Jump to content

Audi A5 sportback 2.0 Tdi 177 cp.


chetyw
 Share

Postare recomandată

De 6 zile am trecut de la passat cc la audi a5 sportback si pot sa spun ca problemele nu ma lasa nici cu modelul asta.

Amandoua le-am luat de la 0 Km. Dupa 2 zile si 200 km. s-a aprins senzorul de presiune ulei.Senzorul a doua zi nu s-a mai aprins.Ce credeti ca a avut?. Ce am  mai observat nu stiu daca e normal sa plece ventilatorul dupa ce am mers 10 min. cu masina.Temperatura motor era la 70 nici macar nu ajunsese la 90 iar afara azi de dimineata era destul de rece.Vreau sa plec maine cu ea pe la munte si nu vreau sa raman cu ea in drum cum am patit-o de 2 ori cu passat-ul cc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, nu ai cum sa te uiti fizic la nivelul uleiului la A5 (nu are joja). S-ar putea sa ma insel, totusi.

Mergi cu masina. Se strica, o duci la dealer si le-o pui in carca. Bucura-te de faptul ca e noua si in garantie.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins senzorul de presiune nu de nivel  Da asa este nu are  joja .Dar sa nu se confunde una este senzorul de presiune si alta de nivel.Sunt separate. La nivel este ok asa imi arata

Modificat de chetyw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cica masini noi....si un a5 nou sportback... cred ca ai dat pe el peste 45.000 euro. Frumoasa masina,dar este inadmisibil ca o masina noua cu 200 km la bord sa ai eroare pe presiune ulei. Nici macar din greseala sau sa zici,cine stie ce i-a venit,este inadmisibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai postat la ora 16:00 nu gaseai o reprezentanta deschisa?mai ales ca maine zici ca pleci.Nu te judec dar la asa masina(noua adica) nu merita un diy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt programat maine la ora 8 dimineata. Eram curios sa vad daca a mai intampinat cineva aceleasi probleme.Cei de la service incercau sa ma amane ca sa fac poza cu tel. daca se mai aprinde.

Modificat de chetyw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt comozi cei de la reprezentanta, mai ales cand vine vorba de garantie.

Ti s-a aprins martorul inseamna ca vei avea eroare stocata pe care o vor citi si interpreta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Nu are nimic. Asa face toate." Veniti peste 2 ani cand iese masina din garantie sa ne uitam. - Reprezentantele din Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane totusi problema: este o problema la motor sau doar eroare a senzorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bebeee ai dreptate stiam si eu raspunsul dinainte.La 8 m-am prezentat la ei la 9 a intrat in service la 10 iese fericit si spune ca a gasit cauza.Nu e problema mecanica e de la instalatia electrica ,bine ca nu ati plecat cu ea la munte si ati venit in service.Mergeti acasa ca mai dureaza cateva ore.La ora 14 veniti sa luati masina nu are nimic.Problema este ca nu scapa ei asa usor am luat garantie extinsa la 4 ani .Am procedat asa ca ma asteptam la probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si au precizat ce probleme electrice sunt? Nu prea cred ce zic ei si sunt curios care ii justificarea pentru aceasta intrare in servic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Revin după 5 ani cu o noua problema, între timp am vândut-o după 3 ani și 90.000 km. nu am mai avut nici o problema cu ea dar in 2017 am luat modelul nou și in 2018 mi s-a aprins martorul adblue fault. Am fost la ei și mi-au schimbat softul, acum după un an la fel. Ii sun și ma programează după 20 zile și când le spun ca mai am 500 km. și se oprește îmi spun sa o pun pe platforma și sa o aduc la ei dacă se oprește . A mai avut cineva problema asta cu adblue fault? sa știu dacă sa fac scandal acolo ca sigur nu e problema de soft este altceva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

eu nu inteleg la ce intri pe forum ca sa cauti rezolvari daca ai masina noua in garantie? Chiar ai timp de asa ceva, pe langa timpul care il pierzi sa le-o duci? Te duci peste aia si pana nu rezolva nu o iei. Atunci pt ce mai dai banii gramada pe masini noi daca tot pe forum pierzi vremea? Masina noua e un lux pe care nu multi in ro si-l permit. Foloseste-te de acest lux. Sa se spele pe cap cu masina, ca doar de ia esti membru cotizant la grupul vw-audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o problema destul de intalnita la masinile astea. Se schimba instalatia de injectie adblue. Am prieten cu a4 care la 90k km a avut aceeasi problema doar ca el a schimbat pe banii lui ( masina sh din germania).

Du o la garantie si ia te cu ei de gat. 

Edit: din discutiile purtate pe tema asta se pare ca o posibila cauza este adblue care nu respecta norma ISO ceruta de Audi. Iar reparatia este undevaa 6000 de ron ( inlocuirea calculatorului + instalatie + rezervor).

Valabil pentru a4/a5 B9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit de tot mai multe pb latelty cu adblue. La o masina de genul, nu vad o problema ca odata la nu stiu cat timp ( la mine cam la 2-3 luni ) sa iau un bidon de 10L cu adblue de la reprezentanta care respecta norma impusa de VW/Audi ( pentru 10-20lei in plus fata de OMV de ex )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!