Jump to content

T4 - Conversie motor ARL 150cp


corvin_tdi
 Share

Postare recomandată

@ilie007

 

Ne-ar place sa faci un topic nou cu acest proiect de modificare al unui t4. Sunt convins ca am avea ce invata.

Spor la treaba si LA MULTI ANI !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, vin si eu cu o intrebare, vreau sa fac o conversie pe t4-ul meu de la 1.9 abl la un 1.9 alh 90cp, si voiam sa va intreb daca a mai facut cineva acest schimb. Cam care ar fi principalele obstacole peste care voi da, aceleasi cu ale colegului cu ARL-ul? Astept parerile voastre. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

afn-ul de 110 cai este cel mai usor de pus pe t4, alh nu este o varianta convenabila deloc

cel putin 100000 km de la conversie, multumit, merge f bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Dupa mult timp mai revin cu o traznaie!

Syncro! Sau de fapt, 4 motion, avand  motorul si cutie de golf.
Panuiesc sa ma mut "la tara" , am 2 km de la principala pana sus la teren drumul e cat de cat bun , dar fiind de piatra pierd aderenta cu platforma dupa mine. Daca e incarcata  doar duba, reusesc sa urc , dar daca mai trag ceva dupa mine pur si simplu se opreste sapand in pietris, imi trebuie si tractiune spate!

Am vrut sa incerc electric, dar m-am razgandit, ajunge un motor, e suficient cel de acum, dar trebuie sa am si pe spate tractiune.

Zilele astea ma apuc de treaba, in mare am piesele, dar trebuie sa refac evacuarea , cardanul custom, nu merg flansele de cauciuc de pe golf pe cardanul t4, la fel si diferentialul spate va fi tot golf 4 , in felul asta scap si de vasco cuplaj , va fi haldexul hidraulic de la golf etc dar mai bine dau detalii dupa ce reusesc sa mai fac cate ceva pe la ea

 

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Gata si 4 motion! 

Cutie mai scurta, sa ma ajute cu plecarea de pe loc, am studiat raportul cel mai convenabil, si chiar e ok. Inainte la 100 kmh era cam subturata cu treapta 6, acum e perfect si la plecare, si la drum lung. 

Planetare refacute pt ca s-a modificat lungimea ansamblului cutie+motor, a trebuit sa fac o placa adaptoare intre cutie si cutie de transfer pt a iesi cu un unghi corect catre spate.

Cardan refacut complet, grup si planetare spate tot asa din mai multe componente (am studiat in programe nuturile de pe diferite axe in asa fel sa se pupe lungimile, imi place ca la vw poti face multe combinati, fara sa fie nevoie de sudura sau alte soluti proaste, poti combina multe piese intre ele, cu un rezultat la fel de bun ca originalul) 

Suporti pentru grup, alta evacuare pt ca prima data facusem pe traseul cardanului.

Partea faina e ca pot actiona spatele la buton, dar si mai fain, este ca pot regla cat sa prinda spatele intre 0 si 50%

Initial il facusem 50 - 50 la buton, dar pe asfalt apar tensiuni la viraj, asa ca e undeva la 30 % spatele, cand apas butonul. In felul asta am scapat de vasco cuplajul pacatos de t4, acum este hidraulic, pe sistemul de golf 4.

Sincer, la primul test am ramas cu gura cascata, nu as fi crezut ca pot urca pe unde am urcat cu ea, usor fara demaraj, aproape de relanti, 1 treapta scurta e foarte de folos in situatia asta. 

Ma declar multumit, a fost o luna de munca si pt treaba asta, dar acum macar o pot folosi in mai multe situati dupa bunul plac. Cand am timp, pun si ceva poze. Spor la mesterit! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, va rog sa ma iertati ca nustiu unde sa ma adresez si eu cu o intrebare, am luat un t4 cu motorul schimbat de pe golf3, si merge in suturi, am inteles ca este posibil sa nu bata pompa cu injectoarele, cum este de facut? Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

            Din pacate, dupa atata munca , s-a dus jucaria!

Sigur ca important este ca suntem in viata! (am fost in masina toata familia, 2 adulti 3 copii si un copil al unor prieteni)Sunt si vatamari corporale, dar nu sunt subiectul forumului.

Evident, greu de quantificat pierderile materiale , avand in vedere ca am lucrat la masina aproximativ 8 luni, dedicat pentru aceasta masina.

Anul trecut facusem o reparatie capitala la motor, practic motorul avea sub 7000km, nu apucasem decat sa schimb uleiul dupa rodaj. 

Stiam ca T4 este o masina solida, dar nu ma asteptam sa se comporte asa bine la un asemenea impact, practic lonjeronul a preluat o buna parte din soc, bara metalica cu ranforsari s-a mulat pe lonjeron ca un staniol, iar barile de torsiune au preluat si ele impreuna cu jugul , pragul din podea care este in spatele scaunelor s-a deformat destul de tare, acolo sunt prinse capetele de la barile de torsiune. Rezervorul de sub scaune este deformat si el, practic , socurile s-au repartizat pe vreo suprafata de 1m spre spate, facand valuri podul pedalier .Destul de bine gandit! Poze din interior nu arat, este destul rosu pe acolo..

Bucurati-va de dubitele voastre, drumuri bune!656098616_WhatsAppImage2024-02-15at09_40.00_49eb65e7.thumb.jpg.46c96e534eb17a607981e22044322fed.jpg

 

WhatsApp Image 2024-02-15 at 09.40.00_25317a51.jpg

T4 accident.jpg

A6.jpg

WhatsApp Image 2024-02-15 at 09.50.53_b6c67cb1.jpg

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!