Paparazzi

Passat B8

781 postări în acest subiect de discuţie

Sper ca nu ma grabesc in a deschide acest topic,dar se pare ca  viitoarea generatie VW Passat este aproape gata!Si zic asta deoarece chiar de la sfarsitul anului trecut "paparazzi"au facut cateva poze spion cu noul model surprins la ultimele teste pe strada,undeva prin Franta banuiesc.Acum majoritatea zvonurilor il dau ca vedeta a salonului auto de la Paris din toamna,dar ca certitudine se stie ca intr-un fel sau altul va fii prezent in aprilie 2015 la Frankfurt!Ca detalii tehnice se stie ca este facut pe noua platforma MQB,cea pe care este pus Golf 7,avand foarte multe elemente in comun cu "fratiorul"mai mic iar noutatea cea mare o va reprezenta o motorizare Hybrid care va fii disponibila ceva mai tarziu dupa lansare,ca alte detalii mai avem greutatea care va avea cu 100kg in minus fata de B7 dar si o crestere in dimensiuni mai ales la station wagon!Cam atat pana acum pentru restu ramane de vazut.

post-83335-0-35101600-1391460526_thumb.j

post-83335-0-68536900-1391460541_thumb.j

post-83335-0-48961000-1391460548_thumb.j

post-83335-0-71334400-1391460556_thumb.j

post-83335-0-24401100-1391460566_thumb.j

post-83335-0-55676800-1391460581_thumb.j

post-83335-0-07361100-1391460591_thumb.j

post-83335-0-53941300-1391460598_thumb.j

Modificat de Paparazzi
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Unii dealeri VW sustin ca ar iesi pe piata prin octombrie 2014.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Repet,se lasa foarte asteptat la Paris Motor Show din septembrie dar poate mai amana lansarea pentru Frankfurt din 2015,ceea ce dupa parerea mea se va si intampla tinand cont ca B6 si B7 au fost la Paris!

P.S:dar ne-a lamurit colegu Hayate si in privinta lansarii care va fii atunci la Paris.

Modificat de Paparazzi
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa-l vad si eu. Trec des prin zona in care se fac testele (Vilafranca Spania). :icon_bounce:

Modificat de borav64motion
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca treci sa dai jos husa aia dupa el , sa-l putem vedea gol pusca!:)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asta va fi imposibil din pacate!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Din poze se pot observa designul stopurilor si al oglinzilor care par ca sunt copy paste de pe Golf7.

100 kg in minus inseamna ca motoarele entry level gen 1.6 tdi, se vor misca mai bine. Poate vor introduce si 1.6 tdi de 90 de cai :D ca pe B5 si 1.2 tsi de 105 cai. Un TSI mic de 1.2 cu o putere usor crescuta spre 125 de cai ar fi binevenit ca sa poata face fata concurentei (Mondeo ecoboost de 1.0 cu 125 cai)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mda,se pare ca este intr-adevar copy paste la oglinzi si stopuri dupa G7,stopurile fiind mai subtiri si mai ascutite fata de Passat b7 gen Audi Q 3,cat despre oglinzi trunchiul va porni din cargoserie si nu din coltul geamului ca acum!Per total daca stai si analizezi putin linia pe care se merge cam stiu cum va arata masina ,singura chestie este interiorul care banuiesc ca ceva in plus si putin divers fata de G7 va avea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca la interior se va apropia de actualul Audi A4, cu persoanalizare pentru gama VW. Daca va uitati, intotdeauna Golf-ul a aparut inaintea Passat-ului si a "imprumutat" dotari si forme, materiale, comenzi etc. de la acesta, idem pentru Passat si A4 (modelul nou de Passat va semana cu modelul curent de A4). Avand in vedere ca noul A4 apare la anul,cred ca si la generatia actuala vor mentine filozofia de pozitionare in gama.

Modificat de edi10000
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sunt confuz; ce treaba are Passat-ul cu A4 dpdv al design-ului!? De 2 generatii incoa' eu nu vad nicio asemanare. Sunt singurul?

Cand mi-am luat masina, am scos o alternativa din joc pentru gemuletul ala custode dintre capota si oglinda retrovizoare, cel care ramane pe loc cand e usa deschisa. Nu-i neg utilitatea, dar pe mine ma omoara!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refer la design-ul interior (forma plansei de bord, ergonomia generala) ci la calitatea materialelor si dotarile de serie si optionale. Nu vorbesc de design-ul exterior, acolo diferentele sunt evidente. Pentru a se mentine in top vanzari, noul Passat va trebui sa vina cu tehnologii noi (concurenta a avansat mult in aceasta directie) si va imprumuta dotarile de la marca premium din grup. La fel pentru A4- pe criza asta, ca sa dai 30-40 k pe o masina trebuie sa percepi masina ca aducatoare de plus-valoare si atunci trebuie sa plusezi cu ceva palpabil.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si ce e asa de "palpabil" la un Golf7 R-line care costa 53800? Un Golf7 mai dotat (CL) deja costa acum cat am dat eu pe Passat acum 2 ani (tot CL).

 

Evident ca B8-ul va avea mai multe "tehnologii noi" cum le zici tu, doar ca sa justifice pretul cu minim 10% mai mare ca actualul Passat.

 

PS. In Romania poate ca mai e inca criza (aia ce persista de vreo 200 de ani), dar masinile astea nu-s facute pentru buzunarele clientilor din Romania. Un neamt da pe un Passat "normal", adica CL++ sau HL pana la 50k EUR. Cu 30k EUR iti iei un Golf mai rasarit...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles nimic. Deci poate ca e criza la noi, dar (chiar si asa) masinile astea (VW) nu-s de buzunarul nostru...pentru ca...in DE preturile sunt mai mari.

 

Nu ti-ai luat masina din Romania? Ma insel?

 

Tind sa cred ca Passat B8 nu va avea tehnologii noi ca sa justifice pretul mai mare (!?) ca actualul Passat. E o presupunere a mea cum ca vor si ei sa fie competitivi si sa ofere inovatiile lor clientilor; dar poate nu inteleg eu strategiile lor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa zic ca daca in Romania o masina de 30k e considerata limuzina scumpa, in De o masina care costa atat e doar una normala..."masina populara" ;)

 

Da, am luat-o din Ro, si am iesit cu ca. 20% mai iefin asa. Dealerul de unde am luat-o mi-a zis ca la nivelul intregii Romanii se vand ca. 3000 (trei mii!) de VW-uri (toatel modelele!) anual. Vorbesc de masini noi. Prin comparatie, Passat sau Golf se vand anual in germania mult peste suta de mii de bucati anual (fiecare dintre modelele astea). De aia zic ca pentru VW nu prea conteaza ce zic clientii din Romania, e o piata prea mica ca sa conteze.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la interior tot de la G7 vor imprumuta adaugand unele lucruri mai "pompoase" !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor si tot domnilor va prezint in premiera noul Passat B8!Sper sa va placa mai ales ca afiseaza acest stil modern" METRO",sa-I zic asa,dar traditia din ultimul timp merge mai departe si parca este un facelift acum la B7,nu ca ar fi deranzant,este doar o constatare!

post-83335-0-58923500-1396038439_thumb.j

post-83335-0-88205000-1396038468_thumb.j

post-83335-0-81928500-1396038488_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Micro-facelift! :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

:D  B7.1...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

B7 mqb. Chiar sunt minore diferentele la exterior. Mult mai mari au fost intre b6 si b7 sau b5.5 si b6.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Poate vor fi schimbari majore la interior...cine stie :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Au luat spatele de la versiunea america si l-au facut un pic mai suplu ca pentru europeni :) Per total imi place maxim, parca are linie comparat cu actualul B7 care imi pare exagerat de simplu in design, parca luat la flex.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca asa va arata, mie nu imi inspira mare lucru fata de B7 [l-am avut 1 an incepand cu 2012, CR 140CP, DSG, HL] care sincer nu mai placut mai mult decat B6 [l-am avut 3 ani incepand cu 2009, s-a comportat genial CR 170CP, DSG, HL full fara nici o problema de service], care personal mi-a placut cel mai mult. Poate cine stie, la interior B8 sa fie ceva "amazing" desi nu ma astept sa fie diferit de G7, ca si estetica/design.

 

Ca sa nu mai spun ca noul B8 va veni cu motorizari noi, care in primul an vor da rateuri...creaand un mare disconform grabitilor care il vor achizitiona.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca asta e Passat B8, va anunt ca in China e deja lansat. Cel putin pe lateral este identic cu ceea ce circula deja pe aici. Spatele difera putin, fata difera: forma farurilor in aripa este aceeasi (din ce vad), bara si masca sunt diferite.

Modificat de EWS
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asta pare a fi mai mult un FACELIFT la Passat-ul pentru SUA .

Ala are acel gemulet dupa usa spate .

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.