radu

Probleme directie Audi TT Quatro

16 postări în acest subiect de discuţie

salut baieti.mi am luat un tt quattro 225 

am o intrebare,,,,pe udeala seminghetata ,fara esp,intru tare de ex intr un sens giratoriu masina e subviratoare la inceput intra spatele si devine supraviratoare.asa fac toate?distractiv fie vb intre noi dar putin surprinzatoare

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

da, asa fac toate cu haldex

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da,e normal;la TT,care are un puternic caracter subvirator stock,este recomandat bare anti ruliu mai groase,distantiere,un eventual refresh a bucselor si telescoapelor si nu o sa-ti mai recunosti masina.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos,am de schimbat la ea flanse amortizor si bucsele punte spate 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi deficiente le am si eu la r32 si acesta are cele mai groase bari anti ruliu ! Un haldex control salveaza situatia !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca asa a facut o neamtu.......asa o las.e ok.imi place tare masinuta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Are cele mai groase bare anti ruliu,eu mi-am upgradat TT-ul cu aceste bare,dar R32-ul are si motorul mai greu fata de 1,8t ceea ce accentueaza caracterul subvirator,adica ai castigat prin bare,dar pierzi prin greutatea motorului.

@Radu,ce model ai,pre facelift,sau facelift?Daca ai pre facelift,niste arcuri mai joase ajuta mult.

Haldex,prin natura lui e destul de nefolositor,inafara de a te ajuta sa pleci de pe loc,nu prea ajuta,parerea mea,care am si torsen pe A4;haldex controller e bun,dar scump.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu.....e fabricata oct 99 masina

Modificat de radu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

E pre facelift,cu arcuri mai inalte cu 2cm;handling-ul masinii stock e oribil,doar rapida in linie dreapta si....atat,pe drumuri virajate condusa sportiv e dezastruoasa pt o masina care se vrea sport.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mcornel iti impartasesc parerea 100% Haldexu este o imitatie de 4x4 dar cu un haldex controller se apropie de ce trebuie !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

4 arcuri n ar trebui sa fie o problema.....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mcornel iti impartasesc parerea 100% Haldexu este o imitatie de 4x4 dar cu un haldex controller se apropie de ce trebuie !

 

Iti cumperi?,costa cca 1000euro;pt mine,care fac 6-8k km pe an nu merita.

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

in principiu n am sa modific nimic.....imi place asa cum e

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Imi voi cumpara, chiar daca nici eu nu fac cu mai multi km ca tine!

Radu iti recomand arcurile de r32 ca upgrade!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

pentru cine isi permite chiar merita..cel putin asa citisem pe alte forumuri din afara ca schimbarea e destul de majora...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum sa decuplez esp ul?din buton decupleaza doar asr ul.am gasit undeva ceva dar eu am alte coduri.

Connect your lead via your PC, then go through the following options..
Soft
Code
ESP Bit
V
Original: 23049 = 101101000001001 ABS/ESP/EDL
-2048 = 100000000000 (ESP Bit)
New: 21001 = 101001000001001 ABS/EDL (no more ESP)

To perform it:
VCDS -> Coding -> 07 Login 40168
Coding 11 -> Enter 21001 in place of 23049 and "Do it" button

The ESP dash light should now always be off and this function is permanently disabled.
Steve

 

 

eu am codul 18446 de ex

Modificat de radu
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.