Jump to content

Consum ulei (Touareg 7P)


alex1500ro
 Share

Postare recomandată

Am tot citit pe forumurile din Germania si am vazut ca destul de multi se plang de consumul de ulei.

Eu am ajuns la 30000 de km si nu am avut problema asta.

Sunt curios care este situatia la celilati posesori, interesant ar fi sa treceti si ce ulei folositi cu norma de vascozitate.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a luat cam 1 litru in 15k km, cand i-am facut revizia, acuma in bord zice ca ar fi la full nivelul, si am facut cu masina 5k km de la revizie.

 

din ce am remarcat consuma ulei la drum intins, asa ca daca am sta si noi in germania sa avem autostrazi ca ei, probabil ca ar papa mai mult.

 

mie mi se pare mai ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut deja revizia la 15 mii fara sa fi consumat nimic, Acum am mai bagat 7 mii, si imi indica Full.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

50,000 si nu am completat niciodata. Am folosit Castrol de la reprezentanta dar acum folosesc Redline 5w30 si merge beton.

Oricum la nemti daca merg blana pe autobahnu lor sigur le consuma ceva, la noi la 130 la ora de abia se incalzeste bine, de la 140 in sus intra in regimul lui de croaziera facut pt autostrada nemti (daca ati observat motorul merge mai bine parca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine afirma ca un motor diesel cu turbo nu are nici un fel de consum de ulei ori nu stie ce spune ori habar n-are ce e ala motor. La fel si la mine exista un consum de ulei, dar n-am masurat exact ce cantitate este. Pot spune, ca intre revizii ia o cantitate care masurata pe sonda electronica este egala cu 3-4 gradatii. Cred ca nu e mai mult de 0.5 litri, care dintr-un total de de 7.7 litri nu cred ca ar fi ceva exagerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Eu am completat 1l inainte de prima revizie pentru ca a aparut atentionarea de nivel minim. Acum am mai facut 13000 de la revizie si nivelul este sub jumatate. Masina este folosita numai pentru drumuri lungi. Nu ma deranjeaza deocamdata, dar sper sa nu se agraveze problema in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, vreau sa-mi cumpar un Touareg, am gasit unul potrivit in Germania (cu Terrain-Tech) si cand sa-mi faca factura  im izice ca are motorul schimbat de VW la ~80000 km. Intreb de ce, au zis ca a avut micro porozitati la nivelul camerei de ardere (!). Sincer nu stiu daca e asa insa daca e asa, nu stiu ce garantie sa am ca noul motor nu va avea asa ceva. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, au schimbat motorul la 80000, dar cat are masina acum?

Una e sa aiba 100000, din care 20 cu motorul nou si alta e sa aiba 300000!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cu noul motor nu are decat vreo 5000 km, nu aia e problema. Am mai auzit de noile motoare 3.0 tdi cu probleme. Cunoasteti in RO sa fi existat vreo problema? la ce km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de probleme si ce inseamna noile motoare?

 

Eu am verificat azi uleiul si, dupa primii 9000km sunt cu el exact la jumate pe afisajul electronic.

Nu am habar cat inseamna ca volum dar sigur nu ma tine pana la revizia oficiala de doi ani.

Oricum intentionam sa-l schimb dupa maxim 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Update consum

11000 km rulati si mai am 2 linii pana la minim; astept sa le coboare si pe astea si ma duc la reprezentanta sa ma iau nitel de maretul VW.

Din 2000 am avut o gramada de renault-uri si nici unul nu a mancat ulei.

Care stie cat inseamna diferenta pana la minim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce imi amintesc eu, sunt vreo 600ml pana la maxim. Raportat la 7.7litri cat e full si la o cilindree de 3l, trage tu concluzia. La VW mergi degeaba, chiar ei declara un consum de ulei de 1-2l ulei la 15k km. Vezi ca nivelul de ulei mai urca daca aerisesti un pic carterul(deschizi busonul pe unde se pune uleiul). Si legat de consum, el exista cum e si in cazul meu. Dar am observat ca odata cu trecerea timpului scade. La a doua revizie(27k km parca erau) eram cam in aceeasi situatie, pe cand la ultima(72k km) nivelul era cu 2 linii sub maxim. Parerea mea e sa nu te mai stresezi, pune motorina buna si da-i "talpa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns VMLG.

Nu ma ingrijora ideea unui consum rezonabil, mai ales ca e vorba de un motor nou si care inca se mai lasa. Ideea e ca parca in ultima vreme s-a accentuat usor, in sensul ca in primii 9000 km a coborat la jumate si dupa aia, in mai putin de 2000, s-a dus la sfert. Vom vedea, desi sunt convins ca nu e defectiune.

Problema e ca nu stiam ce inseamna diferenta dintre minim si maxim si acum nici nu sunt in tara. Daca e de ordinul sutelor de grame, nu ma mai agit.

Cand revin in tara am sa-l completez totusi, din ratiuni de ordin psihologic, daca nu pentru altceva. Ma enerveaza sa vad "joja" aia electronica pe gol.

La multi ani tuturor, sa ne auzim sanatosi si la anul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Update:

Luat de la reprezentanta 1 bidon de Castrol (din ala verde fluorescent), bagat vreo 3-400 de grame si acu' pauza: stau ca prostu de vreo 3 zile si astept sa-mi afiseze nivelul si nimic. Sta blocat pe ecranul ala cu povestioara cu 2 minute, unde zice ca o sa-mi arate el nivelul cand o sa aiba chef, etc., etc. si asta chiar si dupa un drum Cta-Costinesti si retur, adica vreo 80 de km. O fi de la frigul de afara.

Mai exista pe undeva, ascunsa, vreo joja d'aia batraneasca sa arunc si eu un ochi la nivel sau suntem blocati in tehnologie si trebuie sa astept primavara sa vad si eu uleiul din motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joja nu exista, este doar lacasul cu un capac, poate la service sa aiba joja sa se uite fizic.

O sa-ti pun si poza cu locu dupa ce las piticu la gradinita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha, ha,


Nivelul s-a afisat azi, singur, imediat dupa pornire, cu motorul rece, nici n-a apucat sa se invarta vreun pic. Am remarcat pentru ca eram exact in meniul cu nivelul de ulei, respectiv cu asezarea stergatoarelor in pozitia de service.


Aseara nu era nimic afisat. Oricum, necunoscute sunt caile softistilor de la VW.


Alea 3-400 de grame au ridicat nivelul electronic cu vreo 4 linii, deci am putea deduce ca diviziunea afisajului electronic reprezinta cam 100 de grame.


Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

 

Eu am achizitionat masina din semnatura in noiembrie '14. Dupa revizie unde mi s-au pus in jur de 7,7litri de castrol long life3, la 2 zile mi s-a aprins nivelul in bord... Ofticat peste masura ca tampitii nu mi-au pus suficient ulei sau mai stiu eu (am experienta cu masinile foarte mica) m-am dus la ei unde mi-au mai pus 1L (jurandu-se tot odata ca au pus peste 7 litri... bun, fie). Dupa adaugare nivelul imi aprea aproape la maxim.. Apoi surpriza, dupa 2000km mi s-a aprins iar nivelul, am adaugat iar 1L. dupa alti 1500km, iar mi s-a aprins.... iar 1L.. In acesta seara am venit de la munte, dar nu inainte de a adauga pe la cota 1400 inca vreo 200ml ce mai aveam intr-un bidon deoarece... mi s-a aprins iar nivelul in bord. Masina nu lasa pata jos, am urmarit obsesiv acest lucru.. de miercuri direct service. Eram curios doar daca aveti ceva idee despre ce ar putea fi.   cca 4400 km = 3.2L  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vremuri se spunea ca, daca scoate fum alb pe la esapament atunci mananca ulei. Nu stiu daca mai e valabil la astea cu catalizatoare moderne dar poti sa verifici, cu motorul cald.

Oricum, 1L la 1500 de km este absolut anormal, doar Daciile vechi sau Trabanturile mancau atat.

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum alb (abur ziceam eu) destul de mult. Eu credeam ca este normal data fiind temperatura de afara, pana se incalzeste motorul sa scoata fum alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abur e una, fum alb de ulei ars e alta dar consumul e mare intradevar, ar trebui facuta o verificare la o reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fum alb si dupa ce se incalzeste motorul? Daca da, ala nu mai e abur, e fum, probabil de la ulei.

Poate ai totusi noroc si e o pierdere pe undeva care, chiar daca mare, nu ajunge pe asfalt. Pe scut e ulei?

Cati km are masina?

Modificat de Danmarc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate fum/abur dupa ce se incalzeste. Are 126.000km. Ma duc maine sa o ridic sa se uite pe dedesubt. Nu m-am uitat pe scut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca e vorba de motor pe benzina (eu parca asa stiu ca are hibridul), la kilometrajul asta e greu de crezut ca e ulei ars in motor. Mai degraba pierdere.

Asteptam verdictul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca in asteptare; nu de alta dar ar fi instructiv pentru toti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, scuze de intarzierea raspunsului dar nu am avut timp sa o duc in service. Abia dimineata am lasat-o acolo si la 17 ma duc sa vad ce raspunsuri imi dau baietii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!