Jump to content

Probleme Motor 1.0 auc


alphso
 Share

Postare recomandată

Buna ziua. 

Am si eu o problema cu un vw lupo. Cum se manifesta aceasta problema :

-motorul trage greoi 

-la relanti din 2 in 2 secunde da cate un rateu destul de enervant

-cand accelerez usor rateul persista iar perioada la care apare este proportionala cu turatia motorului

-consumul mixt este de aprox 7%

Tin  sa precizez ca am scanteie constant, fisele si bujiile sunt noi deci ma indoiesc ca este de la sistemul de aprindere.

Deci unde m-ati sfatui sa bag creioanele?

 

Btw unde se afla filtrul pt combustibil?

 

Va rog sa nu aruncati cu pietre in mine dar acesta este primul benzinar (in afara de batrana 1310 :D   ) si inca nu-i  stiu toate naravurile.

Modificat de alphso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-o primă fază schimbă filtrul de combustibil şi de aer, mai ales dacă nu ştii când au fost schimbate.

Dacă nu se remediază nimic verifică presiunea combustibilului la ieşirea din pompă şi presiunea în rampa de admisie.

Alte cauze: aer fals, bobina de inducţie, ceva probleme conectică.

O scanare de erori ar ajuta foarte mult.

Poziţionarea exactă a filtrului nu o cunosc, dar uită-te pe sub maşină pe traseul conductelor de alimentare, dacă este ca la majoritatea maşinilor ar trebui să fie în faţa roţii din spate, dreapta.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul (filtrele) de aer nu sunt prea murdare, de aceea nici nu le-am schimbat.

O sa incerc sa schimb filtru de combustibil sa vad ce si cum se comporta. 

Inca un amanunt care nu l-am precizat ar fi faptul ca rateurile au inceput sa apara dupa ce am ajuns pe rezerva.

Deocamdata multumesc pt sfaturi si voi reveni dupa ce schimb filtru de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este şi asta o cauză posibilă. Nu mai merge pe rezervă pt. că rişti să strici şi pompa. Fă un plin cu combustibil de calitate, schimbă filtrul şi vedem după aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat filtru, pus benzina de 99, aditiv benzina dar se pare ca problema persista. :scratch:  

Mai jos am incarcat un video pt. a vedea (auzi ) cum se comporta motorul la relanti.

Modificat de alphso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rămân celelalte cauze. Dar ar trebui început cu o scanare. Vezi că în Botoşani sunt câţiva colegi cu vagcom.

Uite aici este un ataşament cu posesorii de vagcom pe oraşe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua ! Am o problema de vreo 2 ani,si m-am saturat sa tot caut raspunsuri.Nimeni nu stie ce are.

Problema: nu porneste din prima,nici vara nici iarna,nu conteaza vremea. porneste din a 3-4-5-a cheie.Dupa ce porneste nu mai am probleme.Daca sta iar 30 min oprita la fel ,porneste din a 4-a.Singura problema este pornirea,in rest motorul functioneaza ok.

Precizari: Au fost schimbate bujii,fise,bobina,a fost pusa o supapa de sens pe turul de benzina.

Am cablu vag si nu am nici o eroare,decat la abs :)) .

Daca stie careva m-as bucura tare mult sa ii dau de cap.  multumesc si astept pareri

 

PS am fost si la reprezentanta si nu au stiu.Mi-au spus sa o las 2-3 saptamani sa vada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să zicem că la aprindere nu ar fi nimic, dar la alimentarea cu combustibil nu este clarificată treaba. Chiar dacă ai pus supapa, dacă pompa este obosită şi face greu presiune tot degeaba sau dacă pierde presiune după valvă la fel. Verifică debitul pompei, presiunea pe care o face şi presiunea din rampa de admisie conform pdf. Dacă nu ai manometru, măcar verifică debitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna...Am o problema la un lupo  cod AUC din 2002 1.0 benzina

Cilindrul 4 ba functioneaza ba nu functioneaza  Sa va explic:

Am plecat de acasa , am mers 10 km  am oprit-o. Cand am pornit-o mergea in 3 pistoane.

Bujii si fise puse acum 2 luni, am verificat injectorul..adik l-am luat pe ala de pe 1 si l-am pus pe 4 si invers.. tot cil 4 nu merge.

Am luat alta bobina si am pus-o ..tot nu merge

Am verificat daca are injectorul curent....are.

Toate astea le-am facut la un interval de 4 zile.

Sa revin..... dupa 10 km a  inceput sa mearga in 3 pistoane....am plecat asa cu ea spre casa ....am ajuns acasa. am stat 5 minute, am coborat si cand am pornit-o mergea perfect.

Am mai mers cu ea 20 de km si iar a inceput sa mearga in 3 pistoane ....dar dupa 7 km de mers in 3 pistoane iar si-a revenit.

Am fost si am masurat compresia 13 pe toate

Am fost pe tester:  2 variante: 1. cand motorul merge bine in 4 pistoane imi apare codul p1340: senzor de pozitie arbore cotit/ax cu came -- atribuire defectuoasa

                                                2. cand motorul merge in 3 pistoane imi apare codul...p1340: senzor de pozitie arbore cotit/ax cu came -- atribuire defectuoasa si codul p0304 misfire cylinder 4

                                           Daca  scot mufa de la senzorul ax cu came dispare eroarea p1340 si apare doar eroare p0343 .senzor pozitie ax cu came...semnal prea inalt dar si p0304 misfire cylinder 4

Poate avea senzorul acela efect asupra pistonului 4??

Nu intele cand merge cand nu merge....daca era supapa trebuia sa pierd compresie dar am inteles ca supapa ori e dusa ori nu...

astept ceva sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.....eu am avut mai intai probleme cu pornirea ..dar la mine se oprea si in mers si de multe ori nu ma lasa sa o turez mai mult de 3000...atunci a fost senzorul de la arborele cotit.

A doua oara nu pornea  ..de multe ori ii dadeam si 10 chei.. pompa de benzina am verificat-o si ala a zis ca e buna ...baga presiune...dar nu a fost asa....am schimbat-o si totul s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,am manometru,o sa masor,dar nu cred ca o sa aiba 3 bari..m-am mai gandit eu la pompa,dar nu inteleg de ce in mers nu imi face probleme


90% e si la mine pompa,maine masor si iti spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi şi senzorul, dar prima dată verifică pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea P1340 se referă la necorelarea semnalelor dintre semnalele trimise de la senzorul de la arborele cotit (G28-găsit şi sub denumirile: Engine speed sender(nu este acelaşi lucru cu speedometer-G22), Engine resolution sender, Crankshaft sensor) cu cele primite de la senzorul arborelui cotit (G40-găsit şi sub denumirea de Hall sender).

Cauze posibile pentru această eroare pot fi:

  • distribuţie prost pusă
  • probleme la cablaj/mufă la senzorii G40 sau G28, contacte imperfecte, fire întrerupte
  • rotorul de la senzorul g28 cu probleme (asta în cazul în care senzorul nu citeşte semnalul de pe dinţii volantei şi are montat un rotor separat, nu ştiu cum este la AUC)
  • pilitură de fier adunată pe G40

Eroarea P0343 se referă la G40 şi a apărut că ai scos mufa

 

Eroarea P0304 are drept cauze:

  • probleme mecanice
  • cablaj injector
  • sistemul de aprindere
  • injector
  • senzorul de temperatură apă
  • debitmetru

Eu cred că ai probleme cu G28 pentru că el  spune cum să se regleze avansul şi să se dea scânteia/injecţia. După cum scrie în link-ul de mai jos, atunci când el iese din funcţiune sunt preluate semnalele de la  G40. La tine cred că funcţionează numai defectuos, dovadă că atunci când ai scos mufa de la g40 şi a rămas G28 singur merge prost

http://engine-codes.com/p0343.html

 

Este doar o părere, am mai ataşat un mod de verificare a cablajului la G28 (cam aşa se verifică la orice senzor).

 

PS

 

Buna...Am o problema la un lupo  cod AUC din 2002 1.0 benzina

 

Arosa fiind surioara lui lupo nu trebuie să-i faci schimbare de sex de câte ori postezi pe aria de lupo. Să nu rămână cu sechele :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat presiunea pe furtunul care vine de la pompa spre rampa (tur) si mai mult de 1,7 bari nu a urcat. 1,7 bari dupa ce am pus contactul de mai multe ori pana nu s-a mai auzit pompa.  

As dori sa stiu cum as putea verifica releul pompei, Ma gandesc sa nu ma pun sa cumpar aiurea piese,ca e criza.

Presiunea ar trebui sa fie de 3,2 bari,din momentul in care deschid usa,si dupa contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se verifica conform pdf-ului ataşat mai sus prin alimentarea continuă a pompei pentru timpul specificat. Pentru asta scoţi releul de la pompă şi bagi un fir în locurile unde intră pinii 2 şi 8.

Releul nu ştiu cum se verifică pentru că nu este un releu obişnuit doar cu înfăşurare, are şi un montaj electronic înăuntru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat problema pornirii greoaie. POMPA DE BENZINA DEFECTA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu o problema la un Seat Arosa(in mare parte VW Lupo) in sensul ca nu mai vrea sa porneasca defel.Electromotorul invarte,dar se pare ca nu se mai amorseaza pompa cand introduc cheia in contact.Am verificat siguranta pompei-e ok.Benzina are.Ce altceva ma sfatuiti sa verific inainte de a o duce la un electrician?Mentionez ca in timp ce ii dau cheie EPC ramane aprins pe bord.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi de vină releul care comandă pompa.

Verifică dacă ai tensiune la bornele pompei, dacă da atunci a decedat pompa, dacă nu atunci releul. EPC ul trebuie să se stingă după ce porneşte motorul, nu?

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniloaia Sorin

@czucas

Am avut o problema asemanatoare; se oprea aiurea, fara nici o eroare in VAG. Schimbat releu, pompa ...fara rezultat. Am banuit cablaj cu probleme... am pus pompa de alimentare "pe direct", prin siguranta cu alimentare din contact, cu comutator si cu cablu cu sectiune mare. Solutie tipic "romaneasca" dar functionala  !  Caz inchis !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa desfaci furtunul tur care vine in rampa de injectoare si vezi daca e presiune pe el,daca iti curge benzina . E posibil sa ai presiune pe instalatie si sa nu fie nevoie sa mai bage pompa,automat sa porneasca cand scade presiunea. E posibil sa fie senzor arbore cotit. EPC-ul vine de la Electronic Pedal Control (banuiesc ca ai pedala de acceleratie electronica) . E posibil sa aiba pilitura de fier pe senzor . Eu am facut o proba cu el scos si nu vroia sa imi porneasca deloc. Incearca una din variante si anunta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor celor care au venit cu idei.Am rezolvat problema cu pornirea de vina fiind bujiile umezite.Pompa functioneaza optim.Masina a fost pornita de altcineva cu pedala apasata si se pare ca nu e deloc indicat.Masina are 131.000 km reali zic eu avand zvac la cei 50 de caluti.Cureaua de distributie pare a fi originala si arata destul de bine.Ar fi necesara schimbarea ei

si ma intreb daca merita schimbat tot chitul de distributie sau doar cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Am si eu o problema cu un lupo cu motor auc. Imi face vacuum mare la busonul de ulei.am observat ca imi lipseste o piesa de la vacuum si nu stiu ce rol are si unde as putea sa o gasesc.este cea incercuita in imagine

post-156013-0-46147300-1438423268_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna ziua.Nou posesor de lupo si am cam început cu o problema,da impresia că merge în trei pistoane.Bujii noi+ filtru de aer nou.Masina pornește normal,pompa se aude normal am făcut și scanare am erorile din poza.mulțumesc (Masina se aude si se manifesta identic cu mașina lui Alphoso)rog un pic de ajutor

IMG-20160321-WA0003.jpg

Modificat de ciprian 130
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!