Jump to content

Probleme / discutii chiulasa


2rQ
 Share

Postare recomandată

Salut am fost anuntat ieri ca am chiulasa fisurata si trebuie sa o schimb in concluzie ma intreseaza si pe mine daca stie cineva daca e compatibila chiulasa de pe 2.0tdi BKD cu alte coduri de motor gen BKP,CBA,etc. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • svimp

    13

  • andrei_221

    7

  • 2rQ

    5

  • albert.

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da asa e codul care se mai potriveste e AZV

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Codul OEM al piesei este: 03G103351B

a fost montata pe urmatoarele motoare: AZV BKD BKP BMM BMN BLB BRD BRE BUY BUZ BVA CEGA CAGB CBAB CBBB si CBAA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu arunca informatii incorecte.....

BKD este PD cu 2 axe cu came... se potriveste la cod cu AZV

BMM este PD cu 1 ax cu came

CEGA CAGB CBAB CBBB si CBAA sunt CR, deci fara PD

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei ai dreptate BKD este cu 2 axe cu came. Deci AZV este singuru care se potriveste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cite stiu eu ca am codul asta AZV da e singurul care merge. Dar daca nu ma inseala memoria diferentele dintre aceste coduri sunt kw si power hourse. BKD e de 103(140hp) si AZV de 100 kw (136hp). Repet daca nu gresesc

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2rQ - da, doar AZV merge, presupunand ca iei chiulasa completa de la dezmembrari. Ce a listat colegul mai sus, difera mici detalii la unele chiulase, iar altele nu se potrivesc deloc. Chiar daca de exemplu chiulasa e aceeasi si la un motor BLB sa zicem, difera lungimea supapelor, axele cu came, etc

La tipul asta de chiulasa stiu ca apar fisuri intre gaura injectorului si supape si baga presiune in circuitul de racire....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asta am patit si eu fix ceea ce zici tu deci in concluzie trebuie sa iau o chiulasa de pe BKD sau de pe AZV atat orice alta chiulasa nu se potriveste nu?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiulasa are cod de piesa pe ea... Astfel, aceeasi chiulasa va fi echipata cu piese diferite pentru diferite tipuri de motor : supape, axe cu came, injectoare.

teroetic merge orice chiulasa cu acel cod, INSA trebuie echipata cu piesele de pe chiulasa ta : supape, tacheti, axe cu came, injectoare, etc, iar asta presupune ceva munca, iar rezultatul poate sa nu fie prea bun. Ca exemplu, supapele trebuie pasuite pe scaune, etc...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca eu sunt mai redus:)) mie in concluzie imi trebuie doar chiulasa de aluminiu fara componentele ei asta inseamna ca pot sa iau de pe orice 2.0TDI 16 valve corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum deschizi capota, te uiti in partea stanga a chiulasei - spre distributie si acolo va fi un cod de piesa... de genul 03Gxxxxxx ...

Dar e complicat sa echipezi o chiulasa....

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mda scuze ptr pauza din ultimu timp dar am fost f ocupat am pus o chiulasa pe masina care nu era BKD imi dadea eroare la senzor axa cu came si nu pornea masina neam am dat chiulasa inapoi de unde am luat'o mi'au trimis alta acelasi cod cu chiulasa mea dar era si asta fisurata fix in acelasi loc ca si chiulasa mea am trimis'o si pe aceea inapoi si nu mai avea omu ce chiulasa sa imi trimita asa ca mi'a returnat banii in continuare voi cauta alta chiulasa acum am si seria de pe chiulasa si sper sa nu imi mai dea nici o eroare si sa se potriveasca odata ca sunt satul de chiulase pana peste cap...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa care nu mai are probleme este cea cu C in coada, si asta se mai face acum ca piesa noua.

Stii ce e ciudat? la mine pe masina este cu C si in etka apare cu B. O sa verific din nou.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am trecut prin problema chiulasa fisurata, exat modelu BKD, modelu de 140cp si 16v. Am gasit una la Arad second, 400 euro acuma 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut, am fost azi la service ca sa vad pe unde pierd anitgel. Mecanicii de la service au decis sa foloseasca un aparat care arata ca o pompa cu un barometru conectata la vasul de expansiune.

 

Acum vrea sa va intreb, ce trebuie sa indice barometrul atunci cand chiulasa este fisurata?

 

La mine scadea presiunea incet dar sigur. Motorul era oprit. Mecanicii au zis ca nu e bine daca scade pentru ca asta inseamna ca pierde pe undeva, dar nu au reusit sa vada exact pe unde pierde si bineinteles au dat vina pe chiulasa. chiulasa de pe masina din semnatura este cea care se termina seria in litara "C". Au mai zis ca au gasit apa in furtunul de admisie daca nu ma insel, cel care intra in EGR. Au propus sa anuleze ceva pe la EGR... ca sa vada daca mai scade. 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost ceva racitoare de EGR cu probleme la motoarele de 1.9 si 2.0....  sa suspende furtunele care intra/ies din racitor si sa vada pe urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se verifica instalatia de racire cu pompa aceea speciala.

Pot fi pierderi externe pe la furtune, mufe, radiator ..... care se pot vedea in timp (in zona de pierdere raman urme roz de la antigel)

Sau poate pierde racitorul pentru gaze recircuate (acesta am mai intalnit si eu cu defect) Se poate da jos si se verifica separat de motor.

Chiuloasele la modelele dupa 2007 nu am mai auzit sa cada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, merci de raspuns.  Racitorul pentru gaze recirculate este acelasi lucru cu EGR ul ? Sau este doar o piesa din el? Ori nu am inteles eu bine ori ei au de gand sa anuleze EGR ul.. Au cum sa faca asta?

Modificat de dudu
quote aiurea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Acum vrea sa va intreb, ce trebuie sa indice barometrul atunci cand chiulasa este fisurata?

 

 

Raspuns: presiunea atmosferica.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, poate m-am exprimat gresit. Vroiam sa aflu, presiunea de pe barometru trebuia sa creasca , scada sau sa ramana pe loc atunci cand chiulasa este fisurata? 

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Citeste Regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: colegul dic are dreptate, barometrul indica presiunea atmosferica.

On topic: ce au folosit mecanicii se cheama manometru, si pe el se poate citi variatia presiunii in circuitul de racire. Evident, se observa o scadere a presiunii daca ai pierderi in sistem,( chiulasa,racitor EGR,sau termoflot fisurate)insa nu se poate afla locul pierderii doar din indicatia manometrului. Daca s-au gasit urme de apa in admisie, cred ca vinovatul e racitorul EGR. Cum spunea si colegul mai sus, cel mai simplu e sa obturezi furtunurile de antigel care intra si ies din racitor,si sa refaci testul. Daca presiunea nu mai scade, vinovatul e racitorul. Altfel, poti suspecta termoflotul( numai daca ai ulei in antigel sau antigel in ulei si emulsia aia verde pe busonul de la ulei) si in ultima instanta chiulasa. Mecanicii au dat vina pe chiulasa din dorinta de castig material, dupa parerea mea. Cauta intai la piesele mai ieftine. :)

Modificat de Dexterino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc pentru raspuns, foarte clar si concis. ;) - Nu desfac eu asa usor motorul. Asa ziceam si eu, ca mai sunt multe pana la chiulasa. Maine se face testul cu racitorul EGR anulat. Te tin la curent, asta daca nu imi vor inchide operatorii topicul din nou... 

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai fi o varianta sa detectezi o eventuala fisura in chiulasa, la accesorii de acvariu se gasesc indicatoare de CO2, sunt niste fasii de hartie care in contact cu lichid incarcat cu CO2 isi schimba culoarea.

In cazul cand fisura ar fi in camera de ardere, garnitura, racitor EGR ligidul de racire vine in contact cu gazele de esapament si asa vei detecta cu acest test, daca fisura este in alta parte unde lichidul nu vine in contact cu gazele de esapament testul v-a ramane negativ.

 

Intr-un sistem de racire intact in momentul cand motorul este la temperatura de lucru trebuie sa existe o anumita presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa testezi racitorul EGR ii poti scoate furtunul de tur si retur si intre ele bagi o teava si poti vedea daca mai pierzi antigel sau nu. Nu te gandi ca daca este o piesa asa mica o sa coste putin fiindca te inseli. Piesa respective nu se poate inlocui decat cu una originala pentru ca alti producatori nu o fac, iar ea cost 1600 de lei. Daca o vrei tot noua si nu dispui de atatia bani vezi ca este un user pe forum volskparts care ti-l poate aduce la aproape jumatate din pret sau de la dezmembrazi. O alta metoda ca sa verifici daca pierzi pe la racitor este: demontezi teava de inox care vine de la racitor si intra in EGR, de la intrarea in EGR, o departezi un pic, pornesti motorul (trebuie sa fie cald 90 grade) si il ti turat la 2500 3000 rpm cu cineva sa se uite daca vin siroaie de antigel. Dezavantajul este ca folosind aceasta metoda o sa te afumi destul de tare, indicat ar fi sa faci asta in aer liber nu in garaj.

 

Best regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!