Jump to content

Motor 1,6 BFQ


e a g l e
 Share

Postare recomandată

Poate sa ma ajute cineva va rog..

Motorul merge ff prost, consuma ulei mult (1 L. la mie), nu trage, martor sonda Lambda aprins, bate la pornirea la rece...

As dori sa-l schimb cu alt tip de motor, dar nu stiu ce se potriveste in asa fel incat sa ramana totul functional avand in vedere ca masina are B.C. si C.C pe volan.

Spun asta pentru ca as dori un motor cu 16 V..

Multumesc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 BFQ este egal cu AVU...sper sa nu ma insel poate cineva sa confirme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este egal 95%, eu am avu si intre ele sunt mici diferenta una ar fi la evacuare o garnitura are o taietura in plus la avu pt ca acolo vine lambda intr-o tevusca. dar stai linistit ca si avu consuma ulei la fel eu unul am avut liqui molly si in 8000 km a consumat 1 litru, apoi castrol 1w40 car 2 litri in 8000 acum am liqui molly 5w40 si parca nimik , darrrrr pana sa pun asta ultimul am observat ca temperatura lichidului de racire era 104 in mod normal de si in bord arata 90, mi s-a stricat termostatul si l-am schimbat si acum este 95 si in bord 90 si am mai pus in ulti o solutie de refenerat garnitura de cauciuc asta dupa ce am vazut ca in spatele motorului sub capacul de la supape era tot timpul ulei proaspat deci pe acolo scapa, si acum este dar mai rar si nivelul e la fel cred ca se incingea prea tare din cauza termostatului si se ardea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult, dar AVU este identic, bine zis, deci tot 8 valve.

Eu vreau 16 valve..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am restudiat problema şi se pare că reparaţia motorului mă costa cam 1500, deci merită...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

si ce iti face de banii astia????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentare şi schimbarea simeringurilor de la supape.

Piese cumpărate de mine:

segmenţi 250 lei;

simering supape 20 lei;

garnitură chiulasă 120 lei;

garnitură baie ulei 25 lei;

ulei 15w40 castrol 130 lei;

filtru ulei 25 lei;

garnitură galerie ev. 25 lei;

garnitură galerie ad. 40 lei.

Restul manoperă..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are rost sa pui 15w-40, nu e ulei pentru motorul asta. foloseste un 5w40.

Si nu are garnitura la baia de ulei, este silicon acolo.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

cum sa pui 15w ce vrei sa nu mai porneasca.... ai masina bun a nu caruta, am eu un vecin care pune 15w intrun vento cum avea politia odata dar are 550.000 km cu el


garnitura galerie admisie din cate stiu eu e aia de la clapeta care la mine avu e 10-15 lei nu 40


si legat delucrare garnitura aia nu trebuie schimbata acum depinde si cum arata


deci eu is foarte curios daca dupa lucrare mai consuma ulei....ssa ne tii cu update, apropo cand o duci la doctor???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, aveţi dreptate, am greşit eu.

La ulei era vorba de 5w40 recomandat de mecanic cu toate că eu ştiu de 10w40 că este recomandat de fabricant pentru acest tip de motor, iar la garnitura de baie este preţul siliconului...

Luni 10.03 o duc la doktor..

Voi ce părere aveţi, să-i pun 5w40 sau 10w40??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5w40 e recomandat de producator in principiu.  ca 10w40 are norma VW, aia e altceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbind de CASTROL, bineînţeles.  

Eu ştiu că 5w40 este un ulei sintetic iar 10w40 este semisintetic şi amândouă au norma vw.....

Modificat de e a g l e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

negraruovidiu

eu unul am avut 10w40 acum am 5w40 si parca si la rece o ia mai repede, si legat de sintetic si semisintetic eu sunt unul realist adica ori e alba ori e nearga adica cati dintre noi stiu care e diferenta efectiva pe cifre dintre ele si care la ce motor merge ca eu unul nici nu miam batut capul......:D


in cartea mea din germania ca masina e adusa deacolo scrie 2 norme, una am gasito pe 10w40 si cealalta pe 5w40 de care am acum adica nu scrie ca trebuie pus 10w sau 5w.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Aici puteţi găsi...

Col.1, baie ulei capacitate şi tip ulei

      2, c.v. manuală

      3,  c.v. automată

     4,  lichid direcţie

     5. lichid răcire    

 

 

 

 

Tabel_schimb_ulei_autoturisme.pdf

Modificat de e a g l e
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are motorul tau? Eu am 138.500(asta daca ar fi 100% reali) si nu imi consuma deloc ulei, la verificarea pe joja. O singura data am avut o problema, eram prin Austria pe autostrada, la aproximativ 300km de la start cand mi s-a aprins martorul de ulei(martor rosu) in bord si m-am cam speriat. Am oprit, am verificat si ulei era destuuuul- am cumparat 1L ulei de la peco si au intrat 300ml pana la nivelul maxim. Deci nu avea cum sa se aprinda martorul ala de la ulei, cred ca a fost o eroare de calculator. In rest, nu am avut probleme cu consumul de ulei...

Uleiul cu care a venit masina a fost Agip 5W30 si eu mi-am luat din DE Castrol 5W30, am 12.000km de la schimb si nu cred ca a consumat 300ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După bord are 168k şi ceva în realitate ea ştie. Aşa cum spui tu am descoperit eu consumul de ulei , numai că eu am completat 1,2 l. în momentul când s-a aprins martorul de bord iar de atunci am început să urmăresc nivelul pe jojă şi completez cam 1 L. la mie. în funcţie de cum merg (drumuri scurte prin oraş mai puţin şi drum lung în afară mai mult)..

A mea avenit cu 10w40 Castrol iar eu am făcut schimbul cu 5w40 tot Castrol..

Cert este că are un consum prea mare şi trebuie să-i fac ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fost la doktor.. gasit o bujie ancrasata, restul bujiilor in stare perfecta de functionare..

Deci scapat ieftin, doar simeringuri supape la pistonul 4...

Super....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujia ancrasata era la cilindrul 4? Simeringurile le-ai schibat? Daca da, doar pe cele de la pistonul4? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitură Chiulasă şi Simeringuri VICTOR REINZ 8 buc. +  Bujii NGK  BKUR6ET-10...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam care a fost costul total? Eu am dat pe Bujii NGK  BKUR6ET-10- 90 lei in Targoviste.

Bine macar ca ai descoperit. Dupa ce faci operatiunea, poate revii si spui daca s-a imbunatatit situatia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii NGK  BKUR6ET-10 = 20 lei buc.

Manopera 200 lei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Maine vreau sa schimb garnitura de la capacul culbutori ma poate ajuta cineva cu cateva sfaturi cum sa demontez galeria de admisie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

da, dar mai greu, si ai nevoie de ceva chei articulate

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

schimba uleiul in cutie, pune G052512A2 ( 1.7 litri)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!