator, fara sa desfaca foarte mult pe sub bord...as vrea sa fac si eu acelasi lucru, am dat jos compartimentul de depozitare din bord, am dat jos motorasul de la aeroterma si nu stiu ce ar mai trebui sa dau jos ca sa ajung la vaporizator( sau pe unde sa bag teava de la aparatul de curatat)ca sa am acces cu un vermorel similar cu cel folosit de firma X.Atasez o poza cu zona partial demontata pentru lamuriri.

20200805_174327.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.11.2019 at 9:00, Muale a scris:

la midocar iti face igienizarea cu un nebulizator cu bactericide, mai bun ca ozonul omv.

Pentru ca la ozon trebuie sa stai in functie de cantitatea produsa. La omv cat dureaza operatiunea?

Bactericidele odata ce au ajuns pe suprafata, actioneaza imediat.

Ozonul are un avantaj, patrunde mai bine in textura materialelor.

Eu mi-am facut singur un generator la 12v, il folosesc periodic.

Acum vad ca se gasesc de cumparat de la chinezi si sunt destul de ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa dai prin interiorul gaurii rotunde ( 1 ) din care ai scos ventilatorul, spre centrul masinii.  Din gaura patrata ( 2 ) ce tubulatura iesea? unde mergea? 

20200805_174327.jpg.969992d7ae3dd35372f5fd9c3d2368ef.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă dă prin gaura 1, nu se opreşte în filtrul de polen? Eu l-aş da jos şi aş băga pe acolo.

2 cred că duce la picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, MyKe , filtrul de polen este deasupra ventilatorului, daca se oprea in filtrul de polen, atunci mergea sa speli prin locul filtrului si nu mai era nevoie sa demontezi ventilatorul. Corect, 2 duce la picioare. Si cred ca este un loc bun de spalat si pe acolo.

Untitled.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că vorbim de platforme diferite. Zona hașurată cu roșu e capacul filtrului de polen, care e situat după ventilator. Așa e la O2/G5.

D70E7B2E-ED75-4EB5-B030-C8B7BE4CD70F.jpeg

(a se ignora linia din stânga, e în plus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaa. Vazusem ca are Octavia 3 la semnatura. Scuze. Pt octavia 3 postasem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, IRONICK said:

 La omv cat dureaza operatiunea?

 

Nu stiu, nu am fost la ei pt ca eu am generator de ozon (la 220v)

Am inteles ca e un aparat semi-self-service, se achita o taxa de vreo 10 lei si functioneaza cateva minute.

Intr-adevar insuficient, dar poti cumpara mai multe fise.

Am intrebat de concentratia de ozon produsa de aparatele OMV dar nu am primit raspuns.

Carcasa e destul de mare dar nu cred ca e direct proportionala cu cantitatea de ozon produsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut doua igienizari cu ozon în decurs de o saptamana. La prima, l-am intrebat pe om daca sa scot filtrul de habitaclu. -Nu trebuie domnule! Merge si asa. 
Rezultatul- efect zero. Filtrul este Mann Frecious Plus (foarte eficient).
La a doua igienizare am scos fitrul si lucrurile au stat altfel.
Nu pot insă, sa nu remarc ca igienizarea cu aerosoli era mult mai eficienta si cu rezultate intinse pe un an+. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu se pune pe recirculare , ce legatura are filtrul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nr 2 se duce la picioarele pasagerului.Gaura nr 1 are un cot la 90 grd, deci nu pot baga o teava rigida.Pana la urma am scos filtrul si am bagat teava vermorelului pe acolo inspre zona vaporizatorului , dar am dat cam la intamplare.Teava ajungea in zona vaporizatorului ca lungime, dar daca nu vezi clar ce faci poti doar spera ca se curata bine....cred ca la fel au procedat si cei de la firma specializata, dar nu am vazut prea bine ce faceau.Dupa aia am montat un filtru Man Frecius Plus ( tot din asta era si anteriorul, imi pare mult mai eficient decat varianta simpla cu carbon ).

 

PS.IRONIK, poti detalia aparatul facut de tine?sigur ar mai fi si altii interesati de asa ceva, eu sigur is...Am cumparat un bec cu descarcare in vapori de mercur care se poate transforma in generator de ozon.E ditai magaoaia de 400 V, trebuie carcasa metalica plus ventilator sanatos ca sa nu se incinga la nivel periculos.Planul este sa il fac cu tubulatura de aductie spre interiorul masinii printro fereastra, din motive de siguranta. Trebuie conceput cu atentie, razele UV-C sunt periculoase ochilor iar ozonul este otravitor. Suna atractiv, nu? :))))

Modificat de alin 105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Muale said:

pai nu se pune pe recirculare , ce legatura are filtrul?

A pus pe recirculare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 7 ore, alin 105 a scris:

PS.IRONIK, poti detalia aparatul facut de tine?sigur ar mai fi si altii interesati de asa ceva, eu sigur is...Am cumparat un bec cu descarcare in vapori de mercur care se poate transforma in generator de ozon.E ditai magaoaia de 400 V, trebuie carcasa metalica plus ventilator sanatos ca sa nu se incinga la nivel periculos.Planul este sa il fac cu tubulatura de aductie spre interiorul masinii printro fereastra, din motive de siguranta. Trebuie conceput cu atentie, razele UV-C sunt periculoase ochilor iar ozonul este otravitor. Suna atractiv, nu? :))))

Ca idee, daca vrei sa iti cumperi de pe ali, dar se gasesc si la noi la alte preturi.

Un generator (Cu cat mai mult gC - poti sa folosesti si 2 generatoare intr-o cutie. Am construit ulterior un generator pentru un prieten si am pus 2buc pentru eficienta) poti sa cumperi de aici:

https://www.aliexpress.com/item/33004730310.html

Mai adaugi un ventilator la 220v:

https://www.aliexpress.com/item/33006473180.html

Si un temporizator:

https://www.aliexpress.com/item/32863371026.html

+ o cutie in care sa le pui.

PS. Igienizarea cu UV-C o folosesti pentru suprafete. Dar atentie ca razele pot distruge/decolora materialele la expunere excesiva.

 

în urmă cu 9 ore, Muale a scris:

Nu stiu, nu am fost la ei pt ca eu am generator de ozon (la 220v)

--

Am intrebat de concentratia de ozon produsa de aparatele OMV dar nu am primit raspuns.

Carcasa e destul de mare dar nu cred ca e direct proportionala cu cantitatea de ozon produsa.

Am inteles, merci.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IRONIK,ideea nu era sa folosesc sterilizarea cu UV-C...radiatiile UV-C genereaza ozon ,deci orice lampa UV-C in timpul functionarii va genera automat si ozon.Ideea era tocmai sa inchid o lampa UV-C puternica intro cutie metalica, tocmai ca sa nu ma expun eu ( sau plasticele auto :))))) )  la efectele acestor raze.Un ventilator atasat cutiei cu lampa extrage aerul din cutie care contine ozon si il impinge printrun furtun cu diametru de 60-80 cm prin fereastra masinii, in habitaclu.dupa o cura in asta, trebuie aerisit bine sa se elimine O3 si gata.

 

Interesant de altfel  si generatorul de ozon de la chinezi si e si ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare tuturor, am fost indrumat sa vin aici si sa mi cer niste pareri legate de problema ce ma incolteste. Am un golf 6 2010, 1.4 cgga aspirat. Fiind vara am zis sa folosesc si eu ac ul, merge perfect, baga rece, n am probleme cu el, in schimb, daca l dezactivez si las doar ventilatia sa mearga de exemplu pe low sau 18-19 grade (chiar si pe caldura daca l dau), baga un miros ca de ars, nu e imperecheat cu niciun sunet sa ma duca cu gandu ca ar fi gol compresorul de ac. Nu stiu ce sa i fac. Am masina de 3 ani in primi 2 ani n am patit, acum dintr o data ma lovesc de treaba asta. Vreo parere?

Sper sa mai fie activa lumea le aici vazand topic-uri din 2015🥺. Multumesc pentru raspunsuri si ca v ati luat din timp sa cititi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva auxiliary heating activat in meniul cu AC? Daca ai climatronic nu vad de ce sa dezactivezi AC-ul.....poate doar pentru un consum mai mic...dar nesemnificativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!