Jump to content

Filtru aer sport


suzu
 Share

Postare recomandată

poate puteti sa ma jutati in alegerea uni filtru de aer sport , ex k&n pipercross etc ...

vreau sa cumpar tot kitul ... filtru , furtune .. toate nebuniile pt un Golf4 2.0i Benzina 85kW.

am gasit un pipercross la c & c , 7.5 mil , gasesc ceva mai bun in alta parte ?

mai m-a sunat cineva cu un k & n , imi zice pretul in cateva zile ca nu il are pe stoc .

o sa atasez o poza ...

multam mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 5TORM

    17

  • ninu

    15

  • Bogdan_wrc

    8

  • DORU_14

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

hai sa fac o fapta buna.

In romania Pipercros sunt importate doar de Aspad

K&N sunt importate de urmatorii: Premium Brands, Pitstoptuning si Augsburg International.

Deci de la ei trebuie sa negociezi pana la cel mai bun pret (te faci dealer sau client important ;) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot s-a deschis topicul asta ... am si eu o intrebare....

chiar se simte vreo diferenta daca schimb filtrul OEM si unul ... de genul asta ?

nu afecteaza fiabilitatea motorului ? (mizerie in motor).... la cat timp se schimba ? sau se curata ?

:offtopic: thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate puteti sa ma jutati in alegerea uni filtru de aer sport , ex k&n pipercross etc ...

vreau sa cumpar tot kitul ... filtru , furtune .. toate nebuniile pt un Golf4 2.0i Benzina 85kW.

am gasit un pipercross la c & c , 7.5 mil , gasesc ceva mai bun in alta parte ?

mai m-a sunat cineva cu un k & n , imi zice pretul in cateva zile ca nu il are pe stoc .

o sa atasez o poza ...

multam mult !

incearca la racing nick, 0747 507 752 sau info@racingnick.ro

nicu enache

aduce de la green si altele, are si ceva stocuri sau aduce repede (din experienta mea de pina acum, aduce cel mai repede) !!

bafta la cumparaturi !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot s-a deschis topicul asta ... am si eu o intrebare....

chiar se simte vreo diferenta daca schimb filtrul OEM si unul ... de genul asta ?

nu afecteaza fiabilitatea motorului ? (mizerie in motor).... la cat timp se schimba ? sau se curata ?

:P thx

Daca montezi un filtru admisie directa cu furtun, simti diferenta (la 1.8T aduce un spor garantat de 10CP la un motor tunat). Daca alegi unul sport (se monteaza in carcasa), atunci sporul consta mai mult din progresivitatea cu care accelereaza motorul decat putere (care tinde spre maxim 1CP) - fara acest filtru se sesizeaza o crestere in trepte la acceleratie.

poate puteti sa ma jutati in alegerea uni filtru de aer sport , ex k&n pipercross etc ...

vreau sa cumpar tot kitul ... filtru , furtune .. toate nebuniile pt un Golf4 2.0i Benzina 85kW.

am gasit un pipercross la c & c , 7.5 mil , gasesc ceva mai bun in alta parte ?

mai m-a sunat cineva cu un k & n , imi zice pretul in cateva zile ca nu il are pe stoc .

o sa atasez o poza ...

multam mult !

Voinea are dreptate: daca vrei PiperCross, cauta la ASPAD. Iti recomand doua modele: Venom si Viper. Primul este ideal dpdv al raportului cost/performante. Cel de-al doilea e cam scump... ~ 300 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Daca montezi un filtru admisie directa cu furtun, simti diferenta (la 1.8T aduce un spor garantat de 10CP la un motor tunat). Daca alegi unul sport (se monteaza in carcasa), atunci sporul consta mai mult din progresivitatea cu care accelereaza motorul decat putere (care tinde spre maxim 1CP) - fara acest filtru se sesizeaza o crestere in trepte la acceleratie.

L-ai incercat pe dyno, inainte si dupa?.. fara dyno-test ma indoiesc de cifre gen "10 CP numai din filtru" :)

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ce se modifica cu siguranta dupa montarea unui filtru sport este doar....sunetul :(

Stiu, pt mi-am pus unul ( K&N)niar sound-ul e bestial. Din pacate doar atat.

P.S. e mai ieftin de intretinut: nu-l schimbi doar il speli si-l uleiezi. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste filtre de aer aduc imbunatatiri indiferent de tipul motorului (motorina/benzina) ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-ai incercat pe dyno, inainte si dupa?.. fara dyno-test ma indoiesc de cifre gen "10 CP numai din filtru" :D

~Nautilus

Informatiile vin de la un posesor de 1.8T tunat si verificat pe Dyno la Upsolute-Austria. (la motor de 193CP, filtrul PiperCross Viper - filtru admisie directa + traseu carbon - aduce un spor de aproape 10CP). De altfel, posesorul are si firma tuning in Ro si este inscris si aici pe forum. Il poti contacta direct daca doresti pt orice clarificari...

Ce se modifica cu siguranta dupa montarea unui filtru sport este doar....sunetul :lol:

Stiu, pt mi-am pus unul ( K&N)niar sound-ul e bestial. Din pacate doar atat.

P.S. e mai ieftin de intretinut: nu-l schimbi doar il speli si-l uleiezi. :coolpics:

Eddie, l-ai masurat pe Dyno? Sunt curios... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceste filtre de aer aduc imbunatatiri indiferent de tipul motorului (motorina/benzina) ?

Multumesc

la diesel nu sunt sfatuite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nici o masina cu debitmetru cu fir incins sau film incins. Adica aproximativ orice masina mai noua de 8 ani (dar nu numai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andREI, ce efecte nocive cunosti dupa instalarea unui filtru aer admisie directa in general ? (nu ma refer la unul anume, desi am in gand PiperCross). Am in vedere achizitionarea unui astfel de filtru si doresc sa-ti cunosc parerea. Multumesc!

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei migreaza in timp (20 - 30 mii km) uleiul de pe elementul filtrant pe debitmetrul de aer, mai exact pe elementul incins, care "efectueaza" citirea debitului de aer. Acesta nu mai citeste prea bine fluxul de aer si e posibil uneori sa fie incalzit mai mult de modulul lui electronic peste limita de ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg deci ca nu este recomandabil...pe termen lung, indiferent de stilul de conducere? Si la chip sunt uzuri premature, daca nu pastrezi stilul de intrebuintare a masinii. De-asta intreb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit. Este un pct de vedere...De reflectat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu orice filtru de sport se uleiaza si asta este o veste buna pentru Doru si problema debitmetrului. Din cate stiu eu Pipercross este un ansamblu de bureti si NU necesita ulei. Majoritatea filtrelor insa folosesc ulei pe elementul filtrant si nu sunt recomandate impreuna cu senzorii de presiune/debit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca Pipercross ofera “induction kits” atat pentru 2.0 TDI 140 CP cat si pentru 1.9 TDI la acest din urma motor existand kituri diferite pentru Audi A3 si pentru G4 (2 variante).

Pentru Doru vad ca apare oferta aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eddie, l-ai masurat pe Dyno? Sunt curios... :emthup:

N-am apucat sa pun masina pe Dyno nici dupa remapare. ;)

Insa tind sa cred ca performantele nu s-au imbunatatit de pe urma montarii filtrului ( Bine-nteles ca 1-5 hp -daca ar fi- nu se simt la "mana"). Aerul care intra acum in motor este mai fierbinte decat inainte (cu filtru stock) - citit cu vag-com. Asa ca e posibil chiar sa fi pierdut ceva hp. Dar v-am spus ( unii ditre voi stiti ;) ) sound-ul face toti banii.

ex:

temp. rot/min

35 -6.3 2440

40 -6.3 3800

50 -6.3 4800

47 -6.3 5040

61 -6.3 5840

63 -6.3 6000

67 -6.3 6440

Toni, tu care ai motorul meu si filtru stock (parca), poate faci un log sa vedem diferentele. As fi curios.

Cred ca sunt OT. sorry

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castigul de putere e foarte mic intr-adevar.

Unele firme furnizoare de filtre de aer sport clameaza cresteri mai mari, dar cand se examineaza exemplele pozitive oferite se constata ca doar cateva modele si acelea cu puteri stock foarte mari beneficiaza realmente de cresteri de pana la 5%. Practic e vorba de modele ale unor marci renumite, dar care au “beneficiat” de o proiectare deficitara a admisiei, iar noua admisie sport, special conceputa, nu face decat sa remedieze un deficit de design.

Examinand diversele grafice oferite de diferiti constructori de filtre sport se constata ca la alte marci sau modele cu puteri stock similare se obtin cresteri mult mai mici de putere …

Inainte de a “descoperi” vwforum m-am documentat destul de mult pe net despre ce as putea faca la 2.0 TDI in afara de chiptuning.

Printre altele am avut o corespondenta destul de consistenta ca fond cu Stephan Baumeister, tehnicianul de baza al B&B, cunoscuta firma germana de tuning (cea care a dus 2.0TFSI la 350 CP).

Intr-o discutie punctuala despre posibilitatea ameliorarii admisiei si evacuarii la 2.0 TDI 140 CP el mi-a confirmat ceea ce aflasem din alte locuri de pe net si anume ca un cold air intake si o evacuare sport completa, ambele dedicate pentru 2.0TDI (!) nu ar adauga decat cel mult aproximativ 7 CP zecilor de CP obtinuti prin chiptuning si prin majorarea turbinei.

Tinand cont ca numai o evacuare completa costa mai mult decat o turbina noua, pare evident ca ameliorarea respiratiei motorului, desi masura perfect logica, are rost numai cand fondurile dedicate cresterii puterii sunt realmente mari..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu orice filtru de sport se uleiaza si asta este o veste buna pentru Doru si problema debitmetrului. Din cate stiu eu Pipercross este un ansamblu de bureti si NU necesita ulei. Majoritatea filtrelor insa folosesc ulei pe elementul filtrant si nu sunt recomandate impreuna cu senzorii de presiune/debit.

Multumesc mult pt opinie si incurajare. Nu ma grabesc sa fac modificari, vreau ceva sigur pt masina mea.

Razdan, multumesc pt link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o discutie punctuala despre posibilitatea ameliorarii admisiei si evacuarii la 2.0 TDI 140 CP el mi-a confirmat ceea ce aflasem din alte locuri de pe net si anume ca un cold air intake si o evacuare sport completa, ambele dedicate pentru 2.0TDI (!) nu ar adauga decat cel mult aproximativ 7 CP zecilor de CP obtinuti prin chiptuning si prin majorarea turbinei.

In urma discutiilor de la Tusnad cu Fusco, ma gandesc serios la un masiv upgrade hardware ATP Turbo.

Am citit foarte mult iar ei au aceeasi parere : big inlet

Au si o soluti interesanta pt evacuare, astfel incat sa nu apara probleme cu RAR-ul sau Politia.

VES

Modificat de eddie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor OT: Eddie, a propos de 1.8T, tocmai am primit un email cu ultimele noutati de la B&B, inclusiv despre VW Lupo 1.8T RS cu 300 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!