Jump to content

Probleme cutie de viteze


Geisterfahrer
 Share

Postare recomandată

Da, dar daca speram sa nu avem nevoie de asigurare, atunci de ce-o mai platim?!

 

Si acum ontopic: asta cu cutia de viteze deja ma agaseaza, daca mi s-ar fi intamplat mie mai era cum era, insa incep sa ma intreb ca livescu: ce se intampla daca acum se rezolva cu uleiul, daca data viitoare cand va trebui schimbata cutia nu voi mai fi in garantie?!

 

Luni am programare pentru schimbat uleiul din cutie si cel de motor - as mai fi avut cam 1200km de mers cu el fata de ce zice BC-ul, dar am zis sa-l schimb acuma, daca tot duc masina in service. Asta si partial datorita "vitezei" cu care se misca dealerii VW, prefer sa nu imi blochez masina in service mai mult decat e strict necesar...

 

Oricum, promit sa o frec la maxim, si daca se aude cel mai mic scartait cu uleiul cel nou, ma duc direct inapoi. De fapt cam asta a fost si pozitia VW: incercam intai uleiul, sa vedem ce se intampla. Daca nu merge, schimbam cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare ma tem ca este numai chestiune de rulaj pana zgomotul reapare dupa inlocuirea uleiului. Daca nu iti vrei sa asumi riscul caderii unor piese dupa garantie singura solutie e o alta masina cu garantie, si problema se muta in viitor. Ce am alege e alta poveste interesanta.

 

In cazul meu lucrurile au decurs rapid, in prima zi au facut constatarea si comandata cutia, a doua zi au schimbat-o si ceva probe (20km) si a treia zi au facut revizia si am ridicat masina. Am facut doar 1000km de la schimbarea cutiei si zgomotul nu a mai aparut.

 

Btw, nu primesti masina de schimb in Germania?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, numai ca contra cost. Asa e la VW si nu preturile sunt nesimtit de mari. Aici se rezolva intr-zi daca ajungem la schimbat cutie, mai mult nu le las masina.

 

Oricum, ai vreo hartie ceva unde scrie si ce ulei ti-au pus in noua cutie?

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am primit raspuns de la Porsche Romania ca nu se poate achizitiona garantie extinsa decat pentru masinile cumparate de la dealerii din tara. Deci, m-am linistit ... sa ne rugam sa fie masina ok :)

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia extinsa pt masina cumparata in Romania e recunoscuta in afara fara probleme.

 

@Geisterfahrer: nu e scris nimic de ulei, cutia a venit cu ulei in ea, s-a montant pe masina si gata de drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dax: Pacat, era interesant sa stim poate ce ulei are. Si inca ceva...stii cumva ce cod avea cutia veche sau cea noua? Eu am NFU.

 

@livescu: Mda, naspa treaba cu extinderea garantiei in Romania. Incep sa cred ca cea mai misto optiune la cumpararea unei masini noi este garantia extinsa :coffee_lol:  Ia intreaba-i daca garantia extinsa facuta in alta tara e recunoscuta de Porsche Romania. Desi ma tem ca stim cu totii raspunsul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia extinsa banuiesc ca e o garantie pe care ti-o da dealer-ul de la care cumperi masina. Deci, totul depinde de dealer-ul respectiv daca deconteaza o lucrare facuta in Romania.

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu depinde de dealer, ci de firma de asigurari / banca cu care faci extinderea garantiei. E practic o asigurare si nimic mai mult, vezi ce-am scris mai devreme.

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat azi dimineata masina la VW. Vor schimba mai intai uleiul din cutie, sa vedem daca asta rezolva problema sau nu. Costurile estimate: ca. 200 EUR (2.5 litri ulei de cutie + manopera).

 

Faza e ca sunt in zona gri: am garantie extinsa, dar aceasta nu acopera uleiurile, fiind pausal considerate consumabile. Faza e ca uleiul nu e invechit, ca sa trebuiasca schimbat cf. intervalelor de service....:P Sa vedem cum se rezolva, insa se pare ca va trebui sa platesc eu costurile astea. In fine, macar daca asta va rezolva problema, ca daca nu, trebuie schimbata cutia. Si atunci poate ca pe cea noua o vor umple din nou cu ulei, pe care-l voi plati cel mai probabil tot eu...Grr!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au schimbat uleiul pe garantie.

 

Oricum, daca nu se rezolva situatia banuiesc ca nu ar trebui sa platesti tu uleiul... ca doar nu trebuie sa platesti incercarile lor de-a rezolva problemele masinii. Ca asa poate considera ca trebuie schimbata si distributia (care tot consumabil e) ca poate asa cred ei ca ar veni zgomotul de-acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masina ta e inca in garantie de fabrica poate. Cei doi ani ai mei au expirat in neoimbrie, de atunci sunt pe garantia extinsa.

Evident, daca situatia persista si trebuie schimbata cutia, le cer sa-mi ramburseze costurile legate de schimbatul uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pana la urma ai ramas cu 200 E dati in anul 3 de garantie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu deocamdata. Informatia de mai sus o am pentru ca m-au sunat sa-mi zica status-ul. Masina e inca acolo, cica acum se apuca sa scoata tot uleiul din cutie (pentru asta cica tre sa se dea cu masina ca sa se incalzeasca si ca curga tot). Masina e de dimineata la ei, au facut revizia su schimbul de ulei de motor, au rezolvat cu eroarea de la directie, abia acum se apuca de schimbat ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, foarte nasol. Se pare ca , garantia efectiva la VW este de fapt 2 ani.

 

Mie pe CRV, mi-a cazut cablu de frana de mana la o sapt inainte de iesirea din garantie, s-a rezolvat pe garantie ( 3 ani 100.000 km ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o sa am de platit 200 EUR pentru ulei si se rezolva treaba, sunt multumit. Cat despre comparatia cu Honda, un cablu de frana sau cativa litri de ulei nu reprezinta nimic. Uite, Kia si Hyundai dau mult mai multi ani garantie si asta nu inseamna ca-s masini mai bune...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze pt off topic.

 

Kia si Hyundai este muuuult sub Honda. Acel cablu de frana era aprox 280 EURO ( montaj inclus ) . Ideea e de garantie, adica 3 ani nu a fost fake cum se pare ca e la VW.

 

Daca VW specifica , ca uleiul in cutie manuala e pe viata, nu mi se pare normal dupa 150.000 km sa iti ceara bani ca sa schimbe uleiul sa constate posibile probleme ale cutiei.

 

Dar ca sa ne pastram in topic, mie de nou PASSAT-ul  in a 2-a la rece agatza de numai. Probabil saptamana asta, sunt pe ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As ruga un moderator sa mute toate posturile intro-o arie noua cu denumirea "probleme cutie de viteze" sau ceva d genu deoarece este foarte greu de urmarit.

In alta ordine de idei... si mie mi se pare ca intra putin mai greu in viteza a 2 a cand masina este rece, dar oare nu este normal?

Sincer sa fiu de cand va citesc posturile cu privire la cutia de viteze am impresia ca masina mea le are pe toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce am observat eu, la rece daca tin ambreajul apasat la maxim , agatza destul de tare la schimbare in a 2 -a, iar daca il las undeva pana in 60% apasat, sa zicem ca e ok, insa parca intotdeauna trebui sa caut/simt punctul unde nu agatza. Dupa ce circul 10,15 minute prin oras, diferenta in bine este vizibila. Cel mai bun test este sa probez cum schimba la alta masina cu aproximativ aceleasi motorizarerulaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine agata cand trag repede din treapta I.

Incearca sa duci din treapta I in II prin punctul mort. II dai un impuls sa iasa din treapta I, o lasi sa se duca la punctul mort si duci dupa aia in II. La mine cand fac miscarea asta intra "singura" in a II-a, nu agata deloc. In schimb daca trag direct din prima ... agata destul de rau cand e rece.

 

Intr-adevar dupa ce se incalzeste cutia, e o placere sa o conduci :)

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wtf ? astea sunt modelele noi de cutii, trebuie sa le tragi prin punctul mort ?

si cand te gandesti ca am ales manuala tocmai pt posibile probleme la dsg ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viteza a doua ziceti? La mine asta n-a fost niciodata o problema, ci viteza intai. Numai la rece, iarna, in primii 10km sa zic.

Azi, dupa 20km pe autostrada, la intrarea in parcarea unde auzeam INTOTDEAUNA zgomotul cutiei de viteze, azi nu l-am mai auzit. Sper sa nici nu-l mai aud. :D

Intrarea mai grea in viteza intai cu motorul rece n-am observat-o...dar o sa fiu atent in zilele urmatoare...

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat astazi, chestia cu miscarea prin punctul mort, nu mi se pare ca e in regula. si cand o scot din viteza 1, tot agatza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atâtea temeri pentru eventualele probleme ale cutiei automatice, și dintr-o dată apar mult mai multe la cea manuală. ..Ny Vă faceți probleme ..oricum cea manuală are costuri de reparație mult mai mici. .și oricum cred că nu sunt probleme grave ci doar unele chestii datorate cred modului in care sunt folosite. .Eu pot sa spun că am un DSG 140 de cai care merge nemaipomenit. .trebuie doar să apeși accelerația. ..nu cred că șofatul poate fi mai plăcut de atât. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@maryy22: Pai...ce sa zic....never say never ;) Cat despre DSG-uri, nu comentez (vezi rechemari si probleme cu DSG7-urile uscate). Zic si eu ca mai sus: am luat manuala de frica problemelor cu cea automatica.

 

Despre cum conduc cred ca spune multe consumul (REAL!) din semnatura. E facut inca de la inceput, deci peste 43k km. De condus conduc cam 70% pe autostrada, deci vit. 6-a. Cam ce fac eu gresit?!

 

LE: O cutie manuala m-ar costa ca. 4000 EUR daca ar trebui sa o platesc eu, dupa expirarea garantiei. Cred ca pentru una DSG mai poti pune linistit 1-2 mii de eur peste asta...;)

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masina anterioara am avut cutie automata. La un moment dat, constat ca in multe cazuri, pe la 70,80 km/h nu o tinea in viteza, lasa motorul in ralanti. Cand apasam pe acceleratie , demarajul se relua insesizabil.

 

La reprezentanta , pe tester ( cu mine de fata ) nici o eroare pe cutie. Totusi la insistentele mele au resetat parametrii cutiei si surpiza , comportamentul cutiei a revenit la normal.

 

Parerea mea e ca cel putin in RO , mecanicii nu sunt pregatiti sa faca o diagnoza competenta pe posibile probleme de cutie automata, insa pe manula, de bine de rau, in cel mai rau caz, se pot repara/inlocui  unele chestii din ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!