Jump to content

Probleme cu pornirea 1.9tdi ALH


rolands1983
 Share

Postare recomandată

Mai verifică rezistenţa dintre pinii 112 şi 104 de la mufa ECU spre senzor (cu mufa de la senzor scoasă) şi între aceiaşi pini şi  borna minus a bateriei. Nu ar trebui să fie nici o rezistenţă (pui multimetrul pe o scală mai mare gen 200 kohmi). Dacă nu apare nici o rezistenţă atunci cel mai probabil senzorul este de vină

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e cu 4 pini..C și D merg la ecu.

La pin C e zero..La pin D e 02,0.

Cu contactul pus.

Am măsurat în mufa și borna minus.

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, Florin Flr, said:

Am verificat doar continuitatea firelor din mufa in ecu. E ok.

Îmi apare eroare.

17663 senzor temperatura lichid de răcire ( G62)

P1255-35-10-scurt la masă- intermitent

DAr intre fire si masa sau intre fire si plus ai verificat? DAr intre ele ?

 

1 hour ago, Florin Flr, said:

La mine e cu 4 pini..C și D merg la ecu.

La pin C e zero..La pin D e 02,0.

Cu contactul pus.

Am măsurat în mufa și borna minus.

 

Daca intre C si masa e scurt, nu e clar unde e problema?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuitate pe ambele fire exista.

O explicație mai pe românește..cum masor..cu mufa la ecu scoasă sau băgată?cu contact pus sau nu?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufele scoase din ecu si senzor. 

Eu zic sa tragi cablaj separat de la senzor la ecu motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe instruments sta fix la 30 de grade temp.la antigel..

Pe Engine era 2,7 grade și a urcat la 25 de grade.

Asta că am pornit motorul..

Nu indică pe instruments decât după ce urca apa pe Engine aproape de 30 de grade..după aceea incepe să crească..

 

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema prin înlocuirea senzorului cu unul marca Hella..nu era problema de cablaj..nu mai apare nici eroarea,bujiile stau aprinse mai mult dim.si pornește ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/15/2021 at 1:09 PM, Nenciu Victor said:

La ALH e normal sa nu sa se auda pompa de motorina, la punerea contactului ? 

Intreb pentru ca am schimbat-o, tot asa probleme cu pornirea, verificat baterie, alternator, electromotor, relee, toate sunt bune, am schimbat bujiile, 3 din 4 erau arse desi au fost schimbate acum 2 ani si a mai ramas pompa. 

Am schimbat pompa, pus VDO la fel ca cea care era pe masina, porneste mult mai bine acum si se simte un pic diferenta la accelerare, are un pic mai mult zvac :)) . Am luat pompa acasa sa o desfac sa vad ce e in ea, problema ar fi ca nu mai tinea presiunea pe instalatie si trebuia pus contactul de mai multe ori sa faca presiune. 

Dupa ce mi-au montat-o la service la primul contact nimic, al doilea nimic si dupa la al treilea am pus contactul si am pornit-o, am pus de 2 ori contactul sa aud pompa cea noua dar nimic ... Cei de acolo mi-au spus ca e posibil sa fie pompa silentioasa ... De asta vreau sa va intreb si pe voi cei care aveti ALH daca auziti pompa la punerea contactului. 

Legat de injectoare, vazusem un post cu cateva pagini in urma si vreau sa va spun ce mi s-a spus si mie de catre un mecanic care reconditioneaza injectoare, ca cele de pe ALH nu se pot testa ca alte modele, in afara de faptul ca poti vedea valorile pe VCDS, cam atat si ca extrem de greu pica mai ales cele OEM si greu se infunda :) 

Va multumesc !!! 

 

Edit : Am desfacut pompa veche si era murdara inauntru, masina avand 300 de mii de kilometri, alimentata in ultimii 15 ani de la LukOil si de cand a ajuns la mine de la OMV. Cred ca se putea repara, dar cine a stiut ... Am curatat-o cu spray de frane si dupa am clatit-o cu apa si cam asta e rezultatul. 

In ultima poza are un O ring pe retur, cred ca e, care cred ca este responsabil cu tinerea presiunii ... Cred nu stiu ... Parea in stare buna, e un pic plastificat dar nu stiu daca asa trebuie sa fie sau nu ... Nu cred ca are ce sa se auda cand amorseaza, toate piesele se misca lejer cu mana, probabil cand face presiune ... 

 

Daca sunt off topic, imi cer scuze dar poate aceasta mica documentare poate ajuta :)

 

Nu se aude pt ca nu are pompa ALH-ul. e doar un sorb si un plutitor cu indicatie de nivel. Are o supapa de sens pe tur, e o bila care se aseaza pe un canal, probabil iti era infundata. Am mai intalnit asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna dimineata! Am si eu nevoie de ajutor pentru cine cunoaste.

Am un Golf4 1,9 ALH care a mers perfect pana cand intr-o dimineta cand am vrut sa plec cu ea nu a mai pornit.

Am observat sa pe furtunul de intrare in pompa de injectie (admisie) este furtunul gol.Am zis ca s-a fisurat un furtun ceva...verific furtunele ...le inlocuiesc..verific in rezervor...totul ok. Cand am vrut sa pornesc iarasi nimic...nici un semn. Am zis sa o trag cu alta masina poate se amorseaza pompa de injectie mai bine si o sa porneasca... Cand am tras-o am constatat ca curge motorina pe la pompa de injectie..pe la capul hidraulic.

 Am vorbit cu un mecanic si mi-a facut semnele la distributie si am dat pompa joc si am schimbat oringul de la capul hidraulic.

 Montat totul inapoi pe masina si cand sa pornesc iarasi absolut nimic. Nu vrea sa porneasca si pace!!

  Ce as putea sa-i fac totusi? Deja ma cam dispera!

  Va rog o parere si un ajutor!

   Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie amorsata pompa ,NU prin remorcare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este gol furtunul care intră în pompă înseamnă că ia aer fals pe undeva. Destul de des se întâmplă să ia pe la valva termică de pe filtru. Acolo sunt două oringuri care trebuie schimbate la fiecare schimbare a filtrului. Schimbă-le (cel negru în partea de jos şi cel albastru deasupra). Să fii atent cum le scoţi să nu cumva să ciupeşti corpul valvei că dacă se întâmplă asta nu va mai ţine nici un oring. Sau scoate turul din filtru şi bagă-l direct într-un recipient cu motorină curată ca să excluzi problema aerului fals până o porneşti. Oricum o să pornească greu pentru că acum ai golit pompa de motorină. Manualul zice să tragi motorina pe la retur cu o pompă de vacuum.

ALH pompa.pdf

Acum practic ai două necunoscute şi o problemă. Necunoscutele ar fi că nu ştii dacă ia aer fals pe undeva şi dacă distribuţia este pusă cum trebuie pentru că la ALH nu prea merge cu semne. Ca să fie pusă bine distribuţia trebuie ca înainte de tensionarea curelei să slăbeşti fulia de la axa cu came (volant să fie la semn), să blochezi axa cu came şi fulia de la pompa de injecţie cu două cale specifice şi după întinderea curelei să strângi şurubul de la fulia axei cu came. Altfel nu iese cum trebuie oricât te-ai chinui.

Prima necunoscută o elimini cum am scris mai sus cu recipientul de motorină

A doua....speri că este cât de cât bine şi nu crează probleme la pornire, oricum după ce o porneşti verifici cu vcds avansul şi scrii aici

Problema este umplerea pompei cu motorină. Presupun că nu ai pompă de vacuum aşa că îţi sugerez următoarea procedură: faci rost de o seringă mare de 100ml sau mai mare, slăbeşti piuliţa de la conducta unui injector şi bagi motorină cu seringa pe la returul pompei până iese pe la injector. După asta pui la loc returul (laşi piuliţa slăbită) şi dai la automat până când iese motorină cu presiune pe la piuliţa slăbită (turul să fie în recipientul cu motorină pentru moment). Atunci ar trebui să dea să pornească. Strângi piuliţa şi acum ar trebui să pornească. Dacă vine motorină  la injectoare dar nu porneşte atunci posibil ca distribuţia să nu fie pusă bine.

Ar mai putea fi o problemă din care cauză nu ar porni: N109 shut off valve (vezi poza de mai jos) defectă sau probleme de cablaj

1648958678_ALHN109.thumb.JPG.cf9dcb9c80206f88d60ff47948f5a33a.JPG

Se verifică în felul următor: se deconectează firul de la electrovalvă şi se măsoară cu multimetrul între firul electrovalvei şi caroserie, trebuie să fie în jur de 7,5 ohmi. Cel mai sigur o scoţi din pompă şi o conectezi la baterie. Electrovalva are un pistonaş care în mod normal stă în afară, iar la conectarea bateriei se retrage spre valvă. Dacă este ok se montează la loc, se pune firul apoi se conectează multimetrul între acest fir şi caroserie. Când dai la automat trebuie să ai tensiunea bateriei. Dacă au fost trecute aceste verificări atunci totul este în regulă cu N109. Atenţie nu pui electrovalva sub tensiune de la baterie cu firul conectat pentru că rişti să defectezi ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!