Jump to content

Discuții generale Superb 3


Makron
 Share

Postare recomandată

@nsm: mersi fain, am citit cu placere, mi-au placut impresiile, sunt in linie cu asteptarile mele. Abia (il) astept...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce puteri ciudate au la motoare! Oare prin ce difera fata de modelele europene ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt in KW in Australia. 162KW=220HP, 140KW=190HP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In dreapta spun prostii, in articol este vorba de 2.0 TSI 220 de cai (162 de kw), fix motorul european.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu de alta dar 2.0TDI apare cu 140 CP , 1.8 TSI - 162 CP si 2.0TSI cu 206...dar probabil au scris gresit KW cu CP 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt aceleasi motoare, nu e scris gresit, doar ca ei au ca referinta KW si nu CP. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca putin Off topic...judecand dupa notele celor de la caradvice Superbul are nota foarte mare, peste multe modele cu pretentii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In AU si NZ, Skoda are o imagine foarte buna, chiar vinde serios Superb acolo. Majoritatea exemplarelor de pe acolo sunt TSI280, ca sa stie o treaba :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da și restul îs TSI220 că altceva nu este de vânzare :)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai nou si TDI190 (la ei se numeste 140, ca au ca referinta KW), dar ma indoiesc ca intr-o tara care produce Holdenuri V8 si LandCriuiser pe benzina, se uita cineva la diesel.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎1‎/‎10‎/‎2017 at 9:15 AM, 75NOR said:

Nu e chiar atat de dubios, diferenta de viteza vine mai mult din "gearingul" cutiei de viteze, din raportul din cutie. Superbul are raportul final mai mare, de aici rezulta viteza mai mare.

Nu, din acelasi motor nu se pot obtne viteze mai mari doar modificand demultiplicarea.

Diferentele de viteza intre masini cu motoare identice, sunt cauzate exclusiv de aerodinamica si masa proprie. Un parbriz cu unghi mare sau un spate taiat, la viteze mari, actioneaza ca o parasuta.

Singura diferenta ce rezulta din cutiile diferite la aceiasi motorizare este turatia la care se atinge viteza maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm & @Gorillaz_Doktor & colegii care au trecut de pe Superb2 pe Superb3: Domnilor, cateva impresii despre farurile de la S3 vs. cele de la S2, se poate ? Sunt curios cum vi s-a parut trecerea (cu bune si rele)

Sper ca singurul minus sa fie doar lipsa becului aditional H7 pe faza lunga, nu si la calitatea/intensitatea luminii puse pe sosea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal mi se par mai slabe pe S3 la dum lung in afara localitatii datorita lipsei halogenului pe faza lunga. Diferenta se accentueaza pe ploaie. Nu cred ca se mai fabrica masini cu farurile de S2. Acum tendinta e pe LED cu neajunsurile de rigoare pe ud. 

Mai misto la S3 e posibilitate de a opri functia de adaptive din driving mode selection precum si LED ptr zi. Seara cand parchez masina (o bag in curte), nu mai am nevoie sa aprind xenonul. vad perfect cu luminile de zi (atat timp cat nu pun avariile). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, deci e asa cum ma gandeam.

Totusi, pe faza scurta, ar trebui sa fie cam acelasi lucru, amandoua avand Xenon cu AFS. Corect ? 

Ce vrei sa spui cu posibilitatea de a opri functia adaptive ? Adica te referi la cornering, sa-l opresti ? 

LED pentru zi e acelasi lucru cu LED pe pozitii ? Cand aprinzi pozitiile, in fata raman aceleasi LED-uri ca la DRL ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe faza scurta e la fel. 

Cand slectezi modul economic, farurile nu mai misca in functie de pozitia volanului si devin fixe. Cred ca nici corneringul nu mai merge in acest mod,

LED DRL e acelasi de la pozitii si semnalizare. Cand pornesti pozitiile, se reduce intensitatea LED la jumatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham. Oare nu se poate coda/regla ca pe pozitii, LED-ul fata sa fie la intensitate 100% ? Sau coda ca pe DRL sa fie aprinse si LED-urile spate ?

In felul asta ai avea un "DRL" fata-spate, ceea ce ar fi foarte ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa eliminam suspiciunile, lucrurile stau cam asa:

LED de pe DRL se duce la intensitate mai mica după ce aprinzi pozitiile/faza scurta pentru ca sunt foarte puternice și noaptea deranjează pe cei din fata. 

Pe modul ECO se dezactivează funcția adaptive a farurilor, nu și corneringul care nu are treaba cu AFS.

Se poate coda ca pe DRL sa se aprindă și ledurile de la stopuri, adică sa ai led fata + stopuri aprinse tot timpul.

Mie personal nu mi se pare ca becul halogen pe faza lunga face sa se vadă mai mult decât se vede la S3 cu un singur bec, însă la S3 lumina pare ca de termina mai repede pentru ca nu e de culoare galbena. Deci ca și vizibilitate e tot aia, doar poate fi perceputa diferit din motivul de mai sus. Și nu as numi dezavantaj faptul ca nu exista halogen pe faza lunga. Mie unul mi se pare inutil un bec halogen în plus din moment ce distanta pe care vezi cu faza lunga e super suficienta și pentru viteze de autostrada în Germania.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzzV: mersi de lamuriri, esti sursa de "educatie" si tips&tricks :) 

Face sens LED-ul pe DRL care sa-si micsoreze intensitatea cand aprinzi farurile. Ma intereseaza sa-mi codez pe DRL LED la stopuri, in ideea de a face masina mai vizibila "adormitilor" din trafic.

De acord si cu povestea cu faza lunga - ca si perceptie. Oricum, la cat de putin poti folosi faza lunga pe DN-uri, chiar nu prea conteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as vrea deoarece mai intru in pasaje si nu are rost sa aprind xenon ptr stopurile spate. DRL+LED spate e suficient.

Avantajul la becul extra cu halogen la S2 este ca nu e lupa si diferenta intre lumina si intuneric nu e brusca ca la S3. Culoarea galbena e anulata pe uscat de xenon in timp ce pe ud se vede mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, avantajul e ca trecerea e mai lina in intuneric, dar ca si distanta tot acolo e, doar ca o percepe ochiul diferit, dpdv al utilitatii efective as zice ca nu exista, dar pt a nu-ti obosi ochii privind in capatul zonei iluminate, era bun. Totusi, daca asta e un avantaj, faptul ca el nu exista nu as numi dezavantaj.

De exemplu, daca la locul de munca poti avea un avantaj (bonusuri la 3 luni), daca nu ai totusi bonusurile, nu poti numi "dezavantaj" asta.

Eu nu mi-am codat totusi ledurile spate sa fie aprinse tot timpul impreuna cu DRL gandindu-ma ca le scurtez destul de mult durata de viata, practic ele vor sta aprinse tot timpul, si una e peste 5 ani daca trebuie sa inlocuiesti led din faruri, alta e sa inlocuiesti si in stopuri. (cred ca stiti ce scumpe sunt toate astea comparativ cu banalele becuri cu halogen pe care le poti gasi si la 10 lei si la 100 lei, chiar comparativ cu becurile cu xenon care sunt in jur de 300 lei). Timpul e pur ipotetic, e posibil sa nu fie nevoie de interventii la ele nici dupa 10 ani, dar prefer sa nu aflu asta pe pielea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, LED in far/stop cand se ard se inlocuiesc cu tot cu far. Ce putin la Passat B6 asa era: se ardeau din ledu-uri, schimbai tot stopul. Nu sta nimeni sa deslipeasca farul/stopul ca sa inlocuiasca banda LED.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiam eu LEDurile nu se ard/au durata de viata foarte mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lucru pe care nu-l inteleg de ce lumea vrea pozitiile pe spate aprinse ziua. Haideti sa va dau un exemplu si anume Nissan Navara de la munca, au fost colegi care au patit de i-a pupat cate unul in fund. Si motivul este usor de priceput cand te uiti la luminile de pozitie si cele de frana, efectiv nu poti sesiza de multe ori o diferenta notabila. E rau de asemeni ca nu are si al treilea stop, dar in fine. Ideea este ca pe lumina puternica tocmai de asta ai nevoie, sa-ti sara usor in ochi aprinderea stopului pe frana, ca din spate oricat de tare ar veni cineva, iti vede masina si cu pozitie si fara pozitie. Luminile de zi au fost gandite sa fi vazut din sens opus si sa nu intri in depasire crezand ca masina din celalalt sens este mult mai departe. Stiu ca circula un zvon la o vreme ca Cielo argintii erau usor de confundat cu asfaltul si au fost cateva cazuri urate.

Deci eu ca idee as lasa-o asa cum este, ca nu degeaba au scos astia luminile de zi, altfel se mergea in continuare ca la vechile modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu ledurile nu se ard e poveste pt cine crede. Da, se ard greu. Dar se pot arde si repede. Sunt multe aspecte de luat în calcul când vorbești de leduri. Iar cu lămpile spate, nu as zice ca dacă le ai aprinse nu se mai vede frana cum trebuie, eu cel puțin văzând din spate stopurile la superb 3, pot spune ca sunt foarte puternice fiind numai led. Când apeși frana stopurile devin brusc extrem de vizibile, mult mai vizibile decât stopurile cu becuri normale de la majoritatea mașinilor. Într-o seara stăteam la semafor în spatele unui superb 3 care era cu frana pusa și după mai puțin de 1 minut ma dureau ochii de la lumina puternica, cei din stânga și din dreapta erau mult mai puțin "luminați" decât el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!