Jump to content

Inlocuire motor 2.0 tdi


romicab
 Share

Postare recomandată

A inlocuit cineva motorul de la Sharan, cat a costat manopera?

Am un Sharan fabricatie decembrie 2007, cu 230.000 km originali, cu motor BRT si as vrea sa il inlocuiesc pt ca m-a uscat de bani si mi-a scos peri albi. Am cumparat-o in mai 2012, adusa din Germania in februarie 2012,  si pana acum am bagat in ea vreo 2.500 euro. Cine a avut-o si-a batut joc de ea. S-a oprit de 2 ori in  mers. Prima oara a fost din cauza pompei de inalte-vacum, a doua oara am schimbat oring-urile la injectoare, a pierdut presiunea, pt ca acolo avea pusa banda teflonata ??? ca sa nu scape. Am avut no9roc ca de fiecare data eram in oras si am dus-o imediat la service. Ce se intampla daca eram in tara, iarna si cu copiii in masina. Anul acesta am schimbat carcasa cu arbori de echilibru pe care este montata pompa de ulei. S-a olarit gaura de la arbore in care intra bara de imbus si nu mai avea presiune la ulei. La mana a 2-a ma costa in jur de 2.500 - 3.000 lei cu doar 3 luni garantie - si sa ma duc prin tara la ei sa monteze. Am luat un ansamblu nou ( 4.600 lei ) si cu manopera a costat 5.300 lei. Termostat blocat si garnitura chiulasa arsa, inlocuire plus completare aditiv filtru particule - 2.000 lei. Turbina are joc la ax, cat mai tine nu stiu. Am o pierdere de ulei prin spatele motorului - am schimbat garnitura capac culbutori, apoi capacul cu totul pt ca avea o buza rupta pe interior. Nu mai scapa pe la capac, dar scapa in continuare prin spate, mai jos, dar nu se poate observa pe unde pt ca este o pozitie al naibii de dificil de vazut din cauza galeriei. Completez cu ulei la aproximativ 3.000 km, atunci cand ajunge la minim, deci la 15.000 km aprox. 4 l.  Au mai fost si alte maruntisuri.  Am vrut sa o vand dar imi place, asta e. Am posibilitatea sa gasesc un motor cu km putini de la masini cu dauna totala si cu cost de 1.000 Euro, adus din Spania, dar ca sa gasesc 2.0 tdi cod BRT este mai dificil, Sharan-uri fiind mai rare. Daca iau un motor de 2.0 tdi de pe orice masina a Grupului VW are importanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,se potriveste,cauta un motor tot cu o axa cu came,cel cu doua axe chiar o sa te puna pe butuci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii cumva daca merg si cele Blue Motion, am impresia ca au alta cutie de viteze, cu alte rapoarte, mai spatiate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam si eu, are consumul mai mic si daca dau peste un motor bun, de ce nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat motorul la golf din mai multe motive, nu conteaza care, dar motorul pe care il am acum este de audi A3 numai ca are acelasi cod motor adica BKD. Daca o sa pui alt motor cu un cod diferit de al tau exista posibilitatea sa nu se potriveasca instalatia electrica. Motorul ca parte fizica este imposibil sa nu se potriveasca. In principiu motorul in sine de 2.0 tdi este acelasi numai ca difera intre ele ca si accesorii. Unele sunt cu 2 axe cu came, unele sunt cu injectoare simens altele cu bosch. Daca o sa pui acelasi fel de motor sa nu iti faci griji ca nu mai stii sa pui mufele de la instalatia electrica la fel cum au fost. Cand o sa ii dai drumu la instalatie se duce singura unde trebuie, in plus mufele nu se potrivesc in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie motor identic sau similar. Nu merg montate alte tipuri etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult, am inteles, chestia ca un motor BRT cu km putini e cam greu de gasit, el fiind montat pe Sharan-uri, care sunt mai rare fata de alte masini din Grup.

Multumesc pt lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca e asa greu de gasit ia altu de 2 litri si punel pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu iei in calcul o reparatie capitala???? si eu am acelasi BRT 2007 pana acum am schimbat si eu chiulasa si alte maruntisuri dar merge..... masina are 400.000km..................

capitala este m-ai scumpa ca si un motor second dar  vei sti ce ai bagat si ce ai in el..................

Modificat de luktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!