EEXCALADE

Probleme specifice motor BMP

898 postări în acest subiect de discuţie

Sper ca acest topic va ajuta pentru prevenirea si remedierea problemelor intalnite la Passat  cu motor cod BMP.

Rog sa posteze  toti  cei care au mai intampinat si alte probleme la acest tip de motor.


Problemele intalnite de mine:

 

Curatare V157,EGR si galerie.

 

Demontarea EGR-ului e foarte simpla.La galerie e putin mai complicat deoarere unele suruburi se vad doar cu oglina.Pentru a demonta galeriea e necesar sa demontati si capacul de la culbutori.La montaj am inlocuit garnitura de la galerie,garnitura de la EGR,suruburile si oring-urile.

La curatare nu recomand folosirea  Spray-urilor de genul  Gasket and Carbon Stripper , Brake Parts Cleaner Kent...etc.Am consumat produse de peste 100 ron si dupa 4 ore de munca inca nu indepartasem depunerile.

Recomand spalarea pieselor la spalatorie auto cu solutie de motor si spuma activa.In 5 minute si cu 10 ron piesele au fost curatate in proportie de 99%

Cod garnitura EGR  069131547D

Cod garnitura galerie 028129717D

Cod surub M8X45 (necesar 6 buc)  N90200604

Cod oring  N  90521604

Cod oring  N  90927302

 

post-74110-0-65408400-1393776483_thumb.j

post-74110-0-77563100-1393776524_thumb.j

post-74110-0-54442400-1393776536_thumb.j

post-74110-0-11711800-1393776544_thumb.j

post-74110-0-53364600-1393776551_thumb.j

post-74110-0-02067900-1393776619_thumb.j

post-74110-0-56799300-1393777090_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Teava presiune

Teava de plastic  dintre turbina si intercooler, se crapa la imbinarea cu furtunul de cauciuc si la baza urechii care se prinde pe blocul motor. Crapatura se poate depista dupa un test de presiune cu motorul  oprit.Daca teava e crapata se por vedea urme de vapori de ulei pe cutia de viteze.

Simtome : lipsa de putere 

Cod teava 3C0145840C (cost aprox 450 ron)

post-74110-0-59659200-1393782287_thumb.j

post-74110-0-14641000-1393782301_thumb.j

post-74110-0-87660700-1393782306_thumb.j

post-74110-0-25243400-1393782313_thumb.j

post-74110-0-04767600-1393782322_thumb.j

post-74110-0-51695500-1393782328_thumb.j

post-74110-0-39665400-1393782334_thumb.j

post-74110-0-96471600-1393782339_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Furtunas tur ulei turbina

Problema se mai regeseste si pe urmatoarele tipuri de motor: BUZ BMR si BVD fabricatie 2006-2011

Simtome: in aprox 1 minut  ramane motorul fara  ulei.Daca nu se oreste la timp ...se gripeaza . Posibil sa ia  foc deoarece uleiul  sare pe galerie si pe turbina care au temperaturi mari.(la mine a luat foc dar l-am stins imediat)

(costuri : tractare,3 litri ulei,furtun 19 ron si 2 coliere 9 ron)

Cod furtun 03G145742

Cod colier (necesar 2 buc) N 90986501

post-74110-0-77920500-1393782429_thumb.j

post-74110-0-14171200-1393782435_thumb.j

post-74110-0-50826100-1393782451_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumim pentru acest topic binevenit!  Am tot un BMP, 160 mii, iar pana acum in afara de distributie si reviziile obisnuite, nu am schimbat nimic! M-ai pus pe gânduri cu furtunasul tur ulei turbina. O sa il schimb si eu...preventiv!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Reglaj Injectoare

Necesar:

cod surub  WHT000530 necesar 4 buc (se inlocuiesc obligatoriu)

cod bolt     WHT002791 necesar 4 buc (se inlocuiesc obligatoriu)

Ceas comparator

Cheie dinamometrica

Disc de divizare

Vaselina Long Life

Reglajul l-am facut cu motorul rece la 180 grade.

Masina are 251 mii km reali si cel putin in ultimii 80 mii nu sa umblat la injectoare.Uzura pe fiecare  bolt+surub era de aprox 1.5-2mm.

Dupa inlocuire si reglare motorul raspunde mult mai bine.Zgomotul motorului la relanti e mai infundat.Consumul la relaniti a scazut de la 0.5-0.6 la 0.4  cu clima si xenoanele aprinse.

Consumul la 120 km/h mers constant pe tempomat  a scazut de la 5.1. la 4.8

Cantitatea injectata a scazut de la 3.9-4.1 la 3.3

Si compensatiile pe injectoare s-au imbunatatit.

post-74110-0-46657400-1399232778_thumb.j

post-74110-0-77230600-1399232789_thumb.j

post-74110-0-18353000-1399232799_thumb.j

post-74110-0-41184600-1399232809_thumb.j

post-74110-0-71105600-1399232815_thumb.j

post-74110-0-14667600-1399232828_thumb.j

post-74110-0-27813900-1399232861_thumb.j

post-74110-0-79409800-1399232871_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Compensatii :

post-74110-0-24320700-1399232977_thumb.p

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade-ce alte probleme a mai avut masina dumneavoastra,nu neeaparat specifice motorului bmp? Are un numar apreciabil de km si ma intereseaza ce alte piese s-au mai schimbat in afara consumabilelor uzuale.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

211000 km Schimbat garnitura de chiulasa "pierdea antigel"

Shimbat axul cu came si culbutori"uzura mare la ax si culbutori"

Pomapa de ulei uzura mare la hexagon "schimbat axul"

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

dany25360 ai avut eroare la bord in legatura cu presiunea la ulei sau ai schimbat axul de la pompa preventiv? Te intreb deoarece uzura axului si nefunctionarea corecta a pompei de ulei a dus probabil la uzura axului cu came. Masina are km reali? Ai o poza te rog cu axul de la pompa uzat? Ai verificat si uzura din haxagonul arborelui de echilibrare? Alte probleme cu motorul pana la 211.000?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Despre probleme "pompa ulei" s-a discutat AICI . Uzura axului cu came e o problema normala motoarelor PD.

Modificat de EEXCALADE
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am avut eroarea in bord de la ulei si mi-a plecat si turbina!Axul de la pompa era aproape rotunjit hexagonul in interior are putina uzura 6.1 mm dar oricum vreau sa schimb pompa sau ansablu cu un ax de 10mm!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Uzura axului cu came e o problema normala motoarelor PD.

 

sa informam corect pana la capat: despre ce motoare PD este vorba? macar litrajul daca nu cod motor.

 

Multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Colegu este vorba de 2.0 TDI PD BMP, motor cu o singura axa cu came,ce echipeaza VW PASSAT B6.

dany25360: Nefunctionarea corecta a pompei de ulei, prin lipsa presiunii acesteia, a dus la stricaciunile enumerate de tine mai sus. Motorul s-a gripat datorita uzurii axului hexagonal care nu a mai antrenat pompa. Odata rezolvata problema prin trecerea la ax de 100mm si refacerea balansierului nu o sa mai ai probleme cu motorul pentru inca 100.000-150.000. Turbina este noua/reconditionata, axa came noua, injectoare bosch fara probleme, pompa de ulei rectificata!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Turbina este reconditionata,ax came nou,culbutori noi,injectoarele nu au nici o problema!La pompa de ulei am pus axul nou de 77mm si urmeaza sa-l rectific la 100mm!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multi km fara probleme colegu! Sa ne pui o poza aici cu masina la 500.000km.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

 

Uzura axului cu came e o problema normala motoarelor PD.

 

sa informam corect pana la capat: despre ce motoare PD este vorba? macar litrajul daca nu cod motor.

 

Multumesc!

 

Aici vorbim de BMP. Dar uzura axului se regaseste la tot ce inseamna PD cu un singur ax.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut Eexcalade,

Eu am o problema asemanatoare cred la Teava de presiune,am dedus dupa ce am citit post-ul cu pricina si am facut legatura cu ce mi-a zis si mecanicul de o scurgere de langa turbina.

Numai ca mie masina imi trage ok dar se aude un suierat la 1800-2000 de ture in primele trepte.

Problema o fi de la teava de presiune sau turbina trebuie reconditionata?

Masina are 230000 km.

Ms.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude,220000 km.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este prezent zgomotul dar nu tot timpul.140.000 km reali.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La toate BMP-urile pe care le-am vazut am gasit  acea teava crapata. Se poate  verifica cu motorul oprit asa cum am scris mai sus .Fluieratul poate fi si de la turbina.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

A fost si actiune de service pentru aceasta teava in Germania, o problema binecunoscuta pentru BMP. La a mea am vazut rechemare in service la 44k km pentru asta.

Modificat de Juliaen
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema..motor 2.0 BMP acum am intrat în Buc.in treapta 1 si a 2 la decelerare se aude un zgomot ciudat..Tttrrrrrt..:).ceva de genul..in accelerare nu se aude nimic...la viteze de 15..20.km/h...la trepte mai mari nu se aude nimic .Sunetul se aude atunci cand fac frana de motor...Stie cineva ce ar putea fi?

Am o problema..motor 2.0 BMP acum am intrat în Buc.in treapta 1 si a 2 la decelerare se aude un zgomot ciudat..Tttrrrrrt..:).ceva de genul..in accelerare nu se aude nimic...la viteze de 15..20.km/h...la trepte mai mari nu se aude nimic .Sunetul se aude atunci cand fac frana de motor...Stie cineva ce ar putea fi?

Scuze..nu stiu de ce s-a dublat comentariul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca este ca o bataie .. Vezi pe la roti. Prezon slabit. Daca si dat in vreo groapa... Galma, janta stramba.

1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu am dat in nici o groapa..pur si simplu la semafor cand am plecat..am facut frana de motor si sa auzit zgomotul..Trrrr..am incercat si in treapta a 3..dar nu se aude..numai in 1 si 2..atunci cand iau piciorul de pe acceleratie...1800-1300 ture

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da este o bataie? Un huruit ? Cam a ce suna? E pe dreapta, pe stanga? La miscari de volan se aude?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.