Jump to content

Problema pornire / calculator Passat 1,9 tdi 96


bogdyyyy
 Share

Postare recomandată

Buna ziua

 

 Am o problema la passatul meu , si cred ca in loc sa o rezolv mai tare am agravat situatia:

Masina a stat trasa pe dreapta timp de un an de zile iar acum vreo 3 saptamani mam hotarat sa o repun la treaba, doar ca masina are / avea urmatoarele simptome, care tind sa cred ca sunt de natura electronica

1) nu pornea : puneam contactul , se aprindeau luminile in bord , inclusiv martorul bujiilor dar nu pornea cand dadeam la automat, motorul se invartea foarte zgomotos , ca si cum era ceva neechilibrat in el ...am refacut oarecum conectica pe la motor si dintro data a inceput sa porneasca , sa mai si incalzit afara (mentionez ca releul de bujii de sub stergator arata jalnic si nu cred ca face treaba , cu aceata ocazie doresc sa cumpar unul daca are cineva ca nu gasesc nicaieri)

 

2) in timpul mersului am observat urmatoarele :daca depaseam aproximativ 2200 de ture sau aveam o viteza de 70 de km la ora (aproximativ ) se aprindea becul de la ulei si se auzea semnalul sonor  de avarie din bord 

3) vitezometrul avea o indicatie eronata , mai exact :ori nu indica , ori se ducea pina la viteza maxima , ori fluctua cum ii tuna, de obicei cand o lua razna mai tare se aprindea si martorul de la ulei ,

4)claxonul nu functioneaza

5 ) bordul pur si simplu se inchide , mai exact displayurile electronice, vitezometrul , turometru se ducea la relanti , desi masina era in mers iar motorul era la o alta turatie decat 900 rpm, si se aprindea cand ii tuna lui dar cu toate indicatiile resetate , ora si numarul de kilometri parcursi ,indicatia de la temperatura apei nu functioneaza deloc , desi cand am lasat anul trecut masina functiona fara probleme, in tot acest timp martorii de la semnalizare , faruri .. functioneaza normal

 Cand mam hotarat sa refolosesc masina , si am vazut ca nu pornea iam schimabta bateria cu una mai mare de 90AH, mai mare si fizic , mai exact mai lunga si ca prostia sa fie maxima am uitat sa o securizez , mai exact nu iam pus siguranta cu surub si cred ca bateria a cam "umblat" si in miscarea ei cred ca a apasat in manunchiul de cabluri si lea cam distrus izolatiasi cerd ca ori lea pus la masa/sau in scurt.. , mai exact sunt cele care duc la electromotor (un conector cu un singur  fir galben , gros de vreio 3 mm) , plus un alt cablu cu 2 fire care cred ca e semnalul de la vitezometru dar nu sunt sigur oricum conectorul este exact deasupra electromotorului.Astazi mam hotarat sa izolez acele cabluri , ceea ce am si facut doar ca dupa ce am, pus conectorii inapoi (sper eu corect ) , nu se mai aprinde bordul , mai exact afisoarele eloctronice , martorii de la bujii , \baterie , semnalizare se aprind si bineinteles ca nu mai porneste masina , se aude exact ca la punctul 1)...dupa ce am conectat bateria fara sa am pus contact se aprind incet si fluctueaza in intensitate martorii de la bujii si frana de mana , iar dupa ce pun contactul se aprind normal..

  Datimi va rog o idee , ca nu stiu ce iam facut ..exista vreo sansa sa fie din cauza conectorului rotund care se afla pe blocul motor , sa aibe vrun contact imperfect, sa stea vrun pin aiurea ..? oricum lam curatat cu alcool izopropilic de straluceste ..

Sigurantele leam verificat si sunt bune toate..plus ca anul trecut cand am tras masina pe dreapta numi amintesc sa fi avut vreo problema la ea

 

va multumesc anticipat pentru rabdarea de a citi despre isprava mea

 

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut intrun topic mai vechi ca problema martorului de la la ulei ar fi chiar filtrul (am in portbagaj si filtrul si uleiul pe care leas fi schimbat sambata daca as fi reusit sa  aduc masina acasa de la serviciu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
scorpyonegro_:2013

salut am un pasat din 99- 2000  b3 116 cp. am o problema la relantiu are un balbait iar cand o pornes prima oara dupa ce las sa se stinga bujia dau la automat si nu porneste. trebuie sa las sa se stinga toti martori din bord mai stau 5 6 secunde si atunti porneste

CARE AR FI PROBLEMA?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un test ti-ar zice mai multe. posibil sa fie din avansul de la pompa de injectie.

 

ps. vezi ca passat-ul tau e 3b

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.Am un passat 1,9 tdi si dintr-o data nu mai porneste.Am fortat-o cu sprayul si a pornit dupa mai multe incercari.Acum dupa cca 3 saptamani acelasi lucru: invarte si nu porneste.De cateva zile mi s-a aprins in bord martorul de abs si spirala de bujii palpaie si stop engine/workshop.Am facut o scanare si imi da eroare 17664-Engine Coolant Temp Sensor(G62) P1256-35-10-Open or Short to Plus-Intermitent si 16955-Brake Switch(F) P0571-35-10-Implausible Signal -Intermitent Readiness 0 0 x x x si inca una:00526-Brake Light Switch-F 36-00 Open Circuit.Ce sfaturi imi dati?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimbi amandoi senzorii G62 e unul care"ajuta"la pornirea.

Sa verifici clapeta EGR la prima pornire ca sa nu fie blocata, apoi avansul.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!