Jump to content

Motorizare 1.4 AEX


asterix 68
 Share

Postare recomandată

Verifica presiunea la rece (la pornire) apoi dupa ce se incalzeste motorul ( vezi indicator din bord cu temperatura antigel) si uleiul sa incalzit vezi ce presiune ai ....

Un alt model de manometru cu furtun direct ,cuplat impreuna cu furtunul de frina prevazut cu reductia se poate folosi si la verificarea presiunii sau a compresiei.......

http://static3.magazinulcuscule.ro/sites/magazinulcuscule.ro/files/styles/uc_product_full/public/products_images/YT-7301.jpg?itok=_ak27Cbe

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • florin_gti

    39

  • asterix 68

    39

  • colceriu adrian

    14

  • lupo_bv

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

uite asta e scula pe care o detin, un manometru de raba, mai trebuie sa fac rost de un furtun de la frana cum ai zis, le inadesc cu un stut si eu zic ca ar merge !

post-16436-0-86956700-1392040486_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest tip de motor unde este plasata ceea de a doua sonda ? Nu trebuie sa fie doua ? Una de joasa presiune si una de inalta presiune ? Eu am vazut-o doar pe aceia albastra indicata si de asterix 68.   Florin_gti  si la mine se aprinde martorul in bord la ulei,dar asta doar cand e motorul cald si in regim de relanti,daca turez putin motorul sa zicem pe la 850 -900 rot./min. martorul se stinge. Uleiul folosit de mine este LIQUI-MOLY 10W-40 iar filtrul este MANN - W712/52. Buzzerul la mine nu se aude in momentul in care martorul se aprinde in bord. Ce parere ai asterix la urmatorul schimb sa trec pe ulei 15W-40 si eu ? :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe detalii despre masurarea presiunii uleiului si a valorilor respective la tipurile de motor 1,4/1,6 ABD,ABU,AEA-AEE,AEX APQ ...

Sist.ungere-verificare presiune.pdf

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista sau nu o a doua sonda de ulei la acest tip de motor ?

:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
colceriu adrian

Salutare Nu stiu daca are doua sonde acest motor eu stiu doar de una Si eu am aceasi problema cu martorul de la ulei se aprinde dupa ce se incalzeste uleiul si dupa ce e mai vechi peste 5000 de km tot asa doar la relanti daca turez un pic se stinge Am schimbat tipul de ulei si tot asa face La mine nu merge nici relantiul bine e cam jos si variaza putin ma enerveaza si inca nu i am dat de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În manual zice că dacă presiunea este prea mică la turaţii joase supapa de reglare a presiunii se blochează pe deschis din cauza impurităţilor şi trebuie verificată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o boala des intalnita la acest tp de motorizare, am citit si pe forumurile straine si sunt f multe discutii pe acesta tema .

Insa problema cea mai mare este ca anii au trecut cam mult peste aceste motoare , km sut la fel de mult , dar noi tot asteptam performante de la aceste masini !


si unde se afla acesta supapa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

Bun intrebarea se pune de ce merge la relanti cu o asa turatie joasa si nu merge nici regulat trepideaza din totate incheieturile doar la relanti Oare are legatura cu separatorul de ulei?Greu se poate ajunge la el dar va trebui sa il dau jos sa il curat am si furtunul fisurat Motorul meu are 260 000 de mii de km si trage bine nu mananca ulei decit putin cam un litru la un schimb castrol 10 w 40 Inainte am pus mobil tot 10 w 40 si nu papa atat Am zis ca din cauza la ulei se aprinde martorul da vad ca exact la fel si cu ulei castrol Mai am o problema am un zgomot in baia de ulei un zornait continuu ce ziceti ce  este?Am vazut pe schema tehnica ca ar fi un lant de la pompa de ulei slabit asa o fi?

Modificat de colceriu adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

Acum ca a venit caldura ma apuc de mesterit Trebuie sa ii schimb senzorul de la lichidul de racire ca nu imi mai indica nimic in bord,o fisa de la cilindru unu ca e rupta ieri ieri am vazut poate de asta uneori mergea in 3 cilindri dar numai cand nu o porneam demult Si iarasi ce am vazut ieri e un cablu de masa de la motor la surubul care prinde bobona de inductie un cablu lat care am vazut ca e rupt acum nu stiu ce legatura are ca fiind rupt mai demult motorul a functionat tot asa Poate ma lamuriti voi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tresa lata (din cupru impletit) este unul din  cablurile cu  alimentarea cu - 12v (masa ) de la calculatorul masinii la senzorii de pe motor,clapeta de acceleratie si a altor dispozitive .

post-85877-0-54283700-1393746199_thumb.j

Demonteaza baia de ulei cu grija si vezi ce se intimpla referitor la zgomotul din interior.....cu ocazia asta verifici si pompa de ulei,posibil sa ai depuse impuritati la sorb.....

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze pot fi multe, după cum vezi în poze. Senzorul de temp. fiind una din ele, eu zic să remediezi ce ai scris mai sus şi mai vezi după aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acelasi zgomot î-l am si eu , sa inteleg ca zgomotul s-a rezolvat prin curatarea tachetilor ?

S-au inlucuit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

Tacanitul la tacheti il am si eu dar doar cand e motorul rece dupa ce se incalzeste tacane foatre putin nu cred ca la mine este un motiv de ingrijorare am citit despre asta si asta e boala la acest motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in mers nu se aude deloc acel tacanit?

cum ai relatat mai sus se intampla si la mine , insa in timpul rularii , la viteze mici pana 30/40 km / tot se aude , odata cu cresterea vitezei sunetul dispare !

As fi curios sa fac o comparatie cu un alt motor care nu are acel tacanit sa vad care este diferenta !

Poate gasesc un posesor de golf 3 aex , mai aproape de mine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

Se aude si la mine dar pana se incalzeste dupa aia foarte putin Oricum nu asa tare cum se aude cel din videoclipul de mai sus E destul de zgomotos motorul meu aproape zici ca e diesel Sa vad dupa ce rezolv cu lantul ce imi freaca baia de ulei poate se mai reduce zgomotul


Da ar fi frumos sa ne strangem aici pe forum cati mai multi posesori de aex sa ne mai ajutam intre noi Acest tip de motor e pus si pe polo cred Eu mai am o nedumerire cand ploua si e multa apa pe asfalt se aude un scartait mai ales cand schimb viteza dureaza vreo cateva secunde si se simte o mica smucitura ma gandesc ca e de la ambreiaj intra apa la el E posibil asa ceva?Si daca da cum se poate rezolva?

Modificat de colceriu adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim, e f simplu atunci cand doar citim !

Ca simplu fapt.........nu trebuia sa aiba baia de ulei din aluminiu ?

La motorul aex nu ste din aluminiu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ani in urma la scoala se preda rusa......acum ce sa zic..?? :tuktuk: Parca exista Google....

Referitor la baia de ulei merge si cea din tabla.....am avut ocazia sa schimb una (sa stricat la busonul de golire al uleiului cea de aluminiu ) blocul motor este la fel la 1,4   ABD,AEX......   :coffee_lol:

Iar tipul de motor se regaseste pe modele de Golf,Caddy ,Polo si Seat

http://vwforum.ro/uploads/monthly_09_2013/post-85877-0-49927000-1378621868.jpg

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare ptr posesorii de aex .

Masina din dotare face zilnic naveta pe o distanta de 5 km dus si 5 intors , indiferent de ce metoda de mers se alege consunul este de aprox 9 l/100 km,

nu este cam mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in 5 Km nici nu reuseste sa se incalzeasca bine, automat si consumul este marit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa reparatia motorului am facut totalul bonurilor de benzina (CO 95) si dupa 2656 km in perioada 25 august 2013-1martie 2014 am consumat 184,7 litri benzina rezultatul fiind de cca 6,9-7 litri/100 km 

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colceriu adrian

Da asa este e motorul rece si consuma mai mult Nu ai specificat daca in oras sau afara La mine consumul e asa drum intins maxim 6 mers normal pana in 120 cel mai mult am mers cu 140 mai mult nu are rost si in oras 9 10 la suta eu zic ca acesta e un consum normal la motorul acesta avand in vedere si uzura Ce e drept cam singur calatoresc ca daca o incarci la maxim normal ca mai creste putin consumul


Referitor la separatorul de ulei are vreo garnitura care se va rupe cand o sa il desfac? curge ulei?E foarte greu de ajuns la el ca sa poti vedea ceva acolo daca nu iei motorul jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!