Jump to content

Problema grava 2.0 BKD


vladtz
 Share

Postare recomandată

Va salut. Am o problema cu Touranul meu 2005 2.0TDI, cod motor BKD. Motorul se ineaca si chiar moare (indiferent de treapta de viteza) cand este solicitat mai mult (pornire din rampa, turatie brusca). Am citit pe forum mai multe topic-uri unde era sugerata verificarea EGR-ului, a furtunelor; EGR-ul l-am demontat, este ca nou (a fost schimbat recent), debitmetrul de aer nu are un an de cand a fost schimbat. Tind sa cred ca problema mea e pe partea de alimentare cu combustibil. Am verificat filtrul de motorina, era plin de impuritati, l-am schimbat, a mers mai bine vreo 2 zile, apoi a revenit la starea intitiala. Am bagat un aditiv pentru motorina care (se spune ca) curata injectoare, filtru de particule (masina mea nu are) insa nu a avut niciun efect. Mai devreme a facut urat de tot, nu am putut sa pornesc din loc la semafor in rampa, mi s-a aprins intermitent martorul in forma de spirala, mi-a dat o eroare in bord (ceva legat de engine si workshop), am facut scanare cu vag-com si mi-a dat urmatoarele:

 

16567 - Fuel Temp. Sensor A (G81): Open or Short to Plus
            P0183 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 24.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.31 V
                    Temperature: 30.6°C
                    Temperature: 53.1°C
                    Temperature: 38.7°C

17036 - Sensor Reference Voltage B: Too Low
            P0652 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 1407 /min
                    Torque: 166.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Bin. Bits: 00100000
                    Bin. Bits: 00100000
                    Bin. Bits: 00100000
                    Bin. Bits: 00100000
                    Bin. Bits: 00100000

16706 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal
            P0322 - 000 -  -
             Freeze Frame:
                    RPM: 1008 /min
                    Torque: 0.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 54.5 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Idle Stabilization: 0.0°KW
                    RPM: 0 /min


Readiness: 0 0 0 0 0
 

Dupa ce merge un timp si se incalzeste, isi mai revine, pot sa o conduc normal. Acel senzor de temperatura poate sa "taie" alimentarea cu motorina?

Ce alte verificari as putea sa mai fac pentru a stabili sigur cauza? Nu vreau sa ma apuc de schimbat diverse pentru ca nu sunt in tara si aici preturile sunt mai mari decat in reprezentanta in Romania.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura combustibil si de turatie motor dupa ce te asiguri ca , cablajul acestora este ok.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e de la senzorul de temperatura motorina... eu personal am mers vreo 2 luni cu eroare pe acel senzor (bkc)si masina a mers normal; am scanat un Passat (bkd) cu eroare pe el, masina unui priten care merge asa de mai mult de un an si zice ca nu are probleme

 

in schimb a 3-a eroare postata de tine e mult mai grava si pe rosstech sunt trecute toate manifestarile descrise de tine

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16706/P0322/000802

 

si a doua eroare: 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17036/P0652/001618

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pune problea daca e de la senzorul respectiv. Trebuie sa-si rezolve defectiunile memorate si abia apoi, stiind ca a eliminat posibilele cauze sa treaca la diagnosticare. Senzorul motor poate cauza mers defectuos al motorului, relanti fluctuant, pornire grea sau deloc. Daca a avut si mizerie in filtru, poate sa aiba probleme si in rezervor, daca de acolo trage mizerie, poate desface si tot ansamblu pompa rezervor cu sorb si sa vada ce este. Dar lucrul e ca si scuipatul impotriva vantului daca nu rezorva si defectiunile evidente (senzori ori cablaj).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

se pare ca la touran e problema foarte des intalnita cu cablajul.. eu am emissions workshop aprins tot pe 2.0 bkd. Mi-a ars clapeta admisie aer, am schimbat-o si dupa multe discutii tot la cablaj ajung si eu, doar ca nu am codul la casetofon sa pot scoate bateria inca; pe sub baterie ar fi cel mai probabil sa fie intrerupt ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

Nu cred ca la masinile mai noi se pune problema sa ceara cod dupa ce scoti bateria, la mine a stat odata 2 zile in service cu bateria scoasa, iar altadata o zi, si n-a cerut niciodata cod de casetofon (cica e salvat in calculatorul masinii, si-l cere doar daca schimbi unitatea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar,codul se "pierde" doar la introducerea unui nou player.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze de intarziere. La mine s-a dovedit a fi senzorul de temperatura de vina. L-am scos afara (este destul de accesibil), l-am bagat inapoi si a mers. Cand incepea sa faca figuri, il scoteam afara, il lovean de 2-3 ori de blocul motor si nu mai aveam probleme. Acum am ajuns in tara si ma duc la un magazin de piese auto sa cumpar respectivul senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

poti sa fi mai exact?unde anume e montat senzorul acesta?aceeasi problema o am si eu cu indicatia "spira" din bord care clipeste si nu lasa motorul sa porneasca.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ceau..am si eu o problema am o skoda octavia 2 Bkd...si cand e cald si foarte cald afara ...nu porneste asa de bine...nu merge motorul rotund...accelez putin si isi revine dupa 10 sec. maxim ...daca o opresc face la fel...Mentionez la rece nu face nicodata figuri ..merge super..o fii si la mine senzorul...sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza nu apare nimic...injectoare merg perfect in parametri..am facut diagnoza la 2 service`uri bune ..a iesit la fel....mentionez...volant+ambreiaj+suporti schimbate+distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lakete invata sa scrii corect. Pe langa asta aici e arie de touran. Mai multe sanse de raspuns ai pe aria skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau..am si eu o problema am o skoda octavia 2 Bkd...si cand e cald si foarte cald afara ...nu porneste asa de bine...nu merge motorul rotund...accelez putin si isi revine dupa 10 sec. maxim ...daca o opresc face la fel...Mentionez la rece nu face nicodata figuri ..merge super..o fii si la mine senzorul...sau?

 

verifica electromotor si soft ECU motor

 

verifica valorile din blocurile de masura, cu VCDS-ul pe Engine - cand e foarte cald afara - temperaturile din blocurile de masura, etc.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!