Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • mihai15mai

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt 2 metode să verifici senzorul. Cel mai bine cu un ohmetru se verifică rezistenţa cu motorul rece, dimineaţa şi apoi se urmăreşte valoarea pe măsură ce se încălzeşte apoi se compară cu tabelul de mai jos

attachicon.gifect.JPG

Dacă nu ai unu multimetru, mai este o metodă mai empirică (dar care îţi poate spune dacă senzorul cu pricina provoacă problemele): cumperi o rezistenţă de 220-330 ohmi (de fapt senzorul ăla are 2 rezistenţe termice în el, nimic mai mult) şi o pui în mufă acolo unde vin pinii 1 şi 3 din desen (câtă vreme este doar rezistenţa pusă nu-ţi va mai indica în bord temperatura) şi vezi dacă se ameliorează situaţia.

Atenţie: rezistenţa se pune doar de probă după ce s-a încălzit motorul, nu trebuie să devină o obişnuinţă pentru că nu mai aveţi indicarea temperaturii din bord.

Consum mare pe lângă senzorul de temp lichid răcire (ECT) şi corpul clapetei, mai poate da:

-senzorul de temp aer (IAT)-se verifică ca şi ECT cu ohmetrul

attachicon.gifIAT.JPG

- injectorul nu mai pulverizează cum trebuie

- presiune prea mare de combustibil, se poate verifica şi asta, dar trebuie să faci o mică instalaţie cu un manometru de vreo 3 bari şi un T, bineînţeles lucrat cu mare atenţie să nu scape după aia benzină şi să dai foc la maşină

attachicon.gifpresiune comb.JPG

in casul in care senzorul IAT imi da valoare corespunzatoare tabelului pe pinii 1 si 2 asta inseamna cumva ca am alt senzor decat cel pt abu conform schemei care ai pus-o?si asta inseamna  ca ecu nu are valorile care trebuie de la senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că este o eroare în documentul pe care l-am pus pentru că în schema originală şi la ABU este între 1 şi 2

post-40889-0-87110600-1437378682_thumb.j

Şi la AEA tot aşa este. Am analizat mai multe scheme şi cele care au IAT între 1 şi 4 sunt: ABD de 1,4 şi motoarele de 1.8 (AAM, ABS, ADZ).

Deci cred că au vrut să scrie acolo în loc de AEA, AEA  şi ABU, adică motoarele de 1,6

Oricum dacă ar fi inversate nu ar merge maşina deloc pentru că s-ar alimenta injectorul cu vreo 2,5V în loc de 12V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că este o eroare în documentul pe care l-am pus pentru că în schema originală şi la ABU este între 1 şi 2

ABU-IAT.JPG

Şi la AEA tot aşa este. Am analizat mai multe scheme şi singura care are IAT între 1 şi 4 este ABD de 1,4.

Oricum dacă ar fi inversate nu ar merge maşina deloc pentru că s-ar alimenta injectorul cu vreo 2,5V în loc de 12V

Am inteles,am pus de curand un tester pe ea iar apoi testerul respectiv a luato razna in sensul ca pe alte masini nu mai citeste cum trebuie si mi sa spus ca ar fi calculatorul meu de bord dus si de aia sa dus testerul respectiv.

Daca chiar asa este banuiesc ca asta ar avea legatura cu tot ceea ce se intampla la ea....

Modificat de sharicmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi că dacă ai mufă din aia 2+2 să ai mare grijă cum pui mufele pentru că eu am prăjit o interfaţă (am pus mufa de alimentare invers, deşi are un ghidaj a intrat fără să opună vreun efort şi invers). Dacă ai dubii încearcă să găseşti un ECU de probă să vezi cum merge.

Ai verificat şi pulverizarea injectorului şi presiunea de combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectorul este schimbat si sa vazut dupa schimbarea lui diferenta....presiunea inca nu e verificata dar cred ca nu e de acolo pt ca imi bubuie benzina in fata daca scot furtunele....o sa caut un ecu de proba sa vad....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie presiunea prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare de curand am desfacut filtrul de particule pt ca am vazut foarte multe frunze acolo dar asta e deja off-topic insa toate problemele mele veneau din cauza unui soricel ghidus care inainte sa iau eu masina sa gandit sa rontaie vreo 4 fire de la ECU mai exact cele de la sonda lambda si de la pompa de vaccum care e atasata pe filtrul de aer si de acolo veneau toate problemele mele cu consum si etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba de masina din semnatura? 1.6 ABU?

Daca da, filtrul de particule este existent doar la diesel, iar la pompa de vacuum cred ca faci referire la canistra cu carbon activ.

Pune o poza sa vedem totusi despre ce piese vorbesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-153499-14392264867565_thumb.jpg

post-153499-14392264867565_thumb.jpg

post-153499-14392264867565_thumb.jpg

Uite aici cred ca am gresit eu si se numeste de fapt filtrul de habitaclu post-153499-14392265678896_thumb.jpg

post-153499-14392266629389_thumb.jpg

Iar aici pompa de vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 3 nu are pompa de vacuum la motor, ci doar cea de la inchiderea centralizata, care nu are legatura cu motorul.

La tine in poza este o electrovalva, care cred ca inchide/ deschide debitul de vapori din canistra cu carbon activ.

Acela este filtrul de polen. Filtreaza aerul ce intra in habitaclu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 29.04.2011 at 14:59, shadowumbro a scris:

Tata a schimbat calculatorul acela la un service plin cu piese din dezmembrari si am impresia ca cel defect a ramas acolo...cu siguranta ala a fost defect...pentru ca a schimbat si sonda lambda si bujii si delcou si fise de bujii si injector...absolut tot..mai ramasese ala...si dupa ce am schimbat ala...dintr-odata si-a revenit.

poate avea o eroare si trebuia stearsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 08.07.2011 at 17:22, CristyX a scris:

Daca datele tale sunt corecte ti-a consumat 6,19 L/100km, la al meu ABU, pe drumurile noastre consumul in afara e cam 6, uneori putin sub 6. Dar in oras ia 9-10.

da si fai o medie si ai sa vezi ca ajunge cam la 8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posturile la care ai raspuns sunt din 2011.....:screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Dragi mei consumul real la un vw golf 3 cu capacitatea cilindrica de 1.6 pe benzina este asa. Daca margeti pana 100 km la ora consumul este de 5,8 sau 5,7 apoi daca mergeti de la 100 spre 120 la ora este consumul de 7,6 si ce merge mai mult de 120 km la ora consumul este de 8,4. Deci asta este consumul real al masini. Acuma depindem prin ce gropi sa pruntis mergem. Acolo deacuma e alta poveste. Daca va consuma mai mult trebuie sa va aflati cauza ca undeva nu functionesza bine. Sonda lambada, bujiile, bobina de inducție, delcoul si chear carburatorul. Si depinde cine ia fixat avansul astea toate deranjează consumul .Eu am asa ceva si stiu cu ce se mânca. Sunt mulțumit super pentru ia. Va doresc vizionre plăcută tuturor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!