Jump to content

Probleme specifice motor BMP


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

NU, nu trebuie codat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok . Va multumesc tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ioncristina
On 15.10.2015 at 22:33, DragosR a scris:

Urmează pompă de 1,9?

De acord!Am trecut pe pompa de 2.0 bkd(sau 1.9 cum ziceti voi) si nu mai am probleme,singura diferenta este aceea ca trebuie la schimbul de ulei sa pun 4,2 litri acum!

Modificat de ioncristina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic 

Iti recomand sa mergi cu una la care au fost eliminati arborii de balansare ca sa vezi daca te poti impaca cu efectele secundare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ioncristina

Pompa pe care am schimbat-o preventiv la 180k avea o uzura foarte mica (ax si gaura interioara) pe pinion cu ambreiaj si lant,nu stiu cum se duce asa repede la ceilalti colegi!

Intrebare:cum ajung (si unde este)intrerupatorul ce actioneaza iluminatul in portbagaj,am spalat masina iarna trecuta si cand merge(becul)cand nu merge?

scuze:berlina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua colegi!Sunt nou aici pe forum.Am achizitionat un  Passat b6 2.0 bmp 2006 din germania la un pret bun cu 'motorproblem'.Masina cand o accelerez si la relanti si in sarcina are un fasait metalic si imi sufla ulei pe la galerie.masina nu scoate gram de fum.tin sa precizez ca turbina e ok masina trage ok.neamtul spunea ceva ca s-ar incalzi motorul dar apa nu trece de 90 si nici nu scade nivelul antigel.ieri am facut o regenerare dpf care era 88 %.atasez un link cu masina filmata de vanzator la anunt.am mai citit si am vazut ca ar putea vi o teava sparta racitor egr sau asa ceva.nu imi dau seama ce ar fi.multumesc o zi buna!

 

Modificat de darianmdf
Greseli ortografie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude o rola de la transmisie sau distributie

Si cand accelerezi garnitura dintre turbo si dpf sau sacitor gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/23/2017 at 10:33 PM, nevelast said:

Salut, am un bmp cu dsg variant de vreo 270 mii km, recent i-am schimbat volant si de atunci cand e motorul cald la pornire masina se zagaltie urat, cand e rece nu face asa.

Din aceasta causa i-am schimbat si suportul de la motor din partea stanga care era foarte obosit si spart fara a fi vreo diferenta prea mare.

Ce altceva ar trebui sa mai verific sau sa fac pentru a rezolva problema asta?

S-a rezolvat schiband carbunii si o bucsa a electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

Am schimbat si eu arborele cu came si tachetii acum 10 000 km si de atunci am consumul la relanti 0.7-0.8 si inainte aveam 0.4. Si tot odata  consumul total este cu 2-3 litri mai mare 7.5 - 8 extern , 11-12 oras. Am verificat turbina , injectoare par in regula, nu am nicio eroare pe vag com si totusi consumul este mare si raspunsul la acceleratie este cam greoi .Mentionez ca am 270 000 km si nu am curatat decat egr si clapeta de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca a fost axa cu came ?

La cat e unghiul de sincronizare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unghiul e -2.5 si marca este FAI . M-a lasat pe la cluj si am luat ce am gasit rapid am observat ca nu e cea mai stralucita marca poate de asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil problema e de la calitatea axei FAI 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin cum ne dam seama de o axa mai putin calitativa,creste cant injectata?

se modifica compesatiile pe injectoare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general cand se pune o axa ieftina tip AE cantitatea injectata creste (consumul la relanti sare de la 0.5/0.6 la 0.9/1.0)

La compensatii nu am observat anomalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine compensatiile au ramas la fel aproape de 0. Doar consumul este mult mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta o dai pe carburant,la iarna ,pana se incalzeste motorul o sa iti ia  2l la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi forumisti!

 

Postez aici pentru ca topicul cu pompa de ulei este inchis...

 

Am achizitionat in urma cu jumatate de an un passat b6 2.0tdi cod motor bmp fabricatie 10-2005 pe actele din germania.

Pana in prezent am parcurs 11.000km fara probleme semnificative... pana weekendul acesta cand am patit o chestie ciudata.

Pe traseul Bucuresti-Transalpina-Sibiu in apropiere de Ranca am primit pe bord atentionarea cu "stop oil pressure engine off" !

Imediat am oprit stiind tot de aici de pe forum de problema cu pompa de ulei...

Initial m'am gandit la ce e mai rau si m'am apucat sa caut platforma insa am constatat ca nu aveam semnal nici pe vodafone nici pe orange in zona respectiva...asa ca fortat de imprejurari am verificat nivelul de ulei si am constatat ca totul e ok, am zis sa risc si sa merg mai deparate macar sa ajung intr'un loc cu semnal gsm sa chem ajutor.

 

Am plecat cu emotii din nou la drum, am vazut ca nu a mai aparut nicio eroare, am mai oprit din cand in cand...insa fara sa constat ceva anormal in functionarea motorului... si cu toate aceste am ajuns la Sibiu fara alte probleme sau avarii in bord.

 

De la Sibiu m'am intors a-2a zi spre Bucuresti prin Transfagarasan, fara a mai aparea vreo eroare, masina functionand normal.

 

Exista posibilitatea ca aceasta eroare "stop oil pressure engine off ..." sa apara sporadic fie din cauza serpentinelor fie din cauza unui contact imperfect la vreun senzor sau trebuie sa ma ingrijorez ca ma lasa pompa de ulei?

 

Am sa atasez o poza mai veche cu baia de ulei desfacuta, poate imi spune cineva daca e modifacata pompa si am alt sistem de ungere...!?

 

Pe seria de sasiu in reteaua vw apare ca prin 2007 a avut o interventie in garantie la pompa de ulei, fara alte detalii...

 

Mai jos atasez o poza mai veche cu ce am pe masina.

 

Multumesc anticipat si imi cer scuze pentru postarea asa lunga!

2017-07-10 22.27.58.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad greșit? Nu ai faimosul ax... 

Verifica și senzorul de presiune... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa am observat si eu. Nu am grupul de balansieri. Poza este facuta cand am schimbat cuzinetii de la arbore. Acolo mai are un plastic negru "anti balbotaj" ce era demontat momentul pozei.

 

Pe tester nu am nicio eroare memorata de la incidentul de sambata.

Unde este pozitionat acest senzor de presiune?

 

Va multumesc anticipat!

Modificat de MMMarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe carcasa filtrului de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil probleme la senzor,acelasi tip de pompa am montat si eu si nu am probleme (acel antival negru din plastic este foarte important sa fie montat altfel in curbe o sa-ti indice la bord ce ai specificat tu mai sus!).Sper ca gaura de retur ulei ai infundat-o!Verifica nivelul de ulei,eu la fiecare schimb pun 4,2 litri acum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificarea nu a fost facuta de mine, asa am cumparat masina din germania!

Nu stiu despre ce gaura de retur spui, o sa rasfoiesc topicul cu pompa de ulei poate imi dau seama despre ce e vorba si verific. 

Ce simptome ar aparea daca gaura respectiva nu ar fi astupata?

Senzorul de presiune pare intreg,nu are ulei in mufa, nu am nicio eroare pe vcds. Daca se va repeta incidentul voi inlocui acel senzor.

Weekendul trecut am fost buc-orsova-cascada bigar - retur ( aprox 1000km) si nu am avut nicio eroare in bord.

La mine au intrat 4.5L ulei ca sa fie la maxim pe joja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut pompa cu arbori de echilibrare si a fost inlocuita de neamt(ai fost scutit de 16k cat am dat eu sa o inlocuiesc) iar gaura de retur cred ca a infundat-o el caci astfel iti dadea eroare continuu deci sa nu-ti faci probleme cred ca a fost totusi de la serpentine creata problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, tot caut pe forum si nu gasesc unde sa intreb...vreau sa stiu daca folosesc uleiul de motor potrivit pentru 2.0 TDI BMP.  am pus castrol 5w30 C3. din cate am vazut pe forum uleiul ar trebui sa aiba specificatia  vw 507. uleiul care il folosesc l-am identificat de pe un program identificare piese plus site Castrol. dar pe bidon scrie doar vw502 00 , 505 00 si 505 01. din cate am vazut specificatia 507 ar avea castrol 5w30 LL, sa merg in continuare pe C3 ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!