Jump to content

Oprire vibranta 1.9 TDI BLS 105cp


constantinvww
 Share

Postare recomandată

Am un Touran 1.9 TDI 105 CP BLS si de ceva timp am observat cand opresc motorul ca nu se opreste lin cum se oprea odata, acum se opreste violent, cu vibratii. Am demontat clapeta shut-off valve care la mine este cu motoras, am curatat tot pe acolo, am desfacut si partea de actionare (partea cu rotitele din plastic) si nu am gasit dinti rupti/lipsa. In schimb exista un oarecare joc intre dintii rotitelor din plastic.   Am observat ca daca iau borna de la baterie, oprirea motorului este relativ mai buna pentru aproximativ 3000 km, dar iar am aceeasi problema.  Nu am coduri de eroare, iar vizibil  cand opresc motorul, clapeta se inchide, dar nu de tot, mai ramane un  aprox 1, 2 % deschis.  Poate un coleg de pe forum imi poate spune cum se poate face o adaptare a acestei clapete. Pe ross wiki nu am gasit nimic.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tampoanele de la motor le-ai verificat sa nu fie rupte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calca foarte putin pedala de ambreiaj cam 2 3 cm , daca simti vibratii , volant-ul este 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va trebui sa schimbi clapeta cu una buna. problema este de acolo, daca oprirea e mai scuturata. nu este adaptare pt ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. Am utat sa mentionez ca am cutie automata DSG. Ma gandeam ca daca nu am gasit nimic defect in ea ca poate se face o adaptare cu vag-com.

 

SIngura solutie inlocuire? Stie cineva un pret?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da as fi curios cum ai dedus tu ca ai avut probleme cu clapeta shuttoff? La mine sa ars siguranta si a aparut eroare pe motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aprox 6 ani de cand fac diagnoza si sunt si MB certified Diagnosis Tehnician

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Aceleași simptome am avut si eu la masina tot electrica valva si sa rezolvat prin schimbarea ei si a sigurantei din compartimentul motor. Binenteles ca am avut eroare pe bord si dupa ce am resetat cu vag sa rezolvat problema.

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut! am si eu o problema la touranul meu, la pornire si oprire vibreaza motorul de zici ca e de tractor ! model 2004,2 L tdi avz.  Tin sa mentionez ca am schimbat tampoanele de jos de la motor si inca unul lung ca un brat, erau facute praf. De cand le am schimbat face mai rau, ba chiar cand schimb in viteza 1 sau 2 si marsarier face un zgomot ca o trosnitura in dreapta fata a masinii. In rest cutia de viteze nu agata, motorul merge impecabil, si ambreiajul la fel. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare daca ai putea sa ii faci.Tind sa cred ca ai probleme la clapeta de shuttoff al motorului.Si cred ca motorul tau e AZV nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da este motorul AZV. Problema cea mare este ca am fost la multe diagnosticari si multi nu prea imi spun nimic concret, merg pe sistemul eliminare, adica sa schimbi jumatate de masina pe banii mei... chiar azi merg la un service, poate ma lamuresc ei. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca la scanare o sa ai mai multe erori legate si de ventilator . E arsa o siguranta la compartimentul motor. Incearca o scanare si pune aici sa vedem ce si cum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Readuc la viata acest topic, cum ai rezolvat pana la urma?  Si la mine se opreste si porneste tot tremurat, clapeta este noua, originala, tamponul anti-balans nou. Chiar nu stiu ce si unde sa mai caut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu deja sunt disperat. Eroare P2101 pe elm, dar P3101 pe VDCS.

Cu alte cuvinte, scurt la masa.

Cineva, chiar pe acest forum, scria ca boala lor e undeva sub carcasa filtrului de aer...

Dupa 2 luni de spirala si check engine aprins si tremurat la oprire, azi s-a facut mai cald si m-am apucat de treaba. Am demontat jumate de masina, dar la fire (in zona respectiva, nu am gasit probleme majore. Le-am rezolvat si 15 km totul ok, dupa care iar s-a blocat clapeta la 94.9 %.

Dupa inca 10 km, iar spirala. 

Diferenta e ca acum nu mai apare engine fault chiar la punerea contactului, ci doar cateodata...

Cred ca o sa trec la varianta cu plata, dar sa gasesc un electrician auto bun.

Modificat de Lotg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
On 22.02.2014 at 12:06, constantinvww a scris:

Am un Touran 1.9 TDI 105 CP BLS si de ceva timp am observat cand opresc motorul ca nu se opreste lin cum se oprea odata, acum se opreste violent, cu vibratii. Am demontat clapeta shut-off valve care la mine este cu motoras, am curatat tot pe acolo, am desfacut si partea de actionare (partea cu rotitele din plastic) si nu am gasit dinti rupti/lipsa. In schimb exista un oarecare joc intre dintii rotitelor din plastic.   Am observat ca daca iau borna de la baterie, oprirea motorului este relativ mai buna pentru aproximativ 3000 km, dar iar am aceeasi problema.  Nu am coduri de eroare, iar vizibil  cand opresc motorul, clapeta se inchide, dar nu de tot, mai ramane un  aprox 1, 2 % deschis.  Poate un coleg de pe forum imi poate spune cum se poate face o adaptare a acestei clapete. Pe ross wiki nu am gasit nimic.

Multumesc anticipat

Salut Constantin. Stiu ca topicul asta este de mult ,dar mă lovesc si eu cate o data cu aceeasu problema care ai ridicat-o mai sus. Deci la mine nu face de fiecare data,doar cand si cand. Tu cum ai rezilvat problema? Nu ai mai pus si rezolvarea. Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
On 2/22/2014 at 8:57 PM, lucaflo26 said:
On 4/22/2022 at 5:41 PM, Lotg said:

Eu deja sunt disperat. Eroare P2101 pe elm, dar P3101 pe VDCS.

Cu alte cuvinte, scurt la masa.

Cineva, chiar pe acest forum, scria ca boala lor e undeva sub carcasa filtrului de aer...

Dupa 2 luni de spirala si check engine aprins si tremurat la oprire, azi s-a facut mai cald si m-am apucat de treaba. Am demontat jumate de masina, dar la fire (in zona respectiva, nu am gasit probleme majore. Le-am rezolvat si 15 km totul ok, dupa care iar s-a blocat clapeta la 94.9 %.

Dupa inca 10 km, iar spirala. 

Diferenta e ca acum nu mai apare engine fault chiar la punerea contactului, ci doar cateodata...

Cred ca o sa trec la varianta cu plata, dar sa gasesc un electrician auto bun.

Si uite ca dupa un an si, de la discutia asta, problema s-a rezolvat intr-un alt mod. S-a fisurat furtunul (cot) care iese de la turbo, catre intercooler. Dupa schimbare nu mai am spirala, nici check-ul si nici eroarea.

 

Modificat de Lotg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!