Jump to content

Probleme / discutii chiulasa


2rQ
 Share

Postare recomandată

Salut, multumesc pentru raspunsuri,

 

Am revenit cu update.

 

Baietii de la service au descoperit astazi problema. Antigelul curge la imbinarea dintre chiulasa si blocul motor. 

Urmatorii pasi sunt evident, desfacerea chiuloasei si verificarea ei pe test. Sper sa fie doar garnitura sau sa fie o fisura care se poate rectifica, repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • svimp

    13

  • andrei_221

    7

  • 2rQ

    5

  • Al Bundy

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si atunci apa din admisie,de care spuneai, de unde provine?

Daca e asa cum zic ei,antigelul lasa urme sub masina si ar fi trebuit sa se pota detecta locul scurgerii destul de repede din prima incercare. Fii foarte atent si pune-i pe mecanici sa-ti arate tot ce desfac. Poate par paranoic dar am umblat destul prin service-uri,cunosc destui mecanici si activez si eu in service (de electronice) si stiu prea bine cum merge treaba. Cea mai buna treaba o faci cu mana ta,dar de multe ori nu e viabil sa faci asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, le-am spus ca inainte sa se apuce de desfacut sa ma cheme si pe mine sa vad si eu pe unde curge. Mi-au spus ca nu au vazut din prima pe unde curgea pentru ca pica pe niste ranforsari de la cutia de viteze. Si a inceput sa pice dupa 2 - 3 ore de test de presiune. De treaba cu apa din admisie nu am intrebat, bine ca mi-ai zis ca uitasem. Ei spuneau ca acolo pe furtun au descoperit doua trei picaturi.

 

 

Vroiam sa te intreb, ce riscuri si cat de complicata este operatiunea de demontat chiulasa? Ma tem ca daca se apuca de desfacut, poate nu o mai pun la loc asa cum era. Masina trage foarte bine in momentul asta si nu as vrea sa dau din lac in put...

 

Merci !

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam greu de crezut de nu sa vazut de prima data,uitete pe unde au zis ca pierzi ptr ca antigelul lasa urme.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Poate te ajuta si topicul deschis la mine in tehnic - http://vwforum.ro/topic/104894-serviceatelier-chiulase/

 

Problema mea a fost la un Pathfinder, si da am gasit ca aveam chiulasa fisurata (fiind un defect destul de des intalnit la acest tip de masina).

Testul l-am facut undeva in Baneasa (cauta pe net site-ul strungarie auto) - 150 lei fara factura (sau cu factura +24%)

 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Si atunci apa din admisie,de care spuneai, de unde provine?

Daca e asa cum zic ei,antigelul lasa urme sub masina si ar fi trebuit sa se pota detecta locul scurgerii destul de repede din prima incercare. Fii foarte atent si pune-i pe mecanici sa-ti arate tot ce desfac. Poate par paranoic dar am umblat destul prin service-uri,cunosc destui mecanici si activez si eu in service (de electronice) si stiu prea bine cum merge treaba. Cea mai buna treaba o faci cu mana ta,dar de multe ori nu e viabil sa faci asa.

 

Salut, le-am spus ca inainte sa se apuce de desfacut sa ma cheme si pe mine sa vad si eu pe unde curge. Mi-au spus ca nu au vazut din prima pe unde curgea pentru ca pica pe niste ranforsari de la cutia de viteze. Si a inceput sa pice dupa 2 - 3 ore de test de presiune. De treaba cu apa din admisie nu am intrebat, bine ca mi-ai zis ca uitasem. Ei spuneau ca acolo pe furtun au descoperit doua trei picaturi.

 

Vroiam sa te intreb, ce riscuri si cat de complicata este operatiunea de demontat chiulasa? Ma tem ca daca se apuca de desfacut, poate nu o mai pun la loc asa cum era. Masina trage foarte bine in momentul asta si nu as vrea sa dau din lac in put...

 

Merci !

 

Daca se fac corect, demontarea si remontarea chiulasei nu implica riscuri. Trebue sa stii ca la remontare se folosesc obligatoriu suruburi si garnitura de chiulasa noi.Atentie ca se gasesc diferite grosimi de garnituri, iar unele au si gaurile cu diametre diferite,  mai ales pe circuitul de racire, trebuie sa pui una identica cu cea veche. Suruburile se strang la cuplu cu cheia dinamometrica. Incearca sa afli care e cuplul de strangere si apoi cate grade se mai strang suruburile chiulasei,asta inainte de remontare,asa, ca sa ii verifici pe mecanici. Iti recomand sa pui  piese OEM,insa exista si unele produse aftermarket bune.

 

Pe furtunul de admisie, ori nu era apa, ori ai pierderi si pe la racitorul de EGR.Eu l-as verifica pe ala primul, in loc sa desfac chiulasa. Practic se demonteaza si bagi aer comprimat pe cicuitul antigelului,cu iesirea astupata,apoi asculti pe circuitul e gaze de esapament. Daca fasaie,e clar ca e spart.Ce solutie alegi pentru inlocuire... depinde de adancimea buzunarului tau, mai sus un coleg ti-a scris ce posibilitati sunt. Personal.nu am racitor EGR la ALH si ma bucur, dar sunt si ALH-uri care au.Nu stiu ce le deosebeste si nici daca tu ai putea pune o simpla teava in locul racitorului ( daca e defect) la motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dexterino, eu zic ca acum dupa bugetul fiecaruia; nu sunt mecanic, dar conteaza foarte mult in ce conditii s-a fisurat; daca s-a fisurat si s-a supraincalzit, cred ar fi bine si o planare a chiulasei.

Legat de prezoanele de la chiulasa, trebuie vazut ce zice producatorul, daca se recomanda a se schimba la fiecare desfacere de chiulasa, atunci, da, trebuie obligatoriu.

Legat de garnitura, daca se planeaza, trebuie luata pe cota de reparatie. Orice garnitura are o reteta de strangere, functie de garnitura, motor, etc.

Cred ca orice recomanda sa se faca toate testele posibile pana sa apuci sa dai chiulasa jos.

 

asta iti zic din experienta prin care tocmai am trecut.

Modificat de geee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ svimp,

 

da din curiozitate cat antigel pierzi, in timp ori in km? daca mecanici au avut greu sa gasesca pierderea cu presiune in instalatie inseamna ca pierderea e minimala, si tu zici ca motorul merge brici, deci pierderea nu e in camera de ardere.

 

Atunci de ce nu incerci cu solutii ptr infundarea porilor din instalatia de racire,  stiu bine ca multi sunt contra, dar ce ai a pierde??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, mi-am luat inima in dinti in sfarsit si am desfacut motorul ca sa vad pe unde curge antigel. Pana azi am trait cu impresia ca am chiulasa care se termina in serie C

 

Dupa ce am desfacut am observat inca un cod care se termina in A. Am postat doua poze ca sa vedeti si voi.

 

Pana la urma care e codul corect? Are doua coduri? Sunt doua parti de chiulasa diferite? Este posibil sa se lipeasca doua bucati de chiloase separate una cu un cod si cealalta cu alt cod ?

 

post-90428-0-14959400-1403627868_thumb.j

 

post-90428-0-31716700-1403627879_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala din a doua poza este codul care te intereseaza. Avand in vedere ca masina este din 2007, conform profilului, 03G 103 308 C este codul chiuloasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o singura chiulasa.  partea de deasupra este cadrul superior -  fixeaza axele cu came.

 

gb.pdf

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa fi atent si la uleiul folosit, arata foarte rau depunerile respective.

La ce interval il schimbai?

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai linisitit, am crezut ca fostul propietar a facut vreo manevra, sa lipeasca o chiulasa de alta. 

De cand sunt eu propietar adica de 30.000 km, schimbam uleiul din 10.000 in 10.000km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repostez un filmulet de pe un alt topic:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da man, asa am crezut si eu, Am facut cum zice omu asta si codul se termina cu C, dar dupa ce am desfacut, (vezi poza) pe cealalta parte a chiuloasei apare alt cod care se termina in A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

este irelevant acel cod din a doua poza si la fel de irelevante toate informatiile de pe net cu "revizia C" cum ca ar fi fara probleme. importanta este versiunea chiulasei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cred ca trebuie sa ma pregatesc sufleteste de o investitie seriosa. Inca nu am primit verdictul de service dar cred ca nu am scapare. De unde pot sa cumpar o chiulasa noua, buna si ieftina.... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragi colegi, vroiam sa va spun cum s-a terminat povestea. Are un final fericit dar foarte costisitor. 

 

Am dus chiulasa mea care se termina in litera C la testul de fisuri si s-a dovedit ca era fisurata in 3 locuri si nu merita sa o repar pentru ca exista riscul sa se sparga iar.

Am decis sa cumpar o chiulasa noua, Am cumparat o chiulasa AMC noua produsa in spania, fara supape. 

Pentru ca imi place masina am decis sa fac aceasta investitie. Rezultatele sunt satisfacatoare, nu mai scoate fum deloc cand dau talpa (boost). Nu a mai pierdut nici o picatura de antigel in 120 Km, 

Parca s-a schimbat putin acceleratia in sensu ca nu mai asa brutala si e mai progresiva, dar trage, din nou spun ca poate e doar senzatia mea, cat a fost in service am condus o benzina si poate mi-am schimbat perceptiile. 

 

Nu au disparut insa trepidatiile celebre BKD, daca vreun mecanic o sa afle cauza o sa se imbogateasca. 

 

In concluzie confirm ca, chiuloasele care se termina in litera C se pot fisura la fel de bine ca cele care se terimina in litera A, B, ....

 

Toata distractia a costat in jur de 6000 ron !

 

chiulasa 3400 - garantie 2 ani

Suruburi, 

Cuzineti ax - cica erau uzati !?

Ulei

Garnituri

o-ringuri injectoare

etc !

 

 

Va doresc succes.!

Modificat de svimp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omule, in primul rand jos palaria pentru faptul ca ai bagat banii astia in masina. Multi posesori i-ar fi dat foc sau nu si-ar mai fi batut capul.

 

O intrebare am si anume ce test de fisuri? Unde cum cat?

 

In rest, numai drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un service din bucuresti, pentru cine vrea sa afle exact unde o sa le raspund in private ca sa nu se considere reclama. 

 

Nu prea mai aveam ce sa fac, aveam de ales sa o vand adica sa dau teapa mai departe dar dupa 2 zile ma trezeam cu omu la usa pentru ca incepuse sa piarda mult de tot, sau sa o vand cu 1400 euro mai putin, adica tot acolo ajungeam. Am decis sa o repar eu si sa merg mai merg cu ea. Asta e viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Spune-mi svimp cand iti scotea fum ,in treapta 2sau 3sau in decelerare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Scotea fum la pornire vreo 20 de secunde la relanti si mai scotea atunci cand acceleram cu a doua, a treaia a patra etc. Fum de culoare alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine iese in sarcina treapta 3 si a 2 la decelerare !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o pierdere de antigel fara urme ( aprox. 200 grame in 100 km ) - verificata instalatia cu test d epresiune reprezentanta - absolut nici un rezultat . 

 

Racitorul de gaze schimbat anul trecut in reprezentanta ( confirm istoricului service ) de vechiul proprietar . 

 

Solutia celor din repr - schimbam garnitura chiulasa si vedem daca mai pierde pt ca nu va putem garanta pe unde pierde. 

 

Aveti idee cum pot depista factorul exact ( garnitura chiulasa vs. racitor EGR ) ? - nu prea imi vine sa desfac totul sa schimb garnitura de chiulasa * 2300 RON costuri * si sa constat dupa ca inca pierde. 

 

Masina : Golf 6 fabr. 2011 , km reali: 55.000 

 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am facut un test privind o eventuala pierdere de antigel, banuiam ceva, pierdeam cam 100-150 ml antigel in 3-4 luni. Testul l-am facut dupa tutorialul acesta

..si spre surprinderea mea am vazut ca imi iesea bule (vezi tutorialul) deci pierdeam antigel. Pe la coliere, racoarde nu pierd, a ramas garnitura de chiulasa sau racitorul de gaze de la EGR.

Colegul Rune spunea sa incerci si cu hartia test de co2 sa vezi exact daca antigelul are contact cu gaze arse de esapament. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!