Mosuxxx

Sfaturi achizitie Lupo

239 postări în acest subiect de discuţie

cum de ce in ce fel????

:rolleyes: stand intr-o noapte la semafor am vazut un lupo langa mine........vin eu acasa pornesc pc-u bag pe google :vw lupo ,apas ENTER si.....din acea noapte (adki acum 6-7 zile)am numai lupo in cap ,i-am exasperat pe toti din jurul meu lupo in sus lupo in jos.Intrebarile mele sunt merita sa iau un lupo tinand cont ca am 19 ani si si nu am toti banii din lume disponibili sa bag intr-o masina??se gasesc piese de schimb???chiar toate lupo consuma atat de putin chiar daca au fost forjate??sper sa primesc niste raspunsuri pt ca am nevoie de ele..Multumesc anticipat :lol:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

piese se gasesc, si motorul de 1,4 se upgradeaza f frumos se ajunge cu soft turbina & stuff la 130-140 cp lejer deci destul de mult pt ea :rolleyes:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si dupa toate astea adik la 140 cp la ce consum se ajunge???si ce stie sa faca la 140 cp :P

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Depinde, in primul rand, ce-ti doresti tu de la o masina

Eu, ca posesor de Lupo de vreo luna si ceva, dupa ce am trecut prin alte 4-5 masini, cred ca am facut o alegere buna. (In special pentru mers prin oras)

In privinta cheltuielilor pot sa-ti spun ca Lupo este genul de masina cu costuri mici de intretinere. In sensul ca nu prea se strica. Evident consumabilele sunt mai scumpe ca la o Dacie, Daewoo sau alte tipuri de sub-masini. Per-total insa, Lupo nu cere bani decat pentru detalii. Spun asta din ce am obs eu pana azi si din ce am aflat de la alti posesori. ESTE o masina fiabila. Eu am verificat multe optiuni inainte s-o iau. Si multe masini mici gen C2, Corsa, Fiesta, etc. Nu cred ca am gresit.

Mai ales ca Lupo este o adevarata masina mica-mare. La cat de mica este pe dinafara, atat de spatioasa este inauntru. (Cel putin pt locurile din fata)

Consumul este, si el un plus. Eu am 1.4TDI si pana azi, la cea ma crunta blana si cel mai nervos stil de condus am scos un consum de aproape 8%. Piese se gasesc fara probleme.

Este f bine inchegata, chiar daca are deja 7 ani. Nu ai impresia, ca la o masina frantzuzeasca, ca se intinde si se constorsioneaza la curbe sau la miscari bruste.

In concluzie, daca esti incepator este o masina buna. Este buna si pentru "profesionisti", dar important e ca e "user friendly" si e buna pt orice nivel. Daca nu obisnuiesti sa transporti oameni in spate este super. Daca vrei o masina cu care sa te distrezi cand mergi prin oras este super. Plus ca si pe sosea face o figura destul de buna. Are dimensiunile unui Matiz, confortul unui Passat, siguranta unui VW, constructia unei fabrici nemtzesti si alte lucruri bune care ar trebui sa existe intr-o masina.

Are, evident, si puncte slabe. Si ar fi alegerea ideala ca a doua masina, de oras. Sau daca nu pleci in concediu cu mai mult de un pasager. Dar una peste alta eu zic ca daca nu-ti doresti o masina tip placinta cu care sa te dai prin oras Lupo este o alegere foarte buna si mai buna decat multe masini din aceeasi clasa.

Modificat de zeneca
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Depinde, in primul rand, ce-ti doresti tu de la o masina

Eu, ca posesor de Lupo de vreo luna si ceva, dupa ce am trecut prin alte 4-5 masini, cred ca am facut o alegere buna. (In special pentru mers prin oras)

ai luat masina de aici sau din alta tara???ce imi recomanzi sa iau una adusa de afara si rulata in romania sau sa fac un drum pana in germania sau italia???dupa ce ai cumparat masina ai mai bagat ceva in ea???

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Masina am luat-o de aici si cred ca am nimerit una corecta. Adik cu km reali. Teoretic ti-as sugera sa cumperi din Germania. Si acolo se da kilometrajul inapoi dar masinile sunt macar reparate numai cu piese originale si merg pe sosele mai bune. Poti sa gasesti si la noi una ok, mai ales ca au inceput sa se aduca multe si se vand direct, fara sa fie rupte pe drumurile patriei. Ca pretz ajungi tot pe-acolo.

Eu am de bagat si am bagat in a mea ceva bani, dar nimic important. Lucruri gen, un burduf la planetara, poate amortizoare, geometrie, la primavara sau vara-cauciucuri. Poate o aparatoare de oglida laterala, ca a mea e putzin crapata, un ornament lateral care e putzin dezlipit....doar consumabile sau detalii. Altfel masina e super ok.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Zeneca said it all :Driver: ...

si eu sunt posesor de 1.4 tDI ... si dupa parerea mea este cea mai buna alegere pe care o puteam face ... ;)

raport calitate pret ... eu zic ca e alegerea perfecta :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Un alt atu ar fi ca e o masina destul de sigura, asa cum reiese din testele euroncap:

4* standard, 5* cu airbagurile suplimentare e destul de mult ptr nivelul anului 2000.

EURONCAP

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Zeneca said it all :) ...

si eu sunt posesor de 1.4 tDI ... si dupa parerea mea este cea mai buna alegere pe care o puteam face ... :D

raport calitate pret ... eu zic ca e alegerea perfecta :)

am observat ca toata lumea lauda 1.4tdi sa inteleg ca este asa bun la consum??la ce bani ajunge unu mai bunicel???

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: acest topic este destinat celor care vor sa isi achizitioneze un VW LUPO ,deacea cer ajutorul posesorilor de lupo care deja am trecut prin procesul de cumparare a unui lupo(cred ca nu a fost usor sa gasiti unul bun).astept sa ne spuneti la ce trebuie sa fim atenti si la ce sa ne uitam cand cumparam un lupo!!!!Ms

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca ,posesirii de lupo nu vor sa ii ajute si pe cei care vor sa isi achizitioneze unu ......:P

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bun ar fi sa te uiti sa scrie polo sau ceva mai mare pe fund :P

din experienta mea la ridicat masini de la vw, am ridicat 3 pana acum desi nici una lupo, cea mai mare grija e sa ajung cat mai repede la un peco, pe toate care le-am luat cred ca mergeau pe vapori de carburant aflat in filtru/pompa si pe conducte, ca daca ar fi sa ma iau dupa datele tehnice ale capacitatii rezervorului si cat a intrat la pompa inseamna ca masinile mergeau cu -1 -2 litri in rezervor :P

Modificat de sandumbogdan
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cea mai mare grija e sa ajung cat mai repede la un peco, pe toate care le-am luat cred ca mergeau pe vapori de carburant aflat in filtru/pompa si pe conducte, ca daca ar fi sa ma iau dupa datele tehnice ale capacitatii rezervorului si cat a intrat la pompa inseamna ca masinile mergeau cu -1 -2 litri in rezervor :D
deci ...sa inteleg ca,consuma mult sau putin.....fate putin mai inteles pls
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu, voiam sa zic ca de ex. in cartea masinii scrie ca rezervorul are 50 litri, si cand am ajuns la pompa, aflata la 500 metri de dealer, pompa a bagat 49.5 litri in rezervor, sau ceva de genul asta, si asta la 3 masini care le-am luat, asa ca mergi cat mai repede la cel mai apropiat peco sa nu ramai in pana sau ia cu tine o sticla de 2 litri de carburant

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
nu, voiam sa zic ca de ex. in cartea masinii scrie ca rezervorul are 50 litri, si cand am ajuns la pompa, aflata la 500 metri de dealer, pompa a bagat 49.5 litri in rezervor, sau ceva de genul asta, si asta la 3 masini care le-am luat, asa ca mergi cat mai repede la cel mai apropiat peco sa nu ramai in pana sau ia cu tine o sticla de 2 litri de carburant

:D):D)) interesanta chestie ms.... :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul lui sandumbogdan e absolut inutil in cazul achizitionarii unui Lupo, deoarece este valabil pentru o masina luata de noua de la dealer. Din moment ce Lupo nu se mai fabrica, cred ca aceasta posibilitate este exclusa din start. Si ca o paranteza, ma indoiesc profund ca vei putea sa bagi 50 l de carburant in rezervorul unui Lupo :D .

Parerea mea e ca trebuie sa ai grija ca la orice masina second hand: kilometri, starea caroseriei, starea interiorului, eventuale pete de rugina, felul cum porneste, daca scoate fum, daca vitezele se schimba cum trebuie, daca are frane bune, daca directia trage in vreo parte etc. Cel mai concludent test e la o firma care se ocupa cu asa ceva :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

aaa, e second, sorry, credeam ca e noua si o ridici de la dealer, greseala mea :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nimic NOU??????pana de idei?

;)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca un lupo bunicel gasesti intre 5000 si 6500 euro. Motorizarea 1.4 TDI consider ca este foarte buna mai ales daca te gandesti ca poti usor sa o duci la 90-95 de cai. Prietena mea si-a dorit special automata asa ca in cazul ei 1.2 tdi a fost alegerea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt posesor de lupo tot de vreo luna,si pot spune ca tot ce au zis baietii mai sus e adevarat.se simte ca e calitate nemteasca.e rezistenta,inchegata si sigura.eu am o varianta mai speciala cu care ma laud :) un 1.4FSI de vreo 100 de caluti ,cu airbaguri si tot tacamul.ce imi place la ea e locul din fata,foarte generos.din pacate o sa ma despart de ea pt ca s-a ivit o okazie si am pus mana pe ceva mai"violent"si nu am ce sa fac cu 2 masini,nici banii necesari sa le pot intretine pe amandoua..asa ca daca esti interesat,putem sa vb.

Modificat de cosmin_mme
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit ceva asemanator la peco...scrie in talon ca am rezervorul de 45l...eu am pus pompa sa fac plinul cand....pe la 25l POC...a sarit siguranta...mai ridic putin..mai bag 1 l..POC...abia am bagat 30l..si eram peste full.de precizat ca eram pe rosu cand am inceput alimentarea..deci daca cineva stie de ce s-a intamplat asta sa ma lamureasca si pe mine.alte probleme...deschiderea capotei..e un chin pt mine...se blocheaza sistemul...tre sa tin de maneta aia de plastic..cam aiurea.cu toate ca am uns toata instalatia aia de deschidere tot merge greu.mai am un amic cu un 1.4tdi cu aceeasi problema.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sfatul lui sandumbogdan e absolut inutil in cazul achizitionarii unui Lupo, deoarece este valabil pentru o masina luata de noua de la dealer. Din moment ce Lupo nu se mai fabrica, cred ca aceasta posibilitate este exclusa din start. Si ca o paranteza, ma indoiesc profund ca vei putea sa bagi 50 l de carburant in rezervorul unui Lupo :) .

Parerea mea e ca trebuie sa ai grija ca la orice masina second hand: kilometri, starea caroseriei, starea interiorului, eventuale pete de rugina, felul cum porneste, daca scoate fum, daca vitezele se schimba cum trebuie, daca are frane bune, daca directia trage in vreo parte etc. Cel mai concludent test e la o firma care se ocupa cu asa ceva :P

in plus, o eventuala tocire asimetrica a anvelopelor indica jocuri / dereglaje in directie - mare atentie sa nu fie mai mult decit o piesa uzata - poate in trecut o busitura serioasa care a lasat urme in lonjeroane si de aici tocire asimetrica a anvelopelor.

urmareste cu atentie linia masinii, distantele intre capota si aripi stinga dreapta trebuie sa fie egale, bara fata simetrica aranjata stinga dreapta, la fel hayonul in spate , bara spate , aripi; chederele daca sint foarte noi fata de anul de fabricatie al masinii iti vor indica ca ceva s-a intimplat / schimbat; chederele vechi pot ascunde sub ele (in general la colturi) urme de polish ; geamurile au inscriptionate pe ele anul fabricatiei - vezi daca face sens cu anul masinii; un test VAG com iti poate spune daca airbagurile mai sint sau nu la locul lor; motorul spalat, sters si lustruit poate sa ascunda probleme - scurgeri care nu se mai vad ; cind ajungi sa vezi masina, sa ceri ca motorul sa fie rece - testezi ridicind capota si punind mina pe galeria de evacuare - cu grija sa nu te arzi sau si mai sigur, ridici joja de ulei si pui mina pe ea; vrajeli de genul "sefu, am schimbat toate consumabilele la ea" se verifica repede - cit este de curat sau plin de praf / mizerie filtrul de ulei fata de restul din jurul lui, cit este de curat filtrul de aer, culoarea uleiului pe joja (daca uleiul este inchis la culoare sau chiar negru = este in motor de prea multa vreme); minerele de la usi au si ele niste zgirieturi lasate de timp si de cit s a pus mina pe ele pt inchis deschis, daca sint foarte lustruite si noi, ori masina este foarte noua ori sint proaspat schimbate; cauciucul de pe pedala, la fel, daca este nou si fara uzura, ori este masina noua ori a fost schimbat ca sa ascunda uzura din timp; mansonul de piele / vinilin de la schimbatorul de viteze, frina de mina, maciulia schimbatorului, etc atentie la uzura; husele de pe scaune, le ridici si te uiti peste tot sa nu ascunda sub ele scaune rupte/distruse/ arse/ cu pete; imbracaminte pe volan, la fel , sub ea poate sa fie un volan vechi si mincat de vreme iar masina sa aibe 80000 km pe bord......ori este masina mai veche ori ala care a condus-o avea manusi cu smirghel ........ uite-te la sticla de la faruri, ce scrie pe ala din dreapta (marca, producator, stanta, etc) sa scrie si pe cel din stinga; vezi uzura de la lupa / oglinda farului - sa fie la fel la ambele; vopseaua - mai ales daca este metalizata, trebuie vazuta la lumina naturala si urmarit daca are aceeasi noanta, sa nu fie efectul de perla mai des pe o parte decit pe alta, sa nu existe urme de vopsea scursa sau semne de impuritate / praf sub vopsea (in limbajul vopsitorilor se numesc "golgoaze"); sa ti mai spun?

bafta la cumparaturi :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@bbm mai ai? :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

bbm ms omule esti tare.......deja am uitat:)) :) tre sa mai citesc de cateva ori sau sa merg cu foaia dupa mine :) asta da sfat .ms incaodata

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa spun, acum circa 10 ani pe cind eram si eu pe la facultate - anul 2-3 - am fost "samsar" deci ..... a vorbit experienta de lucru :)

@net flow: daca ma gindesc mai bine.......sa ridice covorasele si sa vada uzura mochetei - eventual pete de apa / rugina uscata iesita prin mocheta; la usi (bine ca are numai 2) sa verifice suruburile de la balamale - daca au fost desfacute sigur au ramas semne pe capul surubului; daca masina a fost lovita in fata, sigur s-a umblat la suruburile de la masca fata / aripi unde se prind pe contra-aripi, piulitele cu care este prinsa capota; in portbagaj, sa ridice mocheta si sa se uite daca izolarea fonica - acea vopsea groasa de sub mocheta este uniforma :) daca mi mai aduc aminte, mai torn

PS: de obicei, cind vor sa ti ia ochii cu ceva, iti pun cu cd player foarte tare sau boxe ceva si din 3 vorbe, 4 sint despre alea, de obicei functioneaza sistemul si dupa ce ti face ala capul mare cu boxele sau cd playerul lui care este cap de serie (si de obicei luat de la ciorditori ca altfel dadea pe el mai mult decit pe masina) uiti sa te mai uiti la ce este important; a, si foarte important, daca incepe sa se jure pe neam, familie, copilasi, noroc si alte alea, sigur e cioara si sigur ascunde ceva, remarci de genul a fost a lu' soacra si mergea cu ea numai la piata, etc dar acum a facut glaucom si nu mai conduce, fugi si nu te mai uita , e sigur teapa; cartea de service care este ca scoasa din tipla si nu are nici o urma mica de vaselina / ulei pe ea, nici o indoitura, stampile clare de la reprezentante / service e posibil sa fie contrafacuta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.